Skip to content

Pınar Çocuk Reklamları

Mart 22, 2010

Reklamlarda çıksa keşke diye dört gözle beklediğim reklam filmi serisi, Pınar Çocuk’un reklamları şüphesiz. İlk çıktığı günden beri çok severek izliyorum, insanların fotoğraflarıyla büyüyüşlerini görme fikri her zaman çok hoşuma gitmiştir çünkü. İlk önce kendi çocukluğunda annesiyle beraber çektirdikleri fotoğraflarını gördüğümüz bayanların sonra bebeklerini görüyoruz, en sonunda da 3 nesli beraber.. Harika fikir. İnsana, annesi yan odadayken izlese bile, özletiyor annesini. Eminim bu reklamdan sonra tüm kadınlar annelerini aramıştır.

İşte reklamlar:

Pınar Çocuk 1. reklam filmi, 2. reklam filmi, 3. reklam filmi, 4.reklam filmi

Vee, Sertab Erener’den anneme şarkı:

Annedir yüreği fazla dayanamaz
Herkes bıksa benden annem bana doymaz
Öper besler beni, unutur kalbinde
Annem burda olsun bana birşey olmaz
Hergün bakar bana, kusurumu görmez
Günler gece olsa o ışığı sönmez
Ellerim büyüdü avuçlarında
Bir tek annem olsun bana birşey olmaz

Reklamı sevdim, annemi seviyorum, ben bunu tuttum.

2 Yorum leave one →
  1. Mart 22, 2010 10:04 pm

    oy annecimi ne zamandır göremiyordum, bugün geldi içime huzur doldu resmen. duygulandım resmen okuyunca. babacımı göremedim ama :( gideyim ben annişime koca bir öpücük daha kondurayım bari :)

  2. bunusevdim permalink*
    Mart 23, 2010 8:48 am

    Test edildi onaylandı, değil reklamı görmek, reklamla ilgili yazıyı okumak bile “anneeee” dedirtiyormuş demek :)

Yorumunu sevdim

