Skip to content

Dae Jang Geum/ Saraydaki Mücevher/ Jewel In The Palace

Temmuz 14, 2009

DaeJangGeum Giriş 

Bu ilk yazım tahmin edebileceğinizden daha da özel. Çünkü dramaların babası “Saraydaki Mücevher” üzerine birşeyler yazmaya çalışacağım. Baştan sona defalarca izlediğim, beni ağlatan tek dizi. Oturup her gün dizi bekleyenlerle eskiden bi güzel dalga geçerdim ama o da ne! Dae Jang Geum geldi, mertlik bozuldu. Bana yapmam dediğim şeyi yaptırdı, bana drama sevdiğimi gösterdi! İşte bu yüzden herkese bu harikadan bahsetmeye karar verdim.. 

Baş rol oyuncuları:

    Lee Young Ae.Ji Jin Hee 

          Lee Young-ae                    Ji Jin-hee

 

Konunun başı:

Olaylar Cangema’nın (Jang-geum) anne ve babasının evlenmesine kadar uzanan bi zincirle başlıyor. Kraldan kraliçeyi zehirleme emri alan Seo Cheon-soo (Cangema’nın babası) sonunda sinirleri bozulup tam kafayı yemek üzereyken bi keşişle karşılaşır. Bu ilginç adam, Cheon-soo’nun hayatını üç kadını etkileyeceğini söyler: ilk kadının ölümüne neden olacaktır, ikinci kadının hayatını kurtaracak ancak daha sonra ölmesine neden olacaktır ve üçüncü kadın da adamın ölmesine neden olacak ancak daha sonra birçok hayat kurtaracaktır. (Bir hayli zaman geçtikten sonra kim oldukları netleşen bu üç kadın sırasıyla Kraliçe Yun, Park Myeong-yi (Jang-geum’nın annesi) ve Jang-geum’nın kendisidir.) Dizinin başlarındaki bu sahneler bile oldukçe etkileyiciydi bence. Özellikle de Cheon-soo’nun üçüncü kadınla karşılaşmamak için ne yapmalıyım sorusuna keşişin “ikinci kadınla karşılaşmamaya çalış” diyişi çok hoşuma gitmişti.

babası annesini kurtarıyorKüçük cangema annesiyle

Her neyse, sonunda istemese de karşılaştı tabii ki. Saraydaki dalavereli oyunlardan haberder olmaya başlayan Miyomi’yi (Myeong-yi) hain baş kahya iftira atarak öldürtür. Daha doğrusu öyle sanar. Ama en iyi arkadaşı Lady Han panzehir koyunca ölmez ve Cheon-soo onu bi nehrin kıyısında bulur, hayatını kurtarır. Bunun üzerine ikinci kadının o olduğunu anlamıştır ama gönül işte. Durumu Miyomi’ye de anlatır, eğer peşinden gelirse onun yüzünden ölebileceğini.. Ama Miyomi “zaten artık bu hayat benim değil” diyerek kabul eder. Sekiz sene sonraki sahnede 8 yaşındaki küçük, zeki çocukları Cangema’yı gördük..

Oturup size tüm diziyi anlatacak değilim isteyen izler. Geniş özeti de var Wiki’cik’te. Ama size en sevdiğim bölümleri “top 8″ (daha uzayabilir) yaptım :) (Dedim ya kafayı bunla bozdum)  Aslında kendime yaptım :) İnternette genelde 70 bölüm üzerinden olduğu için ona göre bölüm numaralarını yazdım.

En sevdiğim bölümler:

#8 numara:(32/70) Cangema ile Lady Han’ın birbirlerinden haberdar oldukları an. Harikaydı.. Çekik gözlülerin hiç adeti değildir ama -şaşırtıcı bi şekilde !- kucaklaştılar

#7 numara:(32/70) Aslında bu bölüm bir numara bile olabilir. Cungo Min’in her şeyi öğrenip Lady Seo (Soleyn, soleyn :) ) demeye başladığı andı, ayrıca şu replik de cuk deyip oturtulmuş resmen: “From now on, can i share your burden and pain in your heart?”. Bu cümleden tüm dizinin ikisinin başrolünü oynadıkları nasıl bir dramaya dönüşeceği belliydi zaten

#6 numara:(59/70) Cangema’nın ilk defa içten teşekkürlerini böyle sunuyor. Gerçekten zor bi süreçti ikisi için de.. Kralın hastalığını çözemese ikisi de ölecekti..

