Skip to content

Arda Turan vs Jamal Malik

Ekim 26, 2009

arda turan jamal malik

           Arda Turan                            Jamal Malik (Dev Patel)

Versus serisine son sürat devam ediyorum.

Slumdog Millionaire’i izlerken Jamal karakterine takılmıştım. Lan bu birine benziyor diye film boyunca kıvranmıştım ama nafile. İlk lise arkadaşlarımı sıradan düşündüm, tam üniversitedekilerin yarısına geldim ki, zaten bu arada filmin sonuna da geldim, hatırladım. Yav hık demiş Arda’nın burnundan düşmüş. Buraya yazmazam çatlardım. Tabii sonradan internette gördüm ki, bana gelene kadar herkes aynı şeyi düşünmüş. Ama hiçbir yerde görmeden bu benzetmeyi yaptığım için gerine gerine ilk ben farketmişim gibi yazmakta sakınca görmüyorum..

İnsanlar çift yaratılır derler. Bu benzerliği sevdim.

2 Yorum leave one →
  1. Ekim 27, 2009 9:58 am

    ilginç

  2. Haziran 8, 2011 9:45 am

    efsane benziyo :D aklıma geldi google’a yazdım,mutlaka bişey çıkar diye düşündüm.buradan başka bişey bulamadım

Yorumunu sevdim

