Skip to content

WRC+Kimi Raikkonen=?

Nisan 15, 2010

wrc kimi raikkonen 

  16-18 Nisan 2010’da Dünya Ralli Şampiyonası’nın Türkiye ayağı var. Sadece ülkemizde iki kıtada birden yapıldığı için özel bir yerimiz var. Trt’nin(Trt3) de önümüzdeki üç gün yayınları olacak. İstanbul’da olanlar mutlaka gitsin, o arabaların sesleri canlı canlı daha güzel oluyor, üstelik pilotları da yakından görebiliyorsunuz f1’den farklı olarak.

taktik düşünene kadar

Bu yazıyı gece vakti beni güldüren Raikkonen yüzünden yazdım. Yukarda Perşembe (bugün) yapılan basın toplantısından bir kare var. Diğer tüm sürücüler takımlarının yarış tulumları/giysilerini giymişken niye Raikkonen sivil (!) giyinmiş :) Hani bilmesem, zannederdim ki adam ralliyi izlemeye gelmiş bir seyirci. Bu ne rahatlık, nasıl bir yaşam tarzına doğru ilerliyor bu adam, beni öldürecek misin sen Kimi. F1’e bir dönme var ya… Fotoğraf anında tüm milleti güldürüyor. Gazetecinin birinin “Eğer podyum için savaşaman gerekirse uygulayacağın  tatkikler hakkında ne düşünüyorsun?” sorusuna “Bence böyle bir şey için endişelenmeme gerek yok” şeklinde nasılsa sıralamalarda daha o kadar iyi yere gelemem anlamında cevap verip diğer sürücüler dahil oradaki herkesi kahkahaya boğdu. Bir kendisi gülmeyi beceremiyor o ayrı.

kiminin gözünden rakipler

Kimi Raikkonen’i severim, wrc fena değil, f1’e hastayım.

8 Yorum leave one →
  1. Nisan 15, 2010 9:32 pm

    kimi yine kimi, her yerde, haha :D seneye f1’e gelse hangi takıma gidebilir ki, gerçi erken bunları konuşmak ama güçlü bir takıma gitmek istediği belli (gitmeli zaten) boş koltuk yok gibi seneye??

  2. Nisan 15, 2010 11:30 pm

    hahaha manyak adam :) bence de iyi bir takım zor görünmekte, hak etse de. zaten bu sene takip edemiyorum f1’i uzak kaldım, pazar günü çalışmak zorunda olduğum acayip bir mesleğim var!! sen bol bol yaz ki haberdar olayım :)
    şu ralli olayı da ağzımın suyunu akıtmakta ayrıca. burdan tüm sevenlere “şimdi istanbul’da olmak vardı anasını satayım” şarkısını armağan ediyorum.

  3. bunusevdim permalink*
    Nisan 16, 2010 2:51 pm

    >ruzigarshi RedBull var ya hala güçlü takımdan saymasak da. Mark Weber’in sene sonunda sözleşmesi bitiyormuş. Üstelik Kimi de rallinin Red Bull’unda sayılır. Ben ümitliyim. Bu sene Vettel şampiyon olsun, seneye de Kimi şampiyon takıma gelsin. 2011’de de yeni takımında şampiyon olsun. En büyük hayalim bu, hahahah. İmkansız mı? Bence kulağa mantıklı geliyor. Bu bloga Kimi çılgınlığımı taşımayacağım diye çok debelendim ama bir yere kadar dayanabildim :)
    >Kim’cim, ben de bu sene Pazar günleri doluyum. O kadar debeleniyorum ki zaman açmak için, mümkün olursa işimi Cumartesi halletmeye çalışıyorum. Ayarlayamazsam gündüz eve dönünce uyuyup geceleri baykuş gibi televizyon başında sabahlıyorum tekrarını seyredeceğim diye.
    Ayrıca o şarkı bana da gelsin