0605

#5 numara:(21/70) Cangema ve Cungo Min’in coştuğu sahne, en eğlenceli bölümlerinden biridir dizinin (şüphesiz Bay Duk-gu’nun maceraları bin kat daha komik) Ama koskoca asker adamın çocuk gibi oynayıp zıplaması bi garibime gitmişti. Adamı maymuna çevirdin be Cangema :) 

Bay Duk-guBayan Duk-gu

        Bay (Amca) Duk-gu: Yeri gelmişken adam süperdi ya. Cangema’ya ne güzel babalık yapardı, her sıkıntısında elinden geleni yapardı. Başlarda Cungo’yu kendilerinden mal alsın diye sürekli taciz ediyodu:) Cungo da bunu korkutup korkutup gülerdi. Ayrıca karısından da çok korkardı, Bayan Duk-gu bunu hep döverdi, şekil a-1 :)

#4 numara:(38/70) Evet Cangema haklısın, yüzü biraz kırmızıysa hafif ateşi var demektir! Üstelik Cangema sonradan ellerinin de sıcak olduğunu söyleyecekti!

#3 numara:(64/70) Bardağın taştığı nokta. Sonunda Cangema da ağlayıp, Cungo’ya onu götürmesi için yalvardı. Bu kızın ağlaması insanın içini parçalıyo :)

#2 numara:(35/70) Lady Han ve Cangema’nın sürgüne gönderilişleri. Lady Han öyle acıklı öldü ki, ben bile ağladım. Aslında okuduğuma göre, Lady Han aslında daha erken ölecekmiş ama fanları o kadar baskı yapmış ki, ölümü biraz ertelenmiş. Bence daha erken ölseydi bu kadar etkili ve acıklı bi sahne olamazdı. Diziyi bu bölüme kadar izleyip burda ağlamayan insan taş kalplidir! :)

 Cangema sürgüne Lady Han'ın son anları  lady han ölüyorSürgüne giderken

#1 numara:(51/70) Min Jeung-ho (Cungo Min) Cangema’nın hayatını kurtarışı, bariz en güzel sahneydi. Ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Cangema Cungo’nun hayatını bi kez kurardı. Sonra adamcağız kızı defalarca korudu, kurtardı, her sıkıntısında yanında bitti, ne derse yaptı. Yazıktır :)

20040322001701ps7

Sahne Arkası:

LYA'nın lolipopu-> O lolipop’una çok güldüm açıkçası. İtiraf edeyim çok şirin çıkmış

200403241145372100_1

 

 

-> Huzurlarınızda Sona Min, Cungo ve cangema’nın zeka küpü çocukları, ee mutlu son kaçınılmazdı zaten. Şunu da söylemeliyim ki, bu kız Cangema küçükken sarayda onun arkadaşı rolünü de oynamıştı. Ee eleman sıkıntısı vardı herhalde:)

 

 

sons50200312151400422-> Benim oturup ağladığım sahne. Bu resmi görünce o bölümün etkisi ben de azalmıştı. Gerçekte koca kadını taşıyacak hali yoktu ya zaten :)

 

 

 

 

dae janggeum sahne arkası

Vee komik çekim hatalarını da aşağıya tıklayarak izleyebilirsiniz, tek kelimeyle harikalar:)

DAE JANG GEUM ÇEKİM HATALARI

Dedikodular:

Hadi benden kıyak, bi kaç dedikodudan bahsediyim.

**Lady Choi gerçekte dizide olduğundan 10 kat daha kötüymüş. Sadece Cangema’nın hayatını zorlaştırmakla kalmamış, Gumyang’ı da Kral’ın cariyesi olması için zorlamış. (Buna inanmıyorum ama ilginç dedikodular hoşuma gitmiyo diil:) ) 

**Dizide Cungo Min’in Cangeama’yı öptüğü bir sahne varmış. Ama başrol oyuncumuz Lee Young-ae bunun uygunsuz olacağını düşündüğü için sahne kaldırılmış! (Bu arada 70 bölümlük bu dizide en ufak kötü/ terbiyesiz sahne yoktu, hayatımda böyle edepli bir televizyon programına bir daha rastlayabileceğimi sanmıyorum. Hatta bu çekik gözlülerde sarılma denen şey bile yok, karşıdan kafa sallıyolar, ağlıyolar ama asla sarılmıyolar!)

