Skip to content

Sevdiğim internet siteleri-2

Nisan 4, 2010
    Herkesin takip ettiği pek çok site/blog vardır. Kimileri interneti açar açmaz spor sayfasına girer. Kimisi gün boyu haber okur. Ya da mail de mail. Msn de msn. Facebook da facebook. Ya da benim şu aralar yaptığım gibi internete girince yaptığınız ilk iş blogunuzu açmak da olabilir. Mesela tüm gününüzü listenizdeki yüzlerce blogu taramakla geçiriyor da olabilirsiz, sonra yeni gün başlar, listeye baştan başlarsınız, hahah. (Cidden ne ara o kadar çok blogu takip edebiliyorsunuz?) Ben sevdiğim siteleri Word’deki dosyama yazıp, ayda bir bakan kişi modeli oluyorum :)
      Daha önce de 3 güzel siteden bahsetmiştim. Onlar tasarımlarını sevdiklerimdi. Onun dışında Jessica Michibata’nın blogundan da bahsettim.  Şimdi daha çok takip ettiğim, içeriklerine bayıldığım 3 site/blog daha geliyor.
         
                 Minik Ali Özdil
                    Bu blog açıldığında Ali Özdil yaşamıyordu henüz. Yani dünyaya teşrif etmemişti.. Blogu ondan önce başladı nefes almaya :)
                    Minik Ali’nin doğduğundan beri büyüyüşünü izliyorum. Hatta geçen sene en iyi aile blogu seçilmişlerdi blog ödüllerinde.  Niye tanımadığım bir bebeğin büyüyüşünü merak ediyorum? Pek çok tatlı bebek var, Ali’yi benim için ilginç kılan ne, hiç fikrim yok. Bildiğim şey babası iyi iş çıkarıyor ve Ali’nin hayatını bizlerle paylaşıyor. Eğer buna devam ederse, arada bir uğrayıp Ali ne alemde, saçları uzadı mı yine, duvara hala yazılar yazıyor mu, yeni oyuncakları var mı diye bakmaya devam edeceğim ben de.  Bu arada Ali’nin duvarını inanılmaz kıskanıyorum, istediği gibi karalıyor resim yapıyor, harika.. Yetişkinlere de lazım o duvardan.
                     
                     young me, now me
                    İnsanların çocukluk fotoğraflarını görmek, ne kadar değiştiklerini/ aynı kaldıklarını karşılaştırmayı çok seviyorum. Yukardaki link, benim gibi düşünenlere çok iyi vakit geçirmeyi vadediyor. Bir küçüklük fotoğrafınızla aynı pozda yeni bir resim çekiyor ve yolluyorsunuz.
                    Sitedeki resimlerin çoğu çok sevimli. Mesela 3 numaraya (yukardaki) bayıldım ben. 11 eğlenceli, çocuk bıyık takmış.68 de güzel olmuş, aynı yaramazlıklara devam.. Ya da arada espritüel(!) insanlar da çıkıyor. 219 mesela, aynı fotoğrafı yollayıp eski ben ve 1 dakika sonra yeni ben diye. Kendi çapında espri yapmış, mazur görmek lazım.
                    En sevdiklerim de eski arkadaşlarla beraber çekilen resimler, aradan 60 sene geçmiş, yaşlı amcalar yine buluşup aynı pozu vermişler. Bu harika bir şey kesinlikle.
                         
                           lewishamiltonsucks
                            Bu blog ilk açıldığı zamandan beri takip ediyorum. Gizli favorilerimden, yani sorsanız aklıma gelmezdi ama okuyup okuyup gülüyorum. Siteyi yapan her kimse sağolsun, L3wi5 Hamiltoff bizi eğlendiriyor. (İsim harika değil mi, en az ana sayfa resimleri kadar) Formula1’deki sürüş yeteneğine diyecek bir şeyimiz yok, ama dünyayı kendi etrafında dönüyor sanışı, emzik isteyen bir çocuk gibi sürekli mızırdanışı, herkese yalan söyleyebilme kapasitesi ve trafikte tehlikeli araç kullanması(gerçekten).. Beni çileden çıkarıyor.
                            Naçizane  fikrim: Hamilton berbat!

                          Bu sitelerin üçünü de sevdim.

                          22 Yorum leave one →
                          1. Nisan 5, 2010 12:09 am

                            Sen doğur kendi çocuğunun gelişimini izle diyeceğim ama gençsin daha :)) Sanane elalemin çocuğundan ona ayıracağın vakti benle geyik yapmaya ayır ha ha ha ha :))

                          2. bunusevdim permalink*
                            Nisan 5, 2010 12:15 am

                            Oooo unni sen iyice kıskanç olmaya başladın, ilişkimizi yeniden değerlendirelim, hahah. Öyle deme ya Ali çok tatlı. Moon Manson seviyordun sen diye hatırlıyorum. Benim ülkemin çocukları daha sevimli bak.

