Skip to content

Google aşkına-2

Nisan 27, 2010

Önceki “Google” yazımı beğenenler oldu, sağolsunlar. Ama takdir edersiniz ki bu fikir senelerdir her blogda uygulandı. Ben internete girmeye başladığımdan beri (seneler seneler seneler önceden) görüyorum ki; insanlar sitelerine girenlerin anahtar kelimeleriyle ilgili yazılar yayımlıyorlar. O yüzden kimsenin bu benim fikrim demesi kadar şabalak bir şey olamaz. Siz de çekinmeyin ve kendi blogunuza ait bu ayrıntıları yazın isterim ben. Eğlenceli ve tanıtıcı oluyor çünkü.

Ben size devamı gelecek dediysem, bir başlığa –1 sayısını eklediysem aklımda diğer yazının yarısını yazmışımdır, anlayın:) İşte  google arama sonuçları serisinin 2. ayağına başlayalım.

  • en pis şişko kadınlar : Zavallı şişman insanların nedir bu çektiği. Ben zayıfım ama bu iştahla şişman insanların çektiği sıkıntıyı anlayabiliyorum. İnsanın boğazına hakim olması zor iştir, iş bununla da kalmıyor. Sağlıklı besinler var, otlar var, az karbonhidrat var, azaltılmış öğün miktarı var, yürümek var, tempo var, egzersiz var, terlemek var, var oğlu var. Öte yanda sadece seni bekleyen yemek var.
  • ölü domuzu döven köylü: Bir önceki yazımı okuyanlar bilir “domuz döven köylü” diye bir aramadan bahsetmiştim. O günden sonra her hafta birkaç tane ölü domuzu dövme meraklısı uğramış bloguma. Bu nasıl bir bilgi açlığı, entellektüel kapasite, öğrenme merakı, nasıl nasıl :) Lazın biri söve söve dövmüş domuzu efendim, tüm hikaye bu. Youtube’dan ulaşabilirsiniz videoya, linki bile koymaya değecek bir şey değil. Yurdum insanı küfre gülmeye ne kadar meraklı.
  • türk filminde tuvalete girip tuvaletini: Keşke biraz daha anlatsaydı derdini, dediğim vatandaşlardan biri. Merak ettim ben de, cırcır mı olmuş..
  • tüysüz tavuk: Tavuk dediğin tüylüsü makbuldur. Tüysüz tavuk, tuzsuz yemeğe, kılçıksız hamsiye, bulutsuz gökyüzüne benzer arkadaşım. Anlamsızdır, daha arama.
  • sosono mu yoksa yesoya mı daha güzel: Naçizane fikrim Sosono elbette. Yesoya’yı daha güzel bulanlara ve Jumong’a daha layık olduğunu düşünenlere de gıcık oluyorum ayrıca. Sosono gibi hem zeki, hem lojistik desteği paha biçilemez olan bir kadına, yetmezmiş gibi aşık olduğu kadın olan Sosono’ya karşı aradan zaman geçip de kral olunca Jumong efendi ciddi ve resmi davranmaya başladı. Bir tek son bölümde hayatımın en mutlu anları seninleydi dedi, ama bu kadarlık mıydı aşkı. Yesoya için değer miydi Sosono’ya kuma muamelesi yapmak. Ah, ah yaramı deştin arkadaşım.
  • ret kit in sevdiği ve sevmediği şeyler : Bu arkadaş/lar resmen seri yapmış. Sevdiği şeyler, neleri sevmez, hatta geçen baktım en sevdiği yemek diye bir aratma bile vardı. Madem bu kadar çok merak var açıklıyorum. Red Kit’in en sevdiği şey annesiydi. Onu çok özlerdi, hatta kamera arkasında gizli gizli ağladığı görülmüş. En sevmediği şey elbiselerinin ütüsünün bozulmasıydı. Çok hassastı bu konuda. Sevdiği yemek karnıyarık. (Çocuklara örnek olsun dimi) Burcu boğa, uğurlu taşı kayaydı. Daha da merak edilecek bir şey kalmadı heralde :)
  • aşkına hitap şekilleri : Hitabını sevsinler senin, hanımefendiciğim, sevgili yavuklum, falan fişmekan.
  • baytar olmak için ne yapmalı : Her şeyden önce metanetli olmalısın, işin zor arkadaşım, tüm alaylara göğüs gerebilmelisin. Bir de kendine veteriner dersen daha şık olur :)
  • muhteşem kraliçe bidamın ikizi : Allah yazdıysa bozsun, biri anamızı ağlattı zaten, ikinciye gerek yok
  • 8.243.721 okunuşu: Hizmette sınır tanımıyorum. Sekiz milyon iyi yüz kırk üç bin yedi yüz yirmi bir
  • gures yaparken kıza kayıyor: Ne ayıp.
  • allah canımı alsada kurtulsam: Aman diyeyim. Ağzından yel alsın kardeşim. Çok ağlayasın varsa bir Misa izle rahatla. Hem daha ne kötü durumlar varmış diye rahatlarsın. (Tavsiyeye bak! Bir nevi resim kursuna git demek gibi oldu, hahah)
  • güney korenin en yakışıklı erkek oyuncusu: Bir isim yazsam, şu blogda olay çıkar :) Herkes o derece hassas yani. Ama ben hangi diziyi izliyorsam, o zaman aralığında benim için en yakışıklı Koreli erkek başroldeki erkek, en güzel Koreli kız da başroldeki kız olur. Uzun süre bakınca fena değilmiş aslında demeye başlıyorum çünkü. Naçizane fikrimi söylemeden geçmeyeyim, Kore’nin en yakışıklı oyuncusu Won Bin.(erkek demesek de olur, yakışıklı kız demeyiz zaten) (Geçenlerde Mother izledim, hahahahh)
  • sevdigim insanin oglu olacakmis: Gülmekten karnım ağrıdı. Acını paylaşamadığım için özür…

Google’ı seviyorum.

