Skip to content

Koreli Ünlülerin Çocukluk Fotoğrafları

Mart 20, 2011

Film ve dizilerde severek takip ettiğimiz Koreli oyuncuların küçüklük halleriyle eminim siz de benim kadar ilgileneceksiniz. Bazı ünlüler “Hiç değişmemiş” dedirtirken bazıları da “Bu kim yahu?” sorusuna asla cevap veremeyeceğiniz kadar büyümüş!

İlk olarak size küçük bir sınav olsun. Aşağıdaki resim hangi oyuncunun bebekliğine ait? Cevabı bir süre sonra yorumlarda açıklayacağım..

kimin çocukluğu

Şimdi ünlüleri saymaya başlayabiliriz:

SONG HYE-KYO

song hye-kyo çocukluk

Bence güzel oyuncu “hiç değişmemişler” kategorisinde. Hala tanıyamayanlar için biraz daha büyüsün:

song hye-kyo çocukluk2

Ufak ayrık gözleri ve orantısız dudaklarıyla hemen kendisini belli eden bir yüz yapısı var Song Hye-kyo’nun.

MİCKY YOO-CHUN

micky yoo-chun çocuklukmicky yoo-chun2

Sevimli gözüküyor. Çocukken de.. Seni bizim eve götürsem gelir misin? Pınar Sosis pişirir misin?

YOO Jİ-TAE

yoo ji-taeyoo ji-tae2

Bu adama küçüklüğünde ne yedirdiler de böyle azman bir hale geldi! Anlaşılan o ki, ergenlikteki boy atma dönemiyle beraber Yoo Ji-tae şu anki zayıf haline gelebilmiş.

WON BİN

won bin çocukluk

JEON Jİ-HYUN

jeon ji-hyun çocukluk

Gözlüklü bir çocukken de sevimliymiş, değil mi?

SONG JOONG-Kİ

Song Joong-Ki çocukluk

Her iki halinde de yeriz biz seni.. Evet, Yeorim halleri küçüklükten belliymiş.

JUNG KYUNG-HO

jung kyung-ho çocukluk

Bir başka çocukluk faciası ile karşınızdayız. Son zamanlardaki yoğun Amerikan fast-food alışkanlığının izleri mi bunlar?

LEE YOUNG-AE

lee young-ae çocukluk

Bu kadının gençliğinde bir kaş değişikliği var ki düşman başına. Neyse ki geç olmadan daha doğal bir tarza dönüş yapmış. Hanboklu fotoğrafını sevmemek elde değil.

SO Jİ-SUB

So Ji-sub çocukluk

O hüzünlü bakışların nerede So?

CHA TAE-HYUN

cha tae-hyun çocukluk

Tipe bakın yahu!

CHUN JEONG-MYUN

chun jeong-myun çocukluk

Büyüyünce daha mı sevimli olmuş?

KANG HYE-JEONG

kang hye-jung çocukluk

Bu kız da büyüyünce daha sevimli.. Yoksa Welcome to Dongmakgol’daki o deli halleri mi bende bir önyargı oluşturdu?

VE DİĞERLERİ

oguri shun çocuklukkim jung-hoon çocukluk

kim tae hee çocuklukkim rae-won çocukluksu ae çocukluk

Bir de Ikuta Toma var. Tam bir komedi:

ikuta toma

Araya iki de Japon sıkıştırdık ama hepsini severiz zaten. Çocukluğunu merak ettiğiniz başka Koreli oyuncu var mı? 

Not 1: Modemim -1 aydan sonra- geldii.

Not 2: Bu yazıyı 3-4 ay önce hazırlamıştım. (Yine de bekleyeceğim) Kısmet buraya ve bugüneymiş. Eğlenmişsinizdir diye umuyorum.

Not 3: Bu yazıyı seri haline getiresim var. Çocukluk fotoğraflarının hastasıyım çünkü.

Bu oyuncuları zaten severim, çocukluklarına bayıldım.

16 Yorum leave one →
  1. Mart 20, 2011 1:06 pm

    çok güzel bir yazı olmuş seri haline getirebilirsin .kim estetikli kim değil anlarız :) modeminin gelmesi iyi olmuş özledik yazılarını :)

  2. Mart 20, 2011 6:00 pm

    bazılarının hallerine insan inanası gelmiyor, şu kilolu ergenin taşlaşması durumunu ilk T.O.P da görmüştüm, liseli halleri ne kadar uzak şimdiki fıstıklığından. bir de suki durumu var, koreli erkeklerde demekki kilolanma sonradan taşlama hali mevcut. güzel bir yazı olmuş ama haklısın devamı güzel olurdu:)
    maşallah adamlarda oyuncu da şarkıcı da çok, malzeme gani:)

    • bunusevdim permalink*
      Mart 20, 2011 8:22 pm

      Sen söyleyince baktım da.. T.O.P. küçükken çok şekermiş yahu, sanırım 6-7 yaşlarında şişmeye başlamış, ergenlik halleri de şişman ama o ilk balon, gıdılı haline gül gül bir hal oldum :) Gerçi yine de bir taşlaşma diyemeyiz onun durumuna :)

  3. Mart 20, 2011 8:45 pm

    İlkini tanıyamadım bir türlü. Ne zaman açıklarsın? :) Ben de bir ara Super Junior’ın ünlü olmadan önceki hallerine dair bir yazı hazırlamayı düşünüyordum ama fotoğraf sayısı epey fazlalaşınca (121 olmuş) vazgeçtim. Seri halinde olmasına seviniriz, güzel oluyor böyle eski hallerini görmek. Ellerine sağlık :)

    • ileum-ieobsneun yuji permalink
      Mayıs 17, 2011 4:16 pm

      Herkese merhaba, bende bu blogu yeni keşfettim. Gerçekten hoş ve eğlenceli. ilk resim So Ji Sub. kendisi sevdiğim bir sanatçıdır.