                          3. Nisan 5, 2010 12:21 am

                            Oo benim çocuğm Oppamla çocuğumuz olursa o kadar güzel bir şey olacak. Tamam sende unut beni :D Artık e maillerime bile cevap vermez oldu blogcular. (Okuyana taş:p) Halbuki benim en önemli ilham kaynağımdı.. Şaka tabii severim ben çocukları ama tanımadığım bir çocuğun gelişimini takip etmek bana cazip gelmedi. Koreli bebek fotoları koyuyorlar face deliriyorum. Her birinin yanaklarını sıkasım var. :)

                          4. bunusevdim permalink*
                            Nisan 5, 2010 12:41 am

                            Ben de oturup bebek blogları okumuyorum unni, hahah. Dediğim gibi nedenini bilmiyorum ama Ali’yle ilgili bir şeyler okumak hoşuma gidiyor, ailesi bu kadar özenli olduğu için ve 40 haramileri olduğu için de olabilir. Sen git Kore bebeklerini sev, has Türk bebeklerine burun kıvır, olacak iş değil. (Geyiğin dibine vurduk gece gece :) Hadi benim geçerli bir sebebim var bugün için ama sen napııyorsun, gece kuşu musun )

                            • Nisan 6, 2010 5:02 am

                              Çoook teşekkürler, kırk haramilerin de selamı var!

                              • bunusevdim permalink*
                                Nisan 6, 2010 12:26 pm

                                Benim teşekkür etmem lazım. Ali kendisi yazmaya başlayana kadar yazarsınız umarım

                              • Nisan 6, 2010 12:46 pm

                                umarım kendisi devam eder sahiden ama bir ihtimal daha var: büyüdükçe rahatsız olacak…
                                sevgiler…

                              • bunusevdim permalink*
                                Nisan 7, 2010 3:28 pm

                                Bu da ancak bir ebeveynin hassas olup düşünebileceği bir ayrıntı. O halde en kötü ihtimal gerçekleşse bile (ki sanmıyorum çünkü zamane çocukları küçük yaşlarda kendileriyle ilgili birşeyler yazmaya başlıyorlar) o zamana kadarkilerin keyfini çıkarmaya bakalım biz de

                          5. Nisan 5, 2010 1:00 am

                            Geçerli sebebini söyle bana. Evet ben gece kuşuyum bildin kuşum :D Full house 15. bölümdeyim sonuna geldik :)

                          6. bunusevdim permalink*
                            Nisan 5, 2010 1:09 am

                            F1 yarışının tekrarını izliyorum, sana laf yetiştirirken :) Süper yarışmış bu arada. Gündüz izleyemedim o yüzden geceye kaldı. Az sonra 2. parti uykuma devam edeceğim. Uyku en sevdiğim şey, herkes gece uyusun azizim. Bünyeye ters düşmeye gerek yok.
                            Full house’u ne çabuk izledin sen bu arada. Bir günde 10 bölüm arka arkaya mı izliyorsun

                          7. Nisan 5, 2010 1:14 am

                            Çabuk izlerim ben :) Gündüz-gece her fırsatta. Ha demek sen o yüzden sardın Rüzigarın bloguna. Dur sana bir hediye vereyim :p Al bakalım senin olsun :)

                          8. bunusevdim permalink*
                            Nisan 5, 2010 12:55 pm

                            :) Gerçeğini isterim, resim hediye olmaz.

                          9. Nisan 5, 2010 7:40 pm

                            http://www.zefrank.com/youngmenowme/ sitesine bayıldım.

                            Artık blogunun takipçisiyim.

                            Kolay gelsin.

                            • bunusevdim permalink*
                              Nisan 6, 2010 12:29 pm

                              Ben de çok sevdim kesinlikle. Aslında herkesin vardır böyle “aynı” pozları. Biraz da o yüzden yakın geldi bana sanırım
                              Teşekkürler

                          10. Nisan 5, 2010 10:10 pm

                            Full House bitti. Vatana millete hayırlı olsun :) Bu arada gerçeğini bulsam almam mı güzel kızım :) Unni çok fakir ama :)

                            • bunusevdim permalink*
                              Nisan 7, 2010 3:20 pm

                              Herkesin izlemesi gereken bir dizi o, keşke daha çok sevseydin sen de.
                              Unni zaten fakir olmasan da burada kimse sıradan bir hediye olarak o arabalardan birini alıp yollayacak kadar zengin olamaz zaten :)

                          11. Nisan 6, 2010 5:06 pm

                            hamilton sucks sitesi ismiyle bile kalbimi kazandı. o adamın zorlu hayat mücadelesi, her b*ka maydonoz ve her daşın altından biten babası, sürekli küçük emrah tadında ne kadar uğraşıp da buralara geldiğinin anlatılması bayıyor beni (ben de çaktırmadan kin kustum ha). alonso’cuyum ben. ay heyt yu hemiltın!! go hom! hahahah

                          12. Nisan 7, 2010 1:50 pm

                            evet benim favorim de tabi ki hamilton sucks hahah :D aklına gelenin ve oraya harika şeyler yazanın eline sağlık, sana da teşekkürler bunu sevdim :D

                          13. bunusevdim permalink*
                            Nisan 7, 2010 3:40 pm

                            Siz bir de bundan önceki fotoğrafı görecektiniz, gülmekten içinizin yağları eriyiverirdi :) Aslında bazen kendime kızıyorum, bir yanım; tanımazsın etmezsin sanane, sevmek zorunda değilsin zaten, ille bir duygu hissetmen gerekmiyor, nötr ol diyor; diğer (cıs) yanım artık bu adamı görmekten bıktım, ne yapabilirim yani, her yerde karşıma çıkıyor diyor.
                            Kısacası siteyi beğenmeniz çok hoşuma gitti, nihahahahah diye güldüm burada :) Bence de go hom! Go Ron’s hom..

                          14. Nisan 12, 2010 8:26 pm

                            güzel paylaşım teşekkürler

                          Yorumunu sevdim