    • Nisan 17, 2010 9:33 am

      aynı şeyi okay karacan söyledi bu sabah, öyle bir söylenti varmış zaten, mark weber de doğruladı gibi ropörtajında, hımm benim aklıma gelmemişti hiç, ama neden olmasın güzel olur olur tabi de bu sene ferrari – nano şampiyon bunu sevdim, seneye rai gelsin o şampiyon yapsın redbullu :d bir de daha sık yaz bunu sevdim, içinden geldiği gibi, bünyeye iyi geliyor yazıların :d

      • bunusevdim permalink*
        Nisan 17, 2010 3:42 pm

        Bu övgüyü senden duymak beni çok mutlu etti doğrusu
        O zaman anlaşalım. Seneye Raikkonen’in dönüp şampiyon olması kabulünse bu sene Alonso şampiyon olabilir. Ama sonra caymak yok, hahaha
        Bu arada ralli izliyor musunuz? Dünkü seyirci etabı çok hoştu. Hirvonen’nin, Ogier’in köprü uçuşları harikaydı. Burcu Çetinkaya da çok iyiydi. Kimi uçmadı, Serhan Acar da daha öğrenemedi uçmayı yorumunu yaptı :)

  4. Nisan 17, 2010 5:43 pm

    kimi’nin köprüden tırsak tırsak geçişi komikti harbiden. muhahahah. e adam ancak virajları dönmeye, hız yapmaya alışkın (sanki çok kolay bişey de) böyle atlamalı şeyler kasabilir:) valla güzeldi ama ralli bende f1 heyecanını yaratamıyor, zaten daha önce izlemiyordum, ancak rastlarsam. bu yıl biraz kimi ve yarışın türkiye’de olması vesile oldu.
    bir de alonso’nun şampiyonluğu olayına katılıyorum. seneye kimi olabilir dönerse, ama sonraki seneler de hep alonso olsun! shumi ve hamilton olmasın da! evet ben gayet yüzeysel bir şekilde takım tutmayıp, pilota göre karar verenlerdenim,hatta kişilik bile etkili (sanki çok tanıyorum da:)) ee ama Ata’mız da demiş sporcunun zeki, çevik ve ahlaklısını severim diye zaten:P

  5. bunusevdim permalink*
    Nisan 17, 2010 6:12 pm

    Alonso bu özelliklere uyuyor mu. Geçtiğimiz birkaç sene içinde skandal üstüne skandal yaşadı o da :) (Gardımı alıyorum, hahah)
    Madem sen de kabul ediyorsun ben seneye için yerimi ayırttım. Ralli zaten izleyici için değil gibi. Daha doğrusu oturup izlemeye müsait bir yarış olmadığı için. Anca girip zamanlara bakacaksın, kaza videolarını izleyeceksin :) Bu kadar basite indirgediğime inanamıyorum
    Ama bu sene yeni takip etmeme rağmen, önceden de bir kulak aşinalığım varmış. Yabancılık çekmedim, sanırım f1 haberlerinin arasına karışıyordu ralli haberleri :)

  6. Nisan 17, 2010 8:49 pm

    tabi alonso’nun da danışıklı dövüş durumları yok değil, ama ben gayet subjektif bi şekilde görmezden gelmeye devam etmekteyim:P kendisi ne yaparsa yapsın, her yarış içimdeki “alonso kazanmalı” isteğini bastıramıyorum, hala en iyi pilotlardan biri olduğuna da inanıyorum.
    ralli konusunda da haklısın ben de aynı şekilde basite indirgeyebilirim. yani tamam onun da heyecanı farklı ama ben şöyle f1 gibi uzun süren, spinlerin atıldığı, atakların yapıldığı, bol taktikli şeylerden daha çok hoşlaşmaktayım sanırım. (belki bunlar rallide de vardır, o konuda cahalım) biri pazarlarımı geri verse keşke :(

Yorumunu sevdim

