Skip to content

Leon

Ekim 21, 2009

Léon (1994)

leon poster

“Bana yaşama zevki verdin. Mutlu olmak, yatakta uyumak, kök salmak istiyorum.”

Orijinal olarak;

Mathilda: I don’t wanna lose you, Leon.
Léon: You’re not going to lose me. You’ve given me a taste for life. I wanna be happy. Sleep in a bed, have roots. And you’ll never be alone again, Mathilda. Please, go now, baby, go. Calm down, go now, go.

leon,1994

Filmi en güzel anlatan sahne bu bence. İnternette bulamayınca dayanamayıp resmi kendim çektim.

Leon bana bunu neden yapıyorsun. Yatağa uzanamaz oldum. Süt içerken boğazımda yumrular… Sağol Leon! Sağol Mathilda!

Bunu sevmeyen…

4 Yorum leave one →
  1. mavi_61 permalink
    Mart 3, 2010 10:12 pm

    süt içişimi değiştirdi adam
    haklısın ^^

  2. bunusevdim permalink*
    Mart 4, 2010 8:26 am

    40 yaşına kadar süt içeceksem bu Leon yüzünden olacak. Günde 2 bardak :)

  3. Haziran 14, 2010 12:20 pm

    süperdir bu film ya
    her gittiği yere saksıyı da götürüyordu ya :)

  4. Haziran 14, 2010 12:27 pm

    Hain Mathilda sonunda dediğini yapıp çiçeği okulun bahçesine ekti ama.. Bırak kök salmasın, ama mutlu kalsın değil mi, ahhh ah :)

Yorumunu sevdim