**Yonsenga başta Cangema’nın rolünü oynayacakmış ama Lee Young-ae’nin dizide oynayacağı kesinleşince o da Yonsenga rolünü oynamış.

yonsenga ve kral–> Yonsenga ve Kral!, başka bir film için yine beraberler..

**Ayrıca başta Lady Han rolünü de Lady Choi rolündeki bayanın oynaması planlanıyormuş, sonradan dizideki haline karar verilmiş,neyse ki:)

Diziden sahneler:

lady jang-geum 

 

-> Cangema başta bir saray leydisi, yani aşçıydı. Hatta baş kahyalık yarışında Kral bi ara gaza gelip ona “sen Kore’nin en yetenekli aşçısısın” demişti.

 

 

cangema ve gumyang

 

-> Cangema’nın yanındaki kız Gumyang. Başlarda iyi arkadaşlardı. Ama Gumyang çocukluğundan beri Cungo’ya aşıktı ve Cangema’yı defalarca onunla konuşurken görüp onun da Cangema’yı sevdiğini anlayınca (dizide her şey bu fırça yüzünden, Cungo Cangema’ya fırça satın alıyodu) Cangema’ya düşman olmuştu.

 

 

yonsenganın köpeği

 

-> Krala hediye edilen köpek, Yonsenga’nın (Cangema’nın en iyi arkadaşı) Kraliçe olmasını sağlamıştı. Hey gidi günler, Cangema yüzünden bozulan moralimiz Yonsenga’yla azıcık düzelmişti.   

 

 

 

 

Cangema Cecu'da-> Cungo, Cangema Cecu’ya sürülünce oraya da gitmişti. Bu sahnede Cangema’dan kaçmak yerine Lady Han’ı aklayabilmek için ona bi şans daha vermesini istemiş ama yine de adadan kaçmak isterse ona yardımcı olacağını söylemişti. Sonra Cangema Cungo’ya yine güvendi, zaten pek de seçeneği yoktu.

 

 

 

 

 

 Candokya

 

->Bu da Candokya, Cecu’daki meşhur kadın doktor. Cangema’ya tıbbı öğreten kişi. Sonra da Cangema’ya çok yardımı dokunmuştu. Bu arada az önce aşçıydı şimdi noldu derseniz doktor oldu!! Şaşacak bişey yok, Cangema her şeyde iyidir. Süper yetenektir:)

 

 

 

 

Doktor Cangema-> Şinbe çok tatlı bi kız, Cangema’ya da çok destek oluyor. Cangema’nın en sevdiği hemşire arkadaşıdır.

Shin-be 

 

 

 

 

 

 

daejanggeum mutlu son-> Mutlu son :)

Diğer resimler:

  Cangema hocasının peşinde Cangema Seo 28 cangema+cungo min Cungo Min Cungo Minn

Oyuncular:

LeeYoungAe1LeeYoungAe2 show_sketch09

Burda Lee Young-ae’e yer vermeden olmaz, harika bi oyuncu, işte onunla ilgili çok hoş 2 video:

Big Korean Wave Stars -> Şarkı söyleyişini takdirle karşılıyorum:)

HAPPY AFTERNOON SHOW

 

Hamangyeon (Diziyi dizi yapan budur işte, Cangema’yla Cungo’nun olduğu her yerde bu var) 

Icy shades of blue
I’ve been true to you
Shaped my world on ‘soon’
Prayed to ghostly moons
Deep and dark it preys
Bleak and stark embrace
Love’s a shark at bay
Till your heart’s betrayed
Oh, the curse of men and war
My hero’s cry is empty, forlorn
In the silence I conceed
my heart can’t flee
this hopeless dream must be or vanish foolish love

