Skip to content

Cordon Blue

Temmuz 24, 2009

İş yemeye gelince eti de severim, otu da.. Amma velakin en güzeli tavuk. Tavuğun her türlüsü kabulüm: Tavuk ızgara, tavuk şiş, kızartma, haşlama, şinitzel, midye tavuk, fırında tavuk, tavuklu tost.. Hatta tavuk için saçma sapan yemeklere bile katlanıyorum bazen. Günün birinde gıdaklamayacak olmam konusunda kimse garanti veremez herhalde.

Yine de en iyi tavuk yemeği Cordon Blue. Bunu çok güzel yapan bir cafe vardı ama kapandı. Şimdilerde yeni bir Cordon Blue ustası arıyorum, bakalım..

Bunu sevdim, evet.
4 Yorum leave one →
  1. Şubat 9, 2010 9:47 am

    Ben Banwitin hazır Cordon Bluelarını severim. Hem pratik, hem leziz.

  2. Mart 24, 2010 3:28 am

    Açımmm :)

  3. bunusevdim permalink*
    Mart 24, 2010 9:03 am

    Burada olsan, eve koşar sana fırında soslu tavuk yapardım. Zaten yaptığım tek anlamlı yemek o :) Yanına tavuk göğsü atıverirdim dolaba biz tavuğu yiyene kadar soğurdu (o da hazır paket haliyle, kusura bakmazsın artık) Ben de açım, az sonra yemeğe gideceğim

  4. bunusevdim permalink*
    Mart 24, 2010 9:05 am

    Hhahaha, yine hayallere daldım. Yalnız yandaki tavuk üsttekinden daha leziz gözüküyor değil mi

Yorumunu sevdim

