Skip to content

Sevdiğim internet siteleri-1

Aralık 1, 2009

Ne zamandır, bu listeyi yapayım diyordum. Listem her gün bir site ekleye ekleye bir blog yazısı olacak kıvama geldi:Kulak memesi kıvamına. Neyse daha fazla cıvımadan sitelere geçiyorum:

 

http://goop.com/ 

Gwyneth Paltrow’un sade web sitesi

goop

Gwyneth Paltrow’un çok sevdiğim bir oyuncu olduğunu söyleyemem ama web sitesini sevdim. “Ruhunu besle” sloganıyla siteye karşılıyor sizi. Kendi yazılar yazıyor, evinden yemek videoları çekiyor. Böylece samimi bir site oluşmuş. Zaten giriş de oldukça sade ve şık.

Temel olarak 6 başlık oluşturmuş:

  • Make: Paltrow tarafından yapılan bilimum basit sandviç, yemek ve tatlılar. Paltrow bunların tariflerini veriyor ve onları niye sevip tercih ettiğini açıklıyor. Bazıları için video bile çekmiş. Gwyneth Paltrow’un ev halini merak edenlerin bu başlıktan tatmin olacaklarına eminim. (Ben pek merak etmiyorum ne yalan söyleyeyim)
  • Go:  Barcelona, Paris, New York, Los Angeles’ta nerelere gidelim. Özellikle restoran tavsiyeleri var.
  • Get: Moda ve giyim tarzı üzerine.
  • Do: Gwyneth Paltrow’dan tavsiyeler. Mesela bazı uzmanlardan yatırım tavsiyeleri konulardan birini oluşturuyor.
  • Be: Kelebekten anlaşılabileceği üzere bu bölümde Gwyneth Paltrow tam bir pollyannaya dönüşüyor. Lütfen alkolik olmayalım temalı yazılar, uzmanlara soralım bakalım nasıl daha iyi ebeveyn olunur tavsiyeleri gibi.
  • See: Görme alanınız içindeki her şey bu başlığa dahil. Filmler, kitaplar, internet siteleri bunlardan birkaçı.

 

http://jimcarrey.com/

Jim Carrey’in bilim kurgu filmlerinden fırlamış gibi gözüken web sitesi

jim carrey

Bu pek diğeri gibi düzenli bir site değil, görünüşünden anlaşılabileceği üzere.  Daha çok orasına burasına basmak istediğiniz ve çıkan sürprizlere hazırlıklı olmaya çalıştığınız türden bir sayfa olmuş.

Bazı detayları pek sevdim :) Sol alttaki gözüne basınca çıkan gözün (?) göz bebeğinin büyüyerek içinden fotoğrafların çıkması gibi. Bu da böyle bir site işte.

 

http://www.garfield.com/

garfield

Bu da kendimi bildim bileli bu siteyi seviyorum. Garfield’ı zaten severim.

  • Bu sitenin de özellikle karikatürlerini okumayı seviyorum. Jim Davis döktürüyor hala. Favori bölümüm burası.
  • Garfield Hakkında bölümünde özellikle tarihçeye bakmadan geçmeyin.
  • Oyunlar zaten herkesin malumu, vakit öldürmeye birebir. Lazanya yedirme oyunu tam vakit öldürmelik. Masa tenisinden ben Odi’yi yenmeyi başaramadım.
  • E-card’lar içinde çok eğlenceli olanlar var. Örneğin birinde şöyle diyor: Bilmeni isterim ki sen hastayken düşüncelerim hep seninle ama bedenim sana mesafe koyuyor. Geçmiş olsun!
  • Duvar kağıtları ve ekran koruyucuları yükleyebiliyorsunuz. Ben şunu masaüstüme koymuştum, eğlenceli oluyor.
  • professorgarfield.org’da daha doyamayanlara eğlenceyi devam ettiriyor.

Bunları sevmesem size söyler miyim?

No comments yet

Yorumunu sevdim