Once you promised distant shore
and o’re the waves you’d lift me once more
Now my pain brings no reward
your fate’s bound and sworn

From a far I wish you near
and with each breath, I tremble with fear
For in spite of how I bleed
my heart can’t flee this hopeless dream must be or vanish foolish love
My heart can’t flee this foolish love

DaeJangGeum Dizi Açılışı

Hep beraber söylüyoruz hadi bakalım :)

o na la o na la a ju o na

ka da la ka da la a ju ga na

na na ni da lyeo do mok no na ni

a ni li a ni li a ni no ne

he I ya di i ya he I ya na la ni no

o ni do mok ha na da lyeo ga ma

 Not: Sürekli güncellemeye çalışsam da link’ler zamanla silinebilir. Videolar için anahtar kelimelerle ‘lee young ae’, ‘dae jang geum ng’ ‘djg behind the scenes’ gibi, rahatlıkla herhangi bir video paylaşım sitesinden bol miktarda video bulabilirsiniz zaten. Herkese gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim.

Bunu gerçekten sevdim.

 

51 Yorum leave one →
  1. Elif permalink
    Eylül 7, 2009 12:32 pm

    hastasıyım cangema nın yaa.şimdide hanbok dikmeye çalışıyorum.

    • Hatice permalink
      Eylül 5, 2012 3:22 pm

      haha hanbok dikmeye mi çalışıyosun hep giymek istemişimdir ama dikmek aklıma gelmezdi:D

  2. Eylül 7, 2009 12:52 pm

    ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK GÜZEL YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  3. cangema permalink
    Eylül 25, 2009 6:02 am

    ççççççççççççççççççççççooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk gggggggggggggggggüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllll

  4. Ocak 18, 2010 3:36 am

    Evlendi bizim kız. Koreli-Amerikalı bir iş adamıyla. Okumalara da doyamadı hatun bir de doktora yapıyor..

  5. bunusevdim permalink*
    Ocak 18, 2010 7:55 pm

    Yaa sorma, Lee Young-ae’nin haberlerini 2 senedir takip ediyordum. Aniden evleniverince çok şaşırdım. Üstelik adamın resmini bile göremiyoruz, internette tam adı bile yok. Yeni bir dizi yapmazsa affetmem onu :)

  6. miyase permalink
    Ocak 20, 2010 7:22 am

    ben cangemayı çok seviyorum onun adına sevindim

  7. miyase permalink
    Ocak 20, 2010 10:30 am

    cangema ben hiç kimseyisevmedigimkadar seni sevdim bazı zorlukları yendim cangema bu yüzden seni çok seviyorum

  8. merve permalink
    Şubat 6, 2010 7:08 pm

    ya arkadaşlar cangema nın evlendigini ilk kez sizden duydum vede dizilerde çok gzl roll yapıyorr inşallah başka bir dizidede görürüz

  9. bunusevdim permalink*
    Şubat 7, 2010 8:17 pm

    Merve, gerçekten başka bir dizisi çıksa balıklama atlarım :) İzlemediysen sympathy for lady vengeance’ı da izlemeni öneririm. Lee Young-ae orada da oyunculuğunun apayrı bir yönünü göstermiş.

    • Hatice permalink
      Eylül 5, 2012 3:25 pm

      evet bu filmi bana koreli bir arkadaşım önerdi izleyen birini bulmuşken siz de tavsiye eder misiniz?

  10. bunusevdim permalink*
    Nisan 12, 2010 7:21 pm

    Lee Young-ae'nin kocası
    İşte bizim Cangema olarak tanıdığımız Lee Young-ae’nin kocası Mr.Jung.. Beraber basketbol maçı izliyorlar. LYA oynadığı filmlerin aksine duygusuz bir bayan, fazlasıyla da mantık timsaliymiş kendisi. Bu evlilik de mantık evliliği olsa gerek gibi gibi

    • Hatice permalink
      Eylül 5, 2012 11:23 am

      ben de facebook’tan bi koreli arkadaşımla konuşurken bunun konusu açılmıştı.Bence de mantık evliliği her Korelinin yaptığı gibi hatta o biraz abartmıştı para için evlendi falan diye…

