Skip to content

Kar ve kardan adamlar

Şubat 3, 2010

kardan adamım üşüyen kardan adam

Bahsetmek istediğim şey kar sevgim. Bugün kar yağıyor, muhtemelen bu kısa kışımızın ikinci ve son karı olacak.(Burada karı esprisi yapanlara tüm samimiyetimle sıcacık bir uçan tekme yolluyorum) Kış dediğin 3 ay sürerdi eskiden. Bol bol da kar yağardı. Oysa bu sene doğru dürüst kazak bile giyemedim, daha dün bile bahar havası vardı. Konu sevmekse, kar ve kardan adamları seviyorum. Birkaç günönceki ilk karda ufacık da olsa bir kardan adam yapıp ve yolda karların basılmamış taraflarına basarak rutin kış geleneğimi sürdürdüm. Ayrıca yolda bir dükkanın önündeki devasa kardan adamı görmek ve bunu 40-50 yaşındaki adamların yaptığına sonra karşısına geçip eserlerini süsleyip onunla gurur duyuşlarına şahit olmak beni daha da sevindirdi. İlerde mahallenin tek delisi ben olmayacağım galiba.

Kar muhteşem bir şey. Seviyorum.

No comments yet

Yorumunu sevdim

