Skip to content

Worms2

Ağustos 9, 2009

worms2 iş bitiriciler  bazukalar

Multiplayer serisinin garanti en eğlenceli oyunu bu bence. Evde aileden biriyle oynarken rahat rahat tezahürat da tutulabilir worm’lerimiz için. Benim gibi abartmamak kaydı şartıyla.

Hemen kısaca silahlarımız ve kullanılmaları gereken yerlere bakalım:

Bazukalar: Özellikle mavi olan iş bitiricidir. Kullanması kolaydır. Hedef worm alnının ortasından işaretlenir. Space’e abanılır. Boom. 100 candan 50’si ‘worms raconuyla babay’ Kırmızı olan için rüzgar ve güç ayarlamak gerekli.

Tabanca ve tüfekler: Yakın savaşta harikalar. Mesela rakip worm denize yakın açıklık bir yerdeyse tabii ki beyzbol sopasını kullanır, rakibi denize dökersiniz. İnanılmaz bir hazdır. Ama bir seferinde adanın ucundan kaçmworms2 oynayın,oynattırınak için içeri doğru iş makinasıyla kazmıştım dümdüz. Lakin diğer worm beni sıkıştırmak için teleportla dibime geldi. Çok dar bir alan olduğu için beyzbol sopası denize dökmeye yaramadı. Dibimde olduğu için bomba, dinamit tarzı bir şey de kullanamıyorum, canım çok az kalmıştı. O an kararımı verdim ve taramalı tüfeğe dayandım. Normalde oyunda tabancaları hemen hiç kullanmazdım. Halbuki taramalıyla denize dökmek çok daha zevkliymiş-ki ben bayağı uzun bir yolu kat ettirdim, neredeyse Ankara’dan İstanbul’a. 3 atış vuran da esaslı vuruyor.

Bombalar: Klasik ilk bazukayı kullanırım, sonra süper koyunu, sonra da ver elini bombalar. Özellikle saçılan parçalarla vurmak karşıdakini şaşırtıcı oluyor. Adam bombanın ona isabet etmediğini sanarak seviniyor, nafile.

Koyunlar: Bee ee ee, bee ee ee diye dolanır dururlar. Engebeli arazi dinlemez zıplar zıplar zıplarlar. Hatta süper koyun uçar! Uçurur tam rakibin üzerinde patlatırsınız. Zaten süper koyunu daha seçtiğinizde rakibiniz yusuf yusuf terler. Oyunun neşesidir koyunlar.

Aletler: Halat oyunun vazgeçilmezi. Hayalim halatla worms öldürebilmek. Karşı dağa fırlatır, yapıştırırsınız halatı, yeteri kadar salınabilirseniz 2 ağaç öteye bile atarsın kendini. Kazıcılar var bir de. Düz duvara ilerlenebiliyor, ya da matkapla derinlere inilebiliyor.

Petrol bombası: Bak yazarken bile cayır cayır yanmış gibi fena oldum. Kimyasalların gücü adına. Doğru yere attığınızda rakibiniz ayy, oyy, offf diye zıplaya zıplaya pişer. Bazen bombadan sıkılıp bunu fırlattığımda olur.

Dinamit: Koyarsın, hızla uzaklaşır hatta ve hatta enter’a bile başvurursun mekandan kaçmak için.

Kamikaze: Worm’ünüz alnına Ninja bandını takar ve fıyyuvv, Osmanlı tokadını basar. Birebir’de karşıdakinin canı azsa hiç düşünmeden bunu kullanırım. Ekstra Süper kamikazede semalara doğru fırlayarak öyle bir tokat atarsınız ki sonunda kendiniz de mevta olursunuz.

Bunun dışında paraşüt, bungi jumping, iple atlayarak sıranı savma, kendini patlatma-öldürme gibi gibi gibi seçenekler de var.

Biz ailece beğenerek oynuyoruz, amma eskiden daha çok oynardık. Worms2’nin ana sayfasında demosu da var,10 mb kadar. Görevler falan yok onda ama şöyle bir Worms2 ruhunu hatırlamak, anmak için oldukça yeterli geliyor.

Bunu sevdik.

Yorumunu sevdim