    • deniz canyiğit permalink
      Mart 26, 2014 5:28 pm

      ben bir türküm ama lee youngae1 ihep sevdimbenim adım deniz canyiğit eğe türkiyeye geleceksenhataya gel günyazı köyü eğersorarsan evimiz neredeyiğitler ailesi seni seviyorum lee youngae 1

    • melis permalink
      Nisan 29, 2014 4:14 pm

      bu ne biçim adam ya tip yok üzüldüm kıza keşke ji jin hee yani eski ismiyle yüzbaşı min le evlenseydi çok yakısıyorlardı ama şu lafı söylemeden geçemiycem kimse bu filmi benden çok sevemez çünkü film bitti ben yeniden bakmaya basladım bitti tekrar bakmaya basladım o kadar yani

  11. Nisan 12, 2010 9:20 pm

    Gördüm de adam çok çirkin ve yaşlı ama bu ne demek= Zengin demek. Bizim kız bu adama aşık oldu mu bilmem. 35’inden sonra evlenmeye karar verdiyse mantık evliliği olamaz diye düşünüyorum. Allah mesut etsin.

  12. bunusevdim permalink*
    Nisan 12, 2010 9:31 pm

    Evet zengin, işadamıymış
    Aşktan öte duygular besliyorum demiş. Bence bu aşık olmadım saygı duyuyorum cümlesinin alabora edilmiş hali.
    Umarım sevmiştir, o ayrı. Bence de mutlu olsun ve hemen işine geri dönsün bir zahmet. LYA’ye yine bu güzelliği yapsa yapsa Chan-wook Park yapar bence. Keşke keşke keşke

  13. Nisan 12, 2010 11:01 pm

    Kız çok buz gibi ama bak benim bir arkadaşımın anenannesi dermiş ki : Kız kısmı koca bulamadıkça, durup durup okul icat edermiş ha ha. Bu koca da buldu ama hala okuyor. Çok entel kadından korkacan zati :P Şaka şaka dediğine katılıyorum ama belki de aşk demek benim hissetiğim sevgiyi tanımlamaya yetmez demiştir. Ya ne olursa olsun yapsın bir film bir dizi o kadar hayranı var dünyadan. Artık kendini de ispatlamış ama belli bir yaştan sonra teklifler gelmiyordur. Kız neredeyse 40 olacak. Korede öldü sayıyorlardı onu o yaşta ha ha ha :))

  14. bunusevdim permalink*
    Nisan 13, 2010 4:34 pm

    Doğru söylüyorsun, Kore milleti biraz çıtır kız meraklısı

  15. Nisan 13, 2010 6:54 pm

    Baktım da yeniden kız su gibi, adamsa ciddi yaşlı. :( Yazık, hiç yakışmıyorlar.

  16. bunusevdim permalink*
    Nisan 13, 2010 7:20 pm

    Demarin!

  17. Nisan 14, 2010 3:15 am

    O ne demek b ea? :D

  18. bunusevdim permalink*
    Nisan 14, 2010 3:53 pm

    “Kesinlikle” demek diye biliyorum ben :) Misa’da Eun-chae’nin kız kardeşi, annesi falan sürekli demariiin diyip dururlardı, bende de oradan kaldı ağız alışkanlığı

  19. Nisan 14, 2010 5:01 pm

    Yani benimle aynı fikirdesin demek oluyor bu :)

  20. bunusevdim permalink*
    Nisan 14, 2010 5:17 pm

    Aynen, su gibi kız ve adam yaşlı. İçim yanıyor valla, hahahh.

  21. ezgi permalink
    Mayıs 19, 2010 9:14 am

    gerçekten de evlendiği iş adamını beğenmedim jan geum çok güzel bir bayan ve onu çok seviyorum arkadaşlar hangimiz onun yaşadıklarını yaşadık ve hepsini boyun eğmeden yenebildik.Cangema seo bana her zoruluğu yeneceğimi öğretti.

  22. bunusevdim permalink*
    Mayıs 19, 2010 10:23 am

    Cangema’nın yaşadıklarını hiçbirimizin yaşaması mümkün değil zaten. Sadece kötü olaylar değil, iyi olayları düşününce de :)
    Ama biz galiba Lee Young-ae’den bu yüzden çok şey bekledik. Kadından Cangema gibi davranmasını isteyemeyiz. Yine de niye bu adamla evlendi hala anlayamıyorum..