  4. Mart 20, 2011 9:56 pm

    ben de yakın zamanda bir modem faciası yaşadığımdan anlarım halinden, tekrar hoşgeldin bu’cum.
    bu fotolara ben de bayılıyorum, so jinin nerdeyse ayrı dosyası olacak bilgisayarımda. şu anki haliyle karşılaştırdıkları fotoları var ki onlar müthiş, benzer pozları yanyana koymuşlar şahane olmuş, arada açıp bakar eğlenirim:))
    ama o joong ki nedir, yeorim ismi bu kadar mı yakışır yahu yenir ki bu:)
    song hye kyo daha o zamanlardan işveli, cilveli.
    won binimin cool’luğundan eser yok, şaşkolozun tekiymiş.
    cha tae hyon da ergen döneminde hafif won bin’e çalmış, sonra nasıl değişmiş o kadar acep??
    jeong myun küçükken potansiyel katil gibiymiş, oysa şimdi ne sevimli, bebek yüzlüdür o:P
    yoochun’dan daha şebelek bi foto beklerdim:D
    ilk resimle ilgili ise ne kadar debelensem de hiç kimseye benzetemedim.

  5. bunusevdim permalink*
    Mart 20, 2011 10:26 pm

    Hahha, hepsine yorum yapmışsın, çok sevdim ben bu işi :)
    İlk olarak beni en çok ilgilendiren yorumdan başlayayım, aslında yoo-chun’un daha şebelek çocukluk fotoğrafları vardı, gözlerini sıkı sıkı kapatarak sırıttığı ve niceleri, hakkaten ben niye bu resmini koymuşum ki, şimdiki aklım olsa koymazdım emin ol, 3-4 ay önce bir ciddiyet hakimmiş bende :)
    Won Bin çocukken ailesi bayağı fakirmiş, bilemiyorum, şimdiki kadar cool olamaması onla mı alakalı hahaha. Gerçi Won Bin’in 30’lu yaşlardaki hallerini ne yalan söyleyeyim hiç hazetmiyorum, bana 20’li yaşlarını getirin, tae-sukh oppayı bulup getirin hieyt dermişim :)
    Jeong myun için potansiyel katil görünümlü demen beni benden aldı hhahah
    Doğrusu ilk resmi birine benzetememene çok şaşırdım, biraz sıksan çıkar bence :)
    Peki My Princess izlemiş biri olarak Kim Tae-hee’nin çocukluktan gelen güzelliğine hiç mi lafın yok. Ha bir de Nakatsu’nun çiroz çocukluğu gözünden kaçmamış olsa gerek :))

  6. Mart 22, 2011 4:44 pm

    süpermiş yaa! bayıldım bu yazıya :)

    hepsi çok şekerdi ama tam bir song joong ki hastası olarak o tepesinde fıskiye gibi bağlanmış saçlı fotoğrafını görünce ağzımdan çıkan bir “anneeemmmm, yerim ben seniiiii!” tepkisine engel olamadım :D

    so ji sub’ınsa resmen büyüyünce güzelleşenlerden olduğunu düşündüm. Tabii buna diğer tombul ergenler de dahil.

    Ikuta Toma çocukken de şebekmiş, şimdi de öyle :) Şirin şeyy :)

    Valla süpermiş bu’cum. Devamını dört gözle bekliyorum.

  7. esma permalink
    Mart 27, 2011 10:33 pm

    soji soji soji ilk resim soji :) tipe bak ya nasıl taşıyosa o yanakları :D

    • bunusevdim permalink*
      Mart 28, 2011 9:15 am

      Tebrikler, doğru cevabı bildiniz, ödül olarak bir ev, iki araba, on yüz milyon …
      Sadece afferim verebiliyorum maalesef hahahh, cidden nasıl bildin So Ji-sub olduğunu, başka bir yerde resmi gördün herhalde

  8. La Fea permalink
    Mart 28, 2011 12:47 am

    Güzel kızım modeminin gelmesine çok sevindim. İnternetsiz hayat ne boş değil mi? :D Öyle ders çalışmak zorunda falan bırakıyor insanı ne garip :D :D Song Hye Kyo bebekken de taşmış. Kıskanmamak elde değil.

  9. bunusevdim permalink*
    Mart 28, 2011 9:28 am

    Yok yav internetsiz hayatın pek bir numarası yokmuş aslında. Gerçi benimki ne kadar “internetsiz”di tartışılır doğrusu :)
    Song Hye-kyo’nun erişkinliğinden ziyade bebekliğine bittim ben, yerim ben onu, tam yemelik zaten :)

  10. esma permalink
    Mart 30, 2011 3:21 pm

    evet görmüştüm ama daha yeni görmüştüm bende ^^ ama çok tatlı çıkmış :)

  11. popart permalink
    Temmuz 28, 2012 5:28 am

    song joong ki yi sevdim yirim onu ya sanki hiç büyümemiş aynı şirinlikle devam ediyo

  12. summersunny 26 permalink
    Şubat 3, 2014 2:04 am

    Jing somin ve shin min ah he bide yong hwa bunlarn kucuklerini merak ediyorum

Yorumunu sevdim

