Skip to content

Jessica Michibata, Button’ın-şimdilik- kız arkadaşı

Ekim 2, 2009

jessica michibata, jenson button'ın kız arkadaşı

Karşınızda şeker kız Jessica Michibata.(Haberlerde olsa kızın kafasına doğru kocaman kırmızı bir ok çıkartılırdı tam bu esnada :) )  Bu kızı ilk gördüğüm andan itibaren–gerçekten- bayıldım. Çekik gözlü atalarından mıdır, güzel bir model olduğu için midir, yoksa Jenson kızı kaptığı için midir bilemem. Bildiğim şey; bence çok şirin. Ve hoş.

%20252~1İlk, bu sene başında formula1 yarışından önce Melbourne padoğunda dolanırken gördüm.(kız dolanıyordu, ben televizyon başındaydım) Yeni flaş takım Brawn GP’nin -artık neredeyse emektar- 10 senenin ardından yeniden gözde pilotu haline gelen İngiliz Jenson Button’ın kız arkadaşı olduğunu öğreniverdim. Afferim Jenson kedi olalı bir fare tuttun dedim, lakin sonradan Jenson’ın eski kız arkadaşını görünce  “Jenson bu işi biliyormuş” sonucuna varmam zor olmadı. Sonraki zamanlarda zaten bol bol Jessica’yı Jenson’ın birinciliklerini kutlarken gördük.(Bunların çocukları da J olur herhalde) Bol bol diyorum çünkü diğer adamların eşleri ya da kız arkadaşlarının çoğu bet suratlı. Eee kameraman kimi çeksin.

jessicamic Jessica melez. Annesi Japon, babası Arjantinli olup İspanyol ve İtalyan kökenli . Aileden birçok farklı ülkeyle de bağı var. Bildiğim kadarıyla iç çamaşırı modeliymiş. Yine hatırladığım kadarıyla bir film tutkunuymuş; bir dergi ve televizyon programında film kritiği yapıyormuş. Yazmak deyince unutmadan söyleyeyim, Jessica’nın bir de bloğu var. Japonca yazıyor kendisi, ki bunu çok takdir ettim. Bloğu olan insanları seviyorum. Çok şükür Google Translate var, böylece Jessica’nın “Bu gece dolunay ne güzel, vaay bee!” tadındaki yazılarını okuyabiliyoruz ya da bu sene ilk formula 1 yarışına giderken bavuluna hangi kitapları koyduğu, kedisinin adının Vian Chan olduğu gibi gereksiz bilgileri de edinebiliriz :)jm,blog_photo Bazı fotoğraflarda Jenson Button’ı arıyorsunuz (bkz.soldaki sarışın kol). Sonra Jenson’ın ona aldığı çiçeği görüyoruz falan. (Özel hayata invazyon :) ) Ya da evlilik dedikodularını yalanladığını okuyoruz. Macaristan’daki yarıştan sonra Londra’da yaptıkları kahvaltıya bakıyoruz. ‘A nice feeling’ nedir, düşünüyoruz.

Jessica’nın bloğu: http://blog.honeyee.com/jessica/  Bol bol da resim çekip bloğa ekliyor. Şöyle bir bakılabilir.

 

Jessica Michibata. Sevdim.

14 Yorum leave one →
  1. Kasım 25, 2009 10:13 pm

    sen de mi formula1’i takip ediyorsun bunu sevdim, inanmıyorum hem kore hem f1 :d işte bunu seviyorum :d

  2. bunusevdim permalink*
    Kasım 26, 2009 5:16 pm

    Ben de Misa’yı izledikten sonra internette yorumlara bakarken senin siteni görünce aynı şeyi söylemiştim. Hem formula1 ve hem Kore manyağı bir ben varımdır zannedip ben mi tuhafım diğer insanlar mı zevksiz diyordum. Ama zevkli insanlar da varmış :)

  3. Kasım 30, 2009 1:36 pm

    haha :d yaşasın ki birbirimizden haberdarız :d peki favori pilot/takım??

  4. bunusevdim permalink*
    Kasım 30, 2009 3:43 pm

    Ben aslen Raikkonen’ciyim, 5-6 senedir. McLaren, Kimi Ferrari’ye geçtikten sonra da favorim olarak devam etmişti ama Kimi her zaman formula 1’i izleme amacım olarak kaldı. Anlayacağın 2010’da formula1 bana ne ifade edecek merakla bekliyorum. Yine de izleyeceğim tabii ki.

    Senin favorin kim?

  5. Kasım 30, 2009 5:08 pm

    hımm senin için sönük bir sezon olacak, belki 2011’de gelir, alonso desem pek hoşlanmayabilirsin malum sebeplerden dolayı :p ben de hımm 2003’ten beri alonsocuyum :d

  6. bunusevdim permalink*
    Kasım 30, 2009 5:35 pm

    Alonso schumacher gibi daha politik bir adam ama tahmin ettiğin gibi hoşlanmıyor değilim kendisinden. Bence bu sene 3. şampiyonluğa gider ferrari toparlanırsa. Hatta alonso raikkonen kapışmasının olduğu zamanları bile özledim diyebilirim.

  7. Aralık 1, 2009 2:57 pm

    eh ben de bekliyorum esasen bu yıl bir şampiyonluk, rai mclaren’e gitseydi seneye süper geçebilirdi ama hamilton’la idare edeceğiz artık :p

  8. bunusevdim permalink*
    Aralık 1, 2009 3:45 pm

    Sen de Hamilton’ın yeni takım arkadaşı Button’ı etkisiz eleman olarak görüyorsun, değil mi :)
    Geçen sene de Raikkonen pek ortalarda yoktu zaten. Muhtemelen geçen sene aldığım zevki alıcam galiba. Vettel tek umudum, sürpriz açısından.

  9. Eylül 3, 2011 4:31 pm

    ahanda hem kore sever hem f1 sever bir çingu.Herkes bir ben varım sanıyormuş ama baya baya hem f1ci hem koreciler varmış.Çok sevindim :D Takipteyim bundan gayrı ;D

    • bunusevdim permalink*
      Eylül 3, 2011 4:39 pm

      Yaşasın f1-kore kardeşliği :) Sen de mi formula1 takip ediyorsun, süpersin. Biz çok kişiyiz yav, kore seven blogculardan f1 izleyen çok var.
      Her zaman gel, f1 hafta sonlarında daha sık gel ama, kritik yaparız :)

  10. Eylül 3, 2011 5:26 pm

    oyy gönlümü çeldin ama gelmez olur muyum hiç.Kritik yapacak insan arıyorum ben de.İnsanları baydım biraz da seni bayarım o zaman :D Evet baya varmış yahu kore seven f1ciler.olsunlar olsunlar ben çok mutlu oldum :D

  11. bunusevdim permalink*
    Eylül 4, 2011 3:34 pm

    Kore dizisi tartışacak kimse bulmak zor oluyor ama formula1 konuşacak çok kişi var yav, özellikle yurdum erkekleri %99 futbolla ilgililerse %49 formula1 ile ilgililer. Ya da bana mı öyle geliyor ki.
    Neyse boşver biz senle konuşuruz, ne bayması, sonra sen benden bayılma da, aman ne formula1 aşkıymış bu diye :) Haftaya Monza var, o zamana sözleştik sayıyorum ;)

  12. Eylül 4, 2011 6:56 pm

    bana hiç denk gelmedi yahu o yurdum erkekleri :D Tamamdır o zaman saatleri ayarlayalım Monza için :D

Trackbacks

  1. Sevdiğim internet siteleri-2 « Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

