Skip to content

Baby and I/ bir Moon Manson filmi

Ocak 20, 2010

 babyandi

Size komik bir şey söyleyeyim, ilk defa bir bebek için film izledim. Moon Manson’ı size takdim etmekten mutluluk duyarım. Karşınızda sevimli bebek :) 21 Mart 2007 doğumluymuş ve film çekildiğinde 15 aylıkmış. Filmde kendisini bir komedyen seslendirmiş.

moon manson'un şirin fotoğrafı 

Filmden de bahsedeyim. Bir caddeden geçen  fıstık gibi kızların içinden bizim eleman Joon-soo ve arkadaşları birini seçmeye çalışmaktadırlar. Sonra bizimki aradığını bulur, en şişman ve çirkin olanı. Ve sorar: Memenizden süt alabilir miyim? Tokadı yer haliyle, akabinde sırtındaki dünya tatlısı bebeği görürüz. Lise öğrencisi olan hırçın delikanlı meğer genç bir babaymış da kendinin bile haberi yokmuş..

moon manson'ı sevmeyen..

Jang Geun-seok başrolde olunca pek çok kişi tahminimce onun yüzünden izlemiştir bu filmi. Ben niye bir bebek için bir buçuk saat harcadım. Değdi mi? Kesinlikleee! Bebeğin surat ifadelerini öyle yakalamışlar ki, zannedersiniz rol yapıyor. Büyüyünce alasını yapar o. Ben ne zaman bebeksever oldum bilmiyorum. Galiba Moon Manson’ı gördükten sonra.

Bir de garip bir kız var. Çok zekiymiş. Joon-soo’yu görür görmez ondan hoşlandı. Bu her sevdiği kişinin oğlanın, öğretmenin hemen resmini çekiyor telefon rehberine koymak için. Diğer garip huyu sigara içen birini görünce saymaya başlıyor: İçinde 20.000 zehir var, ağız kanseri, yutak kanseri, akciğer kanseri… İki tek atanlara: Alkol beyaz kan hücreleri sayısını azaltır, muhakeme yeteneğini köreltir, sinir sistemine…

Neyse ailesi Joon-soo’yu kendi haline bırakıp evden ayrılıyorlar, o derece bıkmışlar. Bu akıllı da elinde bir bebek, o bebeğin ondan olduğunu söyleyen bir notla kalakalıyor. Parası yok, ama bebekle bunu kimse işe kabul etmiyor, okula almıyorlar. Bir tek o garip kız ve öğretmeni yardım ediyor. Ama her şeye rağmen Joon-soo bebeğinden vazgeçmiyor.

moon manson bebek star 

Şöyle bir ingilizce altyazılı olarak filmin linki, isteyenlere.

moon manson, yerim seni sosis 

Bu bebeği sevmeyen gözüme gözükmesin.

9 Yorum leave one →
  1. Ocak 20, 2010 11:52 pm

    Bu benim çocuğum :) Gong Yoo ile benim böyle bir çocuğumuz olacak ama daha filmi izlemedim ha ha. Yine de o benim oğlum. :)

  2. Ocak 21, 2010 12:47 pm

    hiii tutamıyorum kendimi bu veledi görünce, la fea oğlunun genlerinden birazcık alabilir miyim, bir iş için lazım :p (hala nasıl izlemezsin bu arada :d)

    hımm bunu sevdim izlediğine sevindim çok harika bir 90 dakika geçirdin böylece (ben bir daha izlersem hımm benimki de sanırım 450 dakika olacak :d) filmin her sahnesi güzel ama özellikle de sokaklarda dolanırken son parasıyla süt alıp dünya ötesi süper şirine vermesi yok mu, o yok mu işte ben o sahneye bağımlıyım, filmi durdurup tekrar tekrar izlerim, ben bunu severim hatta bayılırım, bu da böyle bir anımdır işte :d

  3. bunusevdim permalink*
    Ocak 21, 2010 7:09 pm

    Evet çok bunaldığım bir zamanda izledim bunu, iyi geldi o yüzden.
    Yalnız Moon Manson’ı kaptırmam kimseye, ona göre

  4. Ocak 21, 2010 10:56 pm

    Ama ben onu çoktan evlat edindim bile:)

  5. ayfer permalink
    Ocak 22, 2010 9:43 am

    babası da oğlu da çook tatlı ayrım yapamıyorum ikisi içinde izledim :))))))))))))))

  6. bunusevdim permalink*
    Ocak 25, 2010 7:48 pm

    Şişşt bebeğimi ağlattınız

  7. Ekim 19, 2010 3:02 pm

    o ne kadar tatlı bir bebek öyle….. :) inanılmaz şirin

  8. başak permalink
    Kasım 10, 2010 8:28 pm

    ya bebek de babasıda çok şirin ama jang geun un buradaki rolü çok güzeldi bence(kız gibi giyinmemesi,serseri ve yakışıklı olması…)

  9. görkem permalink
    Eylül 10, 2012 6:13 pm

    Çok güzel bir filmdi. Gerçekten havalimanı sahnesi çok duygusaldıı ;(

Yorumunu sevdim

