Skip to content

Terlik

Mart 19, 2010

beşiktaş terlikleri

Siz de terlik giymediği zaman üşütüp yataklara düşeceğini sananlardan mısınız? O halde  ayaklarımızın eldivenlerine yapacağım yolculukta benimle kalın.

Bu -ancak kendimi güldürmeye yeten- aşırı magazinsel girişten sonra kaç kişi okumaya devam eder bilmiyorum ama ciddi ciddi terliklerden bahsedeceğim.

Her şey ufacık bir veletken başlar. Yaz günüdür. Bahardan kalma da değil, atletinize kadar ıslanmışsın zaten. Bir pop şarkıcı edasıyla üstünde başında ne varsa atıyorsun sahneye. Cıbıl cıbıl koşmaktasın, ooohh sefam olsun diyerek. Zaten alt katta fırın olduğu için taş olan yerlerin sıcaklığı vücut sıcaklığının garanti 3 ila 5 derece üstündedir. Tavaya konmuş canlı balık gibi sekerken sekerken… Köşeden bir dev belirir,  cüssesi senin en az 2 katın. Yaklaştıkça büyür. Gülüyor mu, kızıyor mu? Eğilir: Yavrum, terliğini giymemişsin yine, üşüteceksin(!!) Böbreklerini hasta edeceksin.

Böbrekler terlik giymeyince mi hasta olur? Böbreklerim hasta olursa ölür müyüm? Bir velet bunların cevaplarını asla bilemez. Bir velete bunu 10 defa söylersen, bir kere bile terlik giymezse öleceğini çok hasta olacağını sanabilir, evet. İşte annelerimizin beyin yıkama metodudur bu, ey ahali. Salla, fışkırt suyu, durula. Oh gıcır oldu sayende anne.

Yaş büyüyünce sulanmış beyinler tomurcuklanıp kendi fikirlerini üretmeye bırakılmaz, toprak eşildikçe eşilir, yabancı otlar güneşi göremeden ezilir. Bu defa yaşa uygun, soyut düşünceyi de kullandıracak şekilde ataklar yapılır. “Ayağını sıcak tut başını serin, düşünme öyle derin derin.” der ayağında her daim çorap ve terlik kombinasyonuyla dolanan bayan.

Saatsiz çıplak hissederim hep. Terliksiz de benzer şekilde. Biri yanımda çıplak ayak dolaşsa üşürüm. Seviyorum terlikleri. Her türlüsünü. En çok peluşları. Birkaç peluş ev terliği -ya da artık ayakkabısı mı dersiniz- göstereyim de gözünüz gönlünüz açılsın. Bilemiyorum, diğer ihtimal bunlar benim olmalı diye kıskaçlıktan çatlayadabilirsiniz.

yodaterlik terlik alemi komik terlik seni seçtim pikaçu terlikleri

Tercihimi bilim insanlarından yana kullansam da pikaçulara içim gitmiyor değil.

“Başlar ayak olmuş, ayaklar baş” diyor ve terliklerimi seviyorum.

11 Yorum leave one →
  1. mavi permalink
    Mart 19, 2010 8:43 pm

    terlikle yuvarlanan bir insana tam bir terlik haklıdır yazısı yazmışsın xD
    ben patiklerimi tercih ederim
    daha sıcak
    daha güvenli

    • bunusevdim permalink*
      Mart 20, 2010 6:54 pm

      patik iyidir ama işin komik yanı patik bile benim terlik ihtiyacımı dindirmiyor, üstüne yine terlik giyerim ben, ahahahha
      Bir de terlikle yuvarlanan derken?

  2. Mart 20, 2010 1:10 am

    Süper bir yazı olmuş da ben kısa süre öncesine kadar kar yağarken bile çorap giymeyen bir insan evladıydım. Bebekken bile giydikleri çorapları kundağın dibinde bulurlarmış :)) Nasıl becermişsem çıkarmayı :) Ama gel görki arada sırada da olsa çorapla yattığım oldu. Terliklere gelince ayaklarım terler benim öyle peluş falan giyemem. Hiç de sevmem şekilli terlikleri. Oyuncak mı terlik mi belli değil. Şık olacak benimkiler :))

    • bunusevdim permalink*
      Mart 20, 2010 6:57 pm

      Böbreklerini üşütmüyor musun peki :) Hala merak içindeyim..
      Benim derdim çorapla değil zaten, yatarken ben de fırlatır atarım çorapları.
      Şık bayanların hali başka oluyor canım, ben pek anlamasam da.

