Skip to content

Yaşamak

Nisan 7, 2010
tags: ,

Bu aralar Kore camiasıyla kafayı bozduğum için hep Kore dizileri yazıyorum ama amacımı unutmadım başından beri. “Vay be buna değerdi” dediğim şeyleri yazmak için başladım  bu bloga.  Kim’cim sağolsun bunu özetleyecek bir yazı yazmamı sağladı. İşte bunun için yaşanır, iyi ki yaşıyorum dediğim şeyler:

  • Asıl cevabım tavuk. Bu konuda takıntılıyım. Şu an yalnız yaşıyor olsaydım, akşam yemeklerinde asla tavuktan başka bir şey yemezdim. Asla bıkmam. Yerken dünyanın en mutlu insanıyım. 
  • “Uyumayacağım, çok yorulduğum için biraz dinleneceğim” diye kendimi kandırıp uzanırım. 1 dakika içinde de uyurum. Pişman değilim, o uykunun tadı gibi olamaz diğerleri.
  • Gece televizyonda rastgele, daha önce adını bile duymadığım bir filmi izlemek.  Hayran kalmak, şaşırmak.
  • Asansörden inerken herkese “İyi günler” derim. Ve direk gözlerine bakarım. O şaşkınlıkla karışık minnet duygusunu görüyorum hep. Bunu size de tavsiye ederim, tanımadığınız insanlarla konuşun, şakalaşın. Hepimizin buna ihtiyacı var.
  • Formula 1 yarışlarının start anı. Kalbim küt küt atıyor, dehşet heyecanlanıyorum. Şaka değil.
  • Geçen gün biraz yağmur yağdı, gökkuşağını gördüm. Çocuk gibi sevindim.
  • Yürümek. Kışın karlara basarak, baharda yağmur birikintilerinin üstünden zıplayarak, yazın da çimenleri haşur huşur ezerek, taşları tekmeleyerek.. Uzun uzun yere bakarak, sonra başımı kaldırıp uzun uzun gökyüzüne bakarak. Yalnız. Arkadaşla. Hep beraber. Düşünerek. image002Gülerek. Şarkı söyleyerek. Ama yürümek.
  • Neye güldüğümü unutana kadar gülmek
  • Kendi kendime konuşmak. Niye bilmiyorum ama bunun kadar rahatlatıcı bir şey yok.
  • Banyo
  • Sevilmek. Bunu hissetmek. Daha güzeli okumak. En güzeli duymak.

Bu yazı, “yaşadığını hissettiren en az 10 şey” konulu mim üzerine yazıldı. Zincirin 4. halkası olarak tercihen 11 neden yazmakla yükümlü olan kişi: Lafea. Seni seçtim pikaçu.

Bu mim’i sevdim.

12 Yorum leave one →
  1. Nisan 7, 2010 8:49 pm

    Ben de bunda korkuyordum :D Daha yeni blogspotta up uzun bir mim yanıtladım ama seni mi kıracağım? Cevaplarım bunu da.

  2. bunusevdim permalink*
    Nisan 8, 2010 8:01 am

    Bekliyorum unni, kızsal şeyler falan anlamam ben :) Bakalım en çok neleri seviyorsun

  3. Nisan 8, 2010 1:08 pm

    Yanıtlayacağım güzel kızım merak etme ama tam da zamanında sordun yani bahar depresyonu var üzerimde hiç bir şeyi kimseleri sevmiyorum bu ara. Cumartesi alışveriş yapayım sizin için geçer belki :)

  4. bunusevdim permalink*
    Nisan 8, 2010 2:23 pm

    :) Tamam, şimdiden teşekkürler. Yalnız çok mutluyken de böyle bir yazı yazmak iyi değil bence. Çiçeklerden, havada uçan böceklerden mutluyken yazmaktansa, bu halinle gerçek mutluluk kaynaklarını…vs vs diye bir cümle olacak ama toparlayamadım şimdi hahaha. Sen anladın unni

  5. Nisan 8, 2010 4:04 pm

    Bu’cum sen zaman isteyince ben uzun süre beklemeyi göze almıştım. Hızlısın ahbap. Yazdıklarına katılmamak elde değil. Hele 2. madde beni anlatıyor resmen. Kısacası altına imzamı atıyor ve cevapladığın için teşekkür ediyorum :)

  6. bunusevdim permalink*
    Nisan 8, 2010 8:35 pm

    Kim’cim ister de ben hemen yazmaz mıyım :) Ben teşekkür ederim, bakalım nereye kadar gidecek

  7. Nisan 9, 2010 11:15 am

    Oy teşekkür ederim Bu’cum. Yaşasın blog gardaşlığı:)

  8. Nisan 9, 2010 6:58 pm

    Al bakalım gündem biraz değişti an itibariyle ama sabah yanıtladım mimini :) Kaybolmasın diye de linkini bırakıyoruım sana.

    http://lafea.byethost10.com/wordpress/2010/04/09/la-vida-es-bella-hayat-guzeldir-mimi/

  9. bunusevdim permalink*
    Nisan 10, 2010 9:10 am

    Güzel ablamın güzel yazısı :)

  10. Nisan 10, 2010 12:29 pm

    Ayy canım teşekkür ederim :) O senin güzelliğin :)

  11. Kasım 30, 2010 8:54 pm

    Yürümek konusunu bu kadar güzel anlatman çok hoşuma gidiyor. Ayrıca yürürken aynı zamanda kendi kendine konuşmak da çok eğlenceli bence.

    Formula 1 ‘in start anı konusunda kesinlikle seni anlıyorum:) Son yıllarda pek takip edemiyorum ama şimdi bu yazıyı görünce takip ettiğim zamanlardaki o duyguyu tekrar hatırladım. Çünkü start anı ne olacağını kestiremediğiniz anların başında gelir. Araçların birbirini geçme potansiyeli çok yüksektir, kaza olma potansiyeli de yüksektir ve pole pozisyonundaki araçtan dumanlar çıktığını ve hiç hareket etmediğini bile görebilirsiniz. Bunlar yarış içinde de olabilir ama daha yavaş çekimle, oysa start anı tek bir andır ve telafisi zordur. Bak şimdi böyle uzun uzun yazdım, içimde pistlere geri dönme isteği uyandı:)

    Ben yine eski yazılarına daldım, hepsini topluca okumak güzel oluyor:)

    Bu arada şefin bugünkü tavsiyesini de çok sevdim. Neden acaba:))

    • bunusevdim permalink*
      Aralık 1, 2010 6:21 pm

      Sevmen çok doğal, neden acaba:)

Yorumunu sevdim