  23. sennaa permalink
    Mayıs 21, 2010 2:24 pm

    bu siteyi ve yorumları görünce bu flimlerle kafayı bozan tek ben deilöişm diye çok sewndimm beni acayip etkiledii ayrıca kalite ve seviye olarak,oyuncuları senaryo ….olarak çok müthiş bir diziydi doğrusu bu oyuncuları tekrar görmek isterim****

  24. bunusevdim permalink*
    Mayıs 21, 2010 6:32 pm

    Aynen sennaa aynen. Gerçekten müthişti. İlk göz ağrım, onca Kore dizisi izlememe rağmen hala bendeki tahtını kimseye kaptırmadı :) Kafayı bozmuşuz senin de dediğin gibi. Tüm oyuncuları tekrar görmeyi geçtim, şu Lee Young-ae tekrar dönse yeter bana

  25. Temmuz 23, 2010 2:30 am

    Lee Young Ae 4 aylık hamileymiş. Bunu biliyor muydunnnnnn ?

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 23, 2010 6:15 am

      Vay anasını sayın seyirciler diyorum.
      Sen dramabeans’ten mi takip ediyorsun unni, orası genelde en flaş haberleri ilk veren yer oluyor değil mi.
      Çok şaşırdım, gerçi o yaşta evlenmek için en makul neden çocuk sahibi olma isteği ama yine de şaşırdım.

  26. Temmuz 23, 2010 9:42 am

    Bunu Dramabeansde gördüm. Ama kaynaklarım çeşitli :E :E

  27. aysæ permalink
    Eylül 17, 2010 12:20 am

    bnde ilk kore macerama jangema la bşladım onu resmn sanki öz ablmmış gibi sevmştm yhni her bi fotosunu görnce bile gözlrm doluyr kız gerçktkn snki o dizi de yaşıyrdu hatta onu bi keresnde ruymda görmştm istnbluda karşıma çıkıyrdu içimdn gelen her duyguları söylüyrdum fln filan kısca evlndiini ve hamile olduun öğrendiimde sanki gerçk ablm evlnmiş hamile klmış gibi sevndm ve kndmii tutamdm ağldm her zmn şunu düşünyrm oralı olmsm da bnm bi parçam kore de yhni az buçuk asyalıyım kazakistandan ama kore farklı tabii allhm inş jangemayı gerçkten bi gün karşıma çıkrır aslında en büyük hylm de ilerde koreye gdip jangema yı bulmk hyrlıs dünya küçük belli olmz belki gerçek olur allh hepiniz hayallerini gerçkleştirmesi dileği ile annyonhhigyesodo.. yanlışsa affola’^^

  28. Funda permalink
    Ocak 24, 2012 9:57 pm

    Super bı site bunları öğrendiğim iyi oldu dersi mersi bırakıp bu diziyi izliyor sonrada Kore tarihini araştırıyordum .simdi annem “yeter uyu artık dese bile moralim süper cok iyi yapmıştım bu siteyi oluşturmakta ellerin dert görmesin …..

    • Mayıs 1, 2012 7:55 am

      kadının yanındaki adam aslında sarayın incisinde oynuyor ondada kral oluyor çok güzel bir flim takip edin beğenirsiniz

  29. Funda(lya).... permalink
    Ocak 24, 2012 10:16 pm

    Kafayı yedim cangema dokman…… Dizi bittikten sonra kardesime taklitlerini yapıyorum hele su selam vermeler eğilip kalkmalar artık deli diyo kardesim ben onları yaparken ….internette Kore’ye ilgili bisey görünce mutlu maymun oluyorum.saclarimi lady haninki gibi yapabilmek icin neler yaptım neler… Simdi yorumları görünce bunların bitek bana olmadıgını görünce kardesime baktım hemen “hadi ben deliyim herkes te mı deli ” der gibi ..ama cok Güzel bı dizi duygusal macera ötesi arada komik gelese candokyanin cangemayi kandırdigi bay dukgo ile baya N dukgonun kavgaları süper hoşuma gidiyo demek Simdi 1 yasına girmiştir cocuğu el sallıyorum hepsine ….

