Skip to content

Kimya laboratuarında itinayla yangın çıkarılır

Temmuz 25, 2009

BartandSulfuricAcid

Kimya laboratuarına girilir. Metal ele alınır. En güçlü asit yani üzerindeki kuru kafa en kocaman olan şişe bulunur. Tezgahın üzerine metal konur. Asit metalin üzerine dökülür. Metal yanmaya başlar. Sanki sonuç olarak ne bekleniyorduysa, 1 saniye şaşırılır. Etraftaki hepsi erkek olan! işbirlikçi grubun kaçıştığı fark edilir.  Labdaki tek su kaynağı olan distile su şişelerinden biri kapılır. Yangın, varlığını önceden belli etmemiş olan kas gücü ve pipetten akan bit kadar su yardımıyla cesurca söndürülür. Kimya hocasından itinayla azar işitilir.

Bunu sevmedim desem yalan olur.
5 Yorum leave one →
  1. Şubat 2, 2011 12:02 am

    Bunu başaran acemi öğrenci itinayla tebrik edilir, ilerde anımsanacak ve gülümsenecek hoş bir anı olduğu söylenir.. :)

  2. bunusevdim permalink*
    Şubat 2, 2011 7:53 am

    Hahahahah, bak hatırlatmış oldun yine bana. Ay amaaaan bu erkekler korkak, yeminle bak! Hepsi arkasına bakmadan kaçtılar ya. Yalnız o distile su ile o ateşi nasıl söndürdüm hala aklım almıyor hahaahha, azıcık azıcık akıyordu su, neyse söneceği vardı herhalde :)
    Liseye dönmek istiyorum ühüü :)

  3. Şubat 2, 2011 1:02 pm

    Sorma bana da lise yıllarımı hatırlattın, bende fen lisesindeydim. Biyoloji dersim süperdi , hocanın asistanlığını yapardım. Bir gün kurbağa keseceğiz , kim yapacak tabi asistan. Hoca da yardım ediyor arada , neyse kestik kalbini çıkardım hala atıyordu , pıt pıt. Tıp okumaktan vazgeçtiğim gündür o gündür :)) Göz incelemeyi , ıvır zıvırı anlamıştım ama ellerimde can veren bir kurbağa için içim cız etti resmen..

    Ahaha işbirlikçileri iyi secememişsin sen . Bizde kimya lab.ında bitirme tezi denilen zıkkım için az tüp patlatmadık hani :D ama kimse kaçmadı :D

  4. bunusevdim permalink*
    Şubat 3, 2011 6:23 pm

    Aaa akustik sende mi fen lisesinde okudun. Bak hiç söylemiyor :)
    Ben öyle kandı, hayvanların ölümüydü, eskiden de üzülmezdim :) Ama kan görünce bayılan insanlar bile hemen alışıyor, elinde kurbağa ölünce içinin gitmesi doğal, direk tıptan vazgeçmeni gerektirecek bir sebep değilmiş. Gerçi boşver iyi olmuş, ay hayatının keyfini çıkar, artık kimse doktorlara zerre kadar değer vermiyor, kendini yıprattığınla kalıyorsun, üstüne de kötü insan oluyorsun, amaaan hayatını yaşa ya, iyi olmuş, hahahah
    Valla, işbirlikçilere de sonra dedim hemen niye kaçtınız diye, hiçbiri gıkını çıkarmadı köftehorların :)

  5. Şubat 3, 2011 8:50 pm

    Ben tembel teneke öğrenci anılmayı seviyorum ondan söylemiyorum :D Söyleyince vaay inek yapıyorlar :P Tıp için pişman değilim hiç, iyi olmuş diyorum sıkça. Alışmak mesele değil insan içine düşünce nelere alışıyor ama ben o duruma alışmamayı istiyordum onun bilinçaltıma çok etkisi olmuş olabilir.

Yorumunu sevdim

