Skip to content

Fasuzelyeler

Temmuz 28, 2009

fasuzelyelerim

Fasuzelyelerim, fasulye mi bezelye mi olacaklarına karar veremeyip ikisi birden oldukları ve bana bu ilhamı verdikleri için…

İşte bu yüzden onlara bayılıyorum :)

.

3 Yorum leave one →
  1. Şubat 1, 2011 11:55 pm

    Oww ! Bunu önceden görmemiştim. Bunu nasıl yaptın ? Saçma bir soru gibi görünüyor ama yine de soracağım fasülyeye bezelye aşılayarak mı ?

  2. bunusevdim permalink*
    Şubat 2, 2011 7:46 am

    Vaay sonunda ilk yazdığım yazılarıma yorum geldi, çok mutluyum şu an hahaha
    Hepsini tek tek gezip yorumlamışsın, o yüzden hepsine cevap vereceğim :) (gaza gelmiş bunusevdim modu)
    Bunu yazdıktan çok sonra birşey farketmiştim : bunlar fasuzelye değil ki fasubunya, yani bir yarısı barbunya :) Kimse de beni uyarmamış, dedim herhalde okumadılar :)
    Valla bir İstanbul tatili sırasında annem pazar torbasının içinden bulmuştu, herhangi bir uğraşa girmedik yani :)

  3. Şubat 2, 2011 12:52 pm

    bende sen yaptın sanmış hevesle sabaha benimde fasüzelyelerim olacak diye mutlu mutlu uyumuştum :(

Yorumunu sevdim