      • Mart 20, 2010 9:41 pm

        Valla bir şey olmadı bu zamana kadar. Ama bu aralar hafif ağrım var :( Bilmem neden ama terlikde, çorapta gelmez bana. Terlik yine bir derece çorapsız giyerim. Şık bayanlara hep özenmişimdir. Ama işte bende olmuyor, bünye kabul etmiyor. Millet 10 cm topukluyla keklik gibi seker, ben 2 cm ile yere düşerim ha ha ha :)

  3. bunusevdim permalink*
    Mart 21, 2010 5:22 pm

    O halde sana bir sürü terliğin olduğu resimdeki sağ üstteki ördekli terlikleri verelim, ince bir çorapla giyersin, hazır mart soğukları geliyor arada bir. Topuk yok dert yok :) Geçmiş olsun, geçmiştir bile heralde

  4. Mart 21, 2010 5:54 pm

    Ya 1 aydır sürüyor ama hafif olduğundan önemsemiyorum. Dediğin gibi çorap giymeyince üşütülüyor ha ha ha :))

    Bak Muhteşem Kraliçedeki genç dokman için tanıtım yazısı yazdım. Beklerim :)

    http://lafea.byethost10.com/wordpress/2010/03/20/cok-tatlisin-sen-nam-ji-hyun/

  5. bunusevdim permalink*
    Mart 21, 2010 6:20 pm

    Güzel olmuş yazın, büyüyünce güzel kız olacak belli. Bir kere sevimli, ne yaparsın.
    Konu terlik olunca bahsetmeden geçmeyeyim, Korelilerin de terlik geyiği çoktur. Eve ayakkabı ile girmiyorlar malum. Gelene hemen terlik. Ama fakir aileler plastik terlik giyiyor haliyle. Eve zengin misafir gelince takım elbisenin altına komik beyaz terlikleri mutlaka yakın plan çekerler..
    Bir de o plastik terliklerden bazıları üstüne bastıkça hava üfler, hahahah. Çocukken bayılırdım onlara

  6. Mart 21, 2010 9:37 pm

    Yazını çok beğendim, bazı yerler tekerleme gibi, eğlendim okurken :) Resimdeki terliklerden de hemen Yoda’yı seçtim, benim olmalııııı!!
    Ben de mavi gibi patikçilerdenim. Terlik alışkanlığım vardı ama kaybettim nedense. Tüm kışı kapkalın çoraplar+patikle geçirdim, hatta benim salak bir huyum var, pijamayı da çorabın içine sokuyorum. Aileden ayrı yaşamaya başlayınca, sıcak yuva hayal oluyor haliyle, şimdiki evim sıcak ama alışkanlık olmuş artık. Üniversiteden beri evde çoban edasıyla dolaşıyorum bu yüzden, bazen kaval bile çalıyorum :P

  7. bunusevdim permalink*
    Mart 21, 2010 10:49 pm

    Pijamayı çorabın içine sokuyorsun demek, bu davranışınla kendini kenelerden korumanın yanı sıra örnek bir vatandaş imajı teşkil ettiğini biliyorsun değil mi, hahahha. Sen de beni eğlendirdin kim.
    Ben de zaman geçtikçe her yerde uyuyabilen ve her yerde yemek yiyebilen bir insan haline geldim.(Ju Yoo-rin geldi aklıma böyle söyleyince) Ama işte tek fark terliğe ulaşma imkanı oluyor. Bakıyorum, eğer terlik vermezlerse ayakkabılarımı çapraz yapıp ovuşturuyorum, terliği kapıyorum. Eee, ağlamayana meme yok bu devirde :)
    Ayrıca yoda’lar senindir. Yan gözle bakanı… naffetmem…

  8. bet365 permalink
    Aralık 4, 2010 1:12 am

    hi I was fortunate to come cross your Topics in baidu
    your subject is superb
    I learn much in your website really thanks very much
    btw the theme of you blog is really fine
    where can find it

Yorumunu sevdim

