Skip to content

My Little Bride/ Küçük Gelinim

Şubat 1, 2010

poster1

Vakit su gibi akıp geçti, hala bu filmin 2 saat olduğuna inanamıyorum sanki yarım saat gibi geldi bana. Başroldeki kız yani Moon Geun-young için izlemeyi çok istiyordum bu filmi ama ondan çok erkek karakter sevimli çıktı. Bu Kore işi hiç belli olmuyor :)

Namı diğer “Eorin shinbu”nun IMDb puanı 7.1. Bu tarz eğlenceli bir filmin IMDb ahalisi tarafından takdir edildiği çok sık olmaz, o yüzden tadını çıkaralım.  Anlatmaya başlıyorum.

Oyuncular

Kim Rae-won: Park Sang-min rolünde. Adamımız. Çapkııın. Playboy havalarında takılan bir üniversite öğrencisi. Sanatla ilgili bir bölümde okuyor, iyi resim yapıyor.

Moon Geun-young: Suh Bo-eun rolünde. Klasik şirin lise kızı. Ufacık tefecik içi dolu turşucuk, o kadar. Okullarında beyzbol takımındaki karizmatik bir oğlandan hoşlanmaktadır. Her şeyiyle, her şeye hatta evlenmesine rağmen, tipik bir lise öğrencisi olmaya devam etmektedir.

Konu

Sangmin ve Boeun küçüklüklüklerinden beri ailelerinin samimiyetine dayalı bir arkadaşlıkları vardır. Hatta Sangmin görüştüklerinde Bouen’a hediye olarak iç çamaşırı almakta, Boeun’da onun çapkınlığıyla dalga geçmektedir. Bildik tatlı sert atışmalar.. Bilinmedik olan onları bekleyen ani evlilik olur. Meğer bunların dedeleri anlaşmışlar çocuklarımızı evlendireceğiz diye, iki çocuk da oğlan olunca bu söz torunlara ertelenmiş. Hayatta kalan Boeun’un inatçı arabucisi ısrarcı davranınca, ailelere çocukları evlendirmekten başka bir şey düşmez.

my little bride-düğün fotoğrafları1my little bride-düğün fotoğrafları2

Yalnız evlilikleri büyükbabayı memnun etmek için yapılan bir formaliteden ibarettir elbette. Aynı evde yaşadığı 15 yaşındaki karısını değil gerçek evlilik, öpmeye bile kalkışmayan Sangmin’in aslında bu küçük hanıma abilikten öte hisler beslediğini anlarız seyirci olarak. Lakin Boeun için durum farklıdır. Hoşlandığı liseli çocuk tarafından farkedilip onunla çıkmaya başlayan Boeun’un başında kavak yelleri esmekte, etrafında ateş böcekleri uçuşmaktadır her daim :)

Sangmin’in stajyer öğretmen olarak Boeun’un lisesine atanmasıyla olaylar iyice komikleşir. Kimse aralarındaki ilişkiyi bilmemektedir çünkü. Tabii ki Sangmin’in küçük gelininin okulun karizmatik çocuğuyla çıktığını öğrenmesi uzun sürmeyecektir.

poster3

Sevdiğim bölümler

  • Formalarıyla liseli kızlar ay savaşçılarından fırlamış gibiydiler.
  • Filmin konusu 15 yaşındaki bir kızın yaşça büyük biriyle evlenmesi olsa da hiç sübyancı düşüncesini getirmiyor aklınıza izlerken. Hep masum ve şeker bir rotada ilerliyorlar.
  • Okulda Sangmin’den hoşlanan evde kalmış bir öğretmen var. Kadın Sangmin’i ağına düşürebilmek için türlü numaralar deniyor. Sangmin’in evine geliyor onun evli bir adam olduğunu bilmediği için. Boeun’da perdenin arkasına saklanıyor.Kadın perdenin arkasında birinin olduğunu anlayınca kız perdeyle beraber camdan atlayıp sokakta koşuşturmaya başlıyor. Mahallenin çocukları da hayalet, hayalet diye onun peşinden koşuşturuyorlar.
  • En yakın kız arkadaşı Boeun’a “Hep senin yanındayım, lezbiyenim galiba” diye takılıyor. Boeun’un cevaben söylediği “Sen lezbiyensen, ben de aldatan eşim.” sözü sempatikti.
  • Kızımız yapmacıktı biraz ama oğlan çok sevimliydi. Oyum Sangmin’e!

my little bride- tüm fotoğraflar

Bunu sevdim. Boeun Sangmin gibi kocayı öpsün de başına koysun :)

2 Yorum leave one →
  1. mavi_61 permalink
    Mart 3, 2010 10:10 pm

    hehe bende sevmiştim bunu
    hatta şu yaş farkı yorumuna kesinlikle katılıyorum yani hiçte öyle ıyy kız daha lisede sübyancı filmimi demedim
    aksine süper bitti
    hatta başlarken ben kesin kız buna deli olucak salya sümük gidicek sandım ama ilk önce çocuğun kıza karşı bişeyler hissetmesi,kıskanması şaşırttı beni. bayıldım tabi. evde kızı beklerken akşam olduğu sahnede içimin yağları eridi (kötü müyüm? xD)
    ve süper bitti
    hiç dokunmadan kimse kimseyi öpmeden de romantik film oluyomuş
    alnından öptü ya
    bittim ben orda ^^

  2. bunusevdim permalink*
    Mart 4, 2010 8:29 am

    Alnından öptükten sonra da bir el yanda uzatıp kızın etrafında dolaştı, şov yaptı, ben de orada bittim :)
    Bir de karaoke bölümü çok güzeldi, geçen izledim yeniden hayran kaldım. Sang-min’in şarkısı hele pek hoştu

Yorumunu sevdim

