Skip to content

Selçuk Erdem karikatürleri-2

Aralık 13, 2009

öncelikler, selçuk erdem

Geçen gün uzun bir aranın ardından Daily Mail gazetesi geçti elime. İnsan bir gazete için bu kadar mı mutlu olur. Senelerdir burç falan okumuyorum hiç, gazetedeki köşeyi öylesine okuyunca ‘Vay anasını, herkese göre uydurulduğunu biliyordum ama bana yazılsa bu kadar spesifik bir yorum olamazdı’ duygu ve düşünceleri içinde gazeteyi rafa kaldırdım. Bir iki isabetli(?) yorumun ardından, öneri olarak kötü olduğunu düşündüğün olayların iyi yanlarını görmeye çalış diyordu. Ertesi gün gazetenin internetteki sayfasından da -merakıma yenik düşerek- baktım burç yorumuna. Beraber olmak istemediğiniz insanlarla vakit geçirmek zorunda kalıyorsunuz diyordu. Valla, bir senedir tüm derdim bu oldu neredeyse, düşünüyorum düşünüyorum ama bir türlü çözüm bulamıyordum. Canıtın abi olayları akışına bırak demiş sağolsun. Eyvallah. Çekirge bir sıçrar iki sıçrar diye gülerek bugünkü burcumu okudum. Önerilere açık olmalıymışım, iyi insanlar bana geliyorlarmış, çok yakınmış. Bakalım bu hafta nasıl sürprizlerle karşılaşacağım :)

Ama kusura bakma Bay Cainer, amacım konusunda ısrarcıyım..

Hem karikatürleri, hem de Daily Mail’i seviyorum.

One Comment leave one →
  1. sedef permalink
    Mart 5, 2013 11:55 am

    Selçuk Erdemin karikatürlerine bayılıyorum. Onun karikatürleri incelerken bi sitede bu karikatürlerin olduğu ürünleri buldum. Gerçekten çok beğendim hepsini hatta kupa siparişi bile verdim. İlgilenenler için paylaşmayı borç bilirim
    http://www.buldumbuldum.com/hediyeler/kategorix.aspx?d=sel%C3%A7uk%20erdem

Yorumunu sevdim

