Skip to content

Google aşkına-1

Şubat 17, 2010

Goooogle hayatımızın içine girdi gireli her bir şeyi anında öğreniyoruz. Bir şarkı aklımıza takıldı ama sadece nakaratının bir kısmını hatırlıyoruz? Telefonla yarışma programına katıldık, soruyu bilmiyoruz? Nasıl kas yaparım? Şu yemeğin tarifi? En iyi filmler listesi? Msn’de kıza hava atacam, ama bi halttan anladığım yok?? Akşam bir dizi izledimdi oğlan çıtırdı, internete düşmüş fotoğrafları var mıdır?? Yav, şu göbekte aldı başını gitti, dur yazayım: gıdık nasıl eritilir? Akşama okul veda partisi var, nan nasıl dans edilir? Vışş, google ne ki?

Velhasıl, çok uzaklara gitmemize gerek yok. İnternetle tanıştığımızdan beri google’da hangi anahtar kelimelerle arama yaptığımızı bir kenara kaydetseler ve bunlar ortaya çıksa, her iddiaya girerim ki hepimiz rezil rüsva olurduk :) O yüzden amacım sadece beraber gülmek. İşte insanlar bu bloğa hangi kelimelerle geliyormuş, bakalım..

korece hoşlanıyorum ne demek

Çuaye. Çorbada tuzumuz olduysa ne mutlu.

foolish casanova erkek sesi

Bu anahtar kelimelerle benim bloga nasıl geldiğini çözemediğim bir başka arkadaş. Açtım google’a yazdım. 2. sayfada benim blogu gördüm. İstesen olmaz. Tahmin ettiğim gibi alakasız bir yere gelmiş. My Girl yazımda Lee Jun-ki için foolish casanova yazmışım ne akla hizmetse. Bu yüzden, vatandaş muhtemelen biraz hayal kırıklığına uğramış olmalı bizim Seo Jeong-woo’nun kız kılıklı suratını görünce.

bidam dukmana aşık mı

Canım, şimdi ne desem yalan olur. Bakalım önümüzdeki günler neler gösterecek :)

çunçu kimdir ismi nedir

İsmi çunçu. (espri anlayışıma laf etmeyin lütfen, ben eğlendim, ilk okunduğunda öyle anlaşılmıyor mu ama)

seni seviyorum lütfen sende beni sev adl

Yorumsuz kaldım

günün güzeli

Böyle bir köşe mi yapsam, her gün aynı kişiyi seçerim muhtemelen :)

domuz döven köylü

Bu vatandaş da muhtemelen ayrıntıları öğrenmek istedi, adam domuzu nasıl dövdü, domuzun akıbeti ne oldu, ben de istesem domuz dövebilir miyim gibi gibi. Bir dahaki sefere anlatacağım meraklanma sen

Bu yüzden seviyorum google’ı.

8 Yorum leave one →
  1. Şubat 17, 2010 6:47 pm

    Vışşşşş Google ne ki? Benim favorim oldu :) Domuz döven köylü fevkaledenin fevkinde bir anahtar :))) Detayları sonra yaz lütfen bende merak ettim şimdi :)

  2. bunusevdim permalink*
    Şubat 19, 2010 1:24 pm

    Bilgisayarı açınca yaptığım ilk iş anahtar kelimelere bakmak oluyor, çok eğleniyorum. Bunların yanında hafif kaldığı başka anahtar kelimeler de vardı aslında ama wordpress’in azizliğine uğradığım için buraya yazamadım. Bir dahakine artık

  3. Mart 11, 2010 4:53 pm

    hehe benim de en büyük eğlencelerimden biri bu, birinin düşünüp bloguna yazması iyi olmuş. “domuz döven köylü” nedir ya? neyse benimkiler bu kadar garip değil ama zamanla bekliyorum. benimkilerden bir demet:
    joo ji hoon’un hapisten çıkışı (ne alaka anlamadım, blogumda kendisinin j’si geçmiyor)
    yoon eun hye ve sevgilisi (?)
    okuldaki vampirler (neden aratır bunu bir insan)
    asya dizi net’e ne oldu (ne bilim ben noldu)
    zamanla eklerim ben buraya, çok sevdim bu başlığıxD

  4. bunusevdim permalink*
    Mart 11, 2010 7:55 pm

    Adam hapse girmeden çıkışını düşünen insanlar var yalnız :)
    Ben nasıl bloga düştüğünü anlamayınca o vatandaşların takip ettiği yolu takip ediyorum, o kelimelerle aratıyorum. Ne hale geldik, detektifin katilin düşünce tarzıyla düşünüp aynı basamakları kendisinin de geçişi gibi, hahah. Sen ismi bile geçmiyor deyince merak ettim. O senin kim sam soon yazına düşmüş, jin hoon karakterinden dolayı yani.
    Okuldaki vampirler de bombaymış bu arada.
    Ben de seviyorum be bunları, ara ara kaydediyorum yenilerini, daha güzelleri var şimdilerde :) Sonra biraz dişe gelince sunacağım beğeninize :)

  5. Mart 11, 2010 9:06 pm

    Hahah aynısını ben de yapıyorum, hala psikolojilerini çözemedim. bir an önce yaz yenilerini, hatta bütün bloggerlar yazsın. ben çok eğleniyorum :) hatta daha yeni düştü bir tane, dumanı üstünde:
    korelilerin saç modelleri (eminim blogum çok yardımcı olmuştur)

  6. Mart 11, 2010 9:08 pm

    Yalnız Capital scandal yazımda bahsetmişim şu garip saç modellerinden, adımları takip edince çözdüm bu gizemi:)

  7. bunusevdim permalink*
    Mart 12, 2010 9:58 am

    Sen “oldun” artık :) Dedektif Kim iş üstünde.
    Buraya yazmadım ama sonrakine yazarım belki, şişko vs şişko yazımdan dolayı şişkolu pek çok aratma denk düşüyor, en çok onlara gülüyorum

Trackbacks

  1. Google aşkına-3: Mim « Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