  30. Mart 31, 2012 12:26 am

    Hayatta karşılaşabileceğim zorluklarla nasıl baş edilebileceğini öğrettin bana cangema sana aşığım seni çok seviyorum gerçek hayatta nasıl olursan ol ister ruhsuz ister soğuk ben saraydaki cangemaya aşığım ömrümün sonuna kadarda onu seveceğim sen bana hayatta nasıl güçlü olunur onu öğrettin senin sayende zorluklara karşı nasıl sabırlı olunur öğrendim sen hayatımda gördüğüm en iyi dizi karakterisin bu diziyi yapan bütün ekibe teşekkür ediyorum keşke ülkemizde de bu tarz diziler olsa cangemalarımız olsa çok sevinirim ama maalesef yok bizdeki diziler seksüellikten öteye gitmiyor nedense varsa yoksa aşk aşk aşk dünyada birtek aşk mı sizce yaşam denilen bir gerçekte var ve o yaşamda karşılaşılan zorluklar işte saraydaki mücevher buna iyi bir örnek leydi cangema sana aşığım seni seviyorum seni en kısa zamanda türkiyede görmek isterim dilerim gercek hayatında da böyle hayat dolusundur insanlara sevmeyi sevilmeyi doğru olmayı doğru duşunup karar vermeyi sabrı iyiliği aşıladın sana yüzlerce kez teşekkür ediyorum ve SENİ SEVİYORUM…………

  31. merve permalink
    Temmuz 6, 2012 11:40 am

    cungomin çok karizmatik ya :D

  32. yunus permalink
    Ağustos 30, 2012 4:19 am

    Bu diziyi 4 yılı aşkındır izliyorum dahada izlerim nasipse Çünki gerçekten seviyorum

  33. Oguzhan permalink
    Eylül 22, 2012 2:34 am

    Bu en son 2 yil once izlemistim ama cok guzel bir dizi ve cok heycanliydi

  34. issac samuel permalink
    Kasım 19, 2013 5:45 am

    cok kalite bir senaryo yazìlmìs. ben diger kore dizilerine de baktim ancak saraydaki mucevher in yanina bile yaklasamazlar.dizilerden hoslanmam ama bunu 3 defa izledim yanindan gectigim bir bitkiye bile bir baska bakìyorsunuz. cok egitici odul verilmesi gereken bir film. hic tanimadigim kore yi , bir suru kitap okusam bu kadar iyi bilemezdim darisi bizim senaristlerimiz basina.

  35. selma melek AKAR permalink
    Ocak 3, 2014 6:54 am

    2003 te yayınlanan bi diziyi çok tesadüf eseri tam 10 yıl sonra tv4 diye bi kanalda gördüm çok hoşuma gitti bende internetten bi haftada nerdeyse az az uyuyarak izledim aman Allahım ne diziydi bitireli bi hafta oldu hayatımda boşluk hissettim ne sarmış ne almış bu dizi beni bende onlar gibi bi aşk beni benden daha çok sevecek bi adam bi aşk istiyorum

  36. yunus permalink
    Şubat 4, 2014 1:28 pm

    Tesadufen kanalları gezerken gozeme carpti. Bi bakayim derken 1.30 saat izlemisim:D ama cok guzel bu dizi.Herkes izlesin bence ;)

  37. SULTAN permalink
    Mart 22, 2014 2:48 pm

    çok güzel bir dizi tv 4 de her gün saat 15-17 arası başlıyor yaklaşık 3.izleyişim .cangema cok tatlı çok hoşuma gidiyo :D :)

  38. merve permalink
    Nisan 23, 2014 5:36 pm

    Bu diziyi bnde senelerdir tekrar tekrar izliorum. Şu an TV 4 te tekrari ckyo saat 15.00 da:)

Trackbacks

  1. Blog ile tam 1 yıl! « Bunu Sevdim
  2. Çirkin ama sevimli bıdıklar « Bunu Sevdim
  3. Mim, En Şükela Harem Erkekleri « Bunu Sevdim
  4. Mim: Nedir ne değildir? | Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