23 Yorum leave one →
  1. Nisan 27, 2010 12:17 pm

    Olay çıkar demişsin ama yine de yazmışın :) Benim tercihim belli. Arkadaşa şöyle söylemek lazım. Birinci belli ikinci kim? :)

    • bunusevdim permalink*
      Nisan 28, 2010 7:52 pm

      Hahahh, sana müteşekkirim unni, en büyük aday sendin :) Ne yapayım, yazmayayım diye başladım paragrafa ama sonunda dayanamadım. Ayrıca çok iddialı yazmışsın, tamam sevimli ama o kadar yakışıklı mı? (olay asıl şimdi çıkacak) Tabii ki öyle

  2. Nisan 28, 2010 8:49 pm

    ‘Gönül kimi severse güzel odur’ demişler güzel kızım :) Vardır elbet daha salya akıttıranı :D ama benim için Gong YOO’dan gayrısı yalan. Ha bu arada gençleri tenzih ediyorum ha ha ha. Biliyorsun zaten Muhteşem Kraliçe de bir karar verememiştim :) Ama YOOppam gelsin hepsini unuturum. Gençler hariç ha ha hah. Şaka şaka. Gong YOO ve diğerleri şeklinde ayrılıyor Koreli aktörler benim için :)

  3. bunusevdim permalink*
    Nisan 28, 2010 9:07 pm

    Son cümle beni benden aldı, o halde cevaben: Sevdiğin insanın oğlu olacakmış diyorum.

    (Elzem not: yanlış anlaşılma olmasın, belki bir gün internette böyle bir aramayı sen yaparsın diye yazdım. Küçük koca kafalı gong yoo fena olmaz )

  4. Nisan 28, 2010 9:14 pm

    Ne, ne ne diyorsun sen beni kalpten mi götüreceksin :D Ne biçim dipnot bu cık cık cık öyle olsa ben duyardım zaten :D Yoksa sen Yuşini oynayan aktörden mi bahsediyorsun evli ya kendisi. Ahhhhhhhh kötüsün ‘Bunu Sevdim’ bak güzel kızım demiyorum kalbim sıkıştı çünkü :p

  5. bunusevdim permalink*
    Nisan 28, 2010 9:25 pm

    Az daha dipnotu yazmadan cevabı atacaktım. Mazallah, o zaman ne olurdu sonra, son anda yırttık desene.
    Bu bloga bu aramayla insanlar geliyor unnicim. (Bak unnicim dedim, o kadar yanlış anlaşılma olmasın diye yazdım ama yine yanlış anlaşıldı, özür) Zaten niye telaş yaptın ki, Moon Manson senin ve oppanın çocuğu değil miydi :)

  6. Nisan 28, 2010 9:33 pm

    Evet o bizim çocuğumuz ama sanki başkasından çocuğu olacakmış gibi söyledin ha ha ha. Neyse sakinleştim güzel kızım :D Sen de insanları kandırma pliz :D Nam Gilde askere gidecek zaten yakında :D Ne alaka deme bu bloga gelince aklıma o geliyor. :D

  7. bunusevdim permalink*
    Nisan 28, 2010 9:37 pm

    Ne bileyim, postla ilgili espri yapayım dedim ama olmadı, hahahah. Amaaan şurda biz bizeyiz. Boşver unni, Bidam’ın nasılsa ikizi var, biri gider biri kalır.. (Bu da posttan espri, 9. madde) Ben en iyisi bu gece susayım artık :)

  8. Nisan 28, 2010 9:41 pm

    Gitme ya daha başlamadık dedikoduya ha ha ha ama şimdi yarın okul neyim vardır senin. Git yat en iyisi. Uykumu alamadım unni diye ağlama sonra. Ben uykumu alamayınca korkunç bir varlığa dönüşüyorum. Görmen lazım :D Bidamın ikizi olayını biliyorum :) Ne alaka merak ettim :) Bana da ‘Korenin en yakışıklı erkeğ’ aramaları çok geliyor. Bir de Lee Min Hoo’nun çıplak fotoğraflarını arayanlar çoğaldı ha ha ha.

  9. bunusevdim permalink*
    Nisan 28, 2010 9:46 pm

    Sendeki de ne cesaret, sayfayı açıp Lee Min-ho’yu görünce gülmüştüm çok. Sana gelenler cevaplarını alıp tatmin olduktan sonra gidiyorlardır zaten :)
    Dün gece 2’de yattım, bu gece aynı salaklığı yapmamayı planlıyorum.

  10. Nisan 28, 2010 9:54 pm

    Hizmette sınır tanımayan bir blogcuyum ben :D Gitmesinler hep gelsinler makul isteklerde bulunsunlar, gerçekleştireyim. Ama sinirim bozan da var Grey Gardensta yorum yapmıştım anne kızın ilişkisi hastalıklı diye. Oradan sapık şeyler arayan bir iki kişi gelmiş. Onu da taglamadım ya garip. Bir ara geri dönüp bütün postalara bakmam lazım. Neyse kızçem :D sen yat. Senin yaşında uykunu tam alman lazım :P:P (görende 5 yaşında çocukla konuşuyorum sanacak ha ha ) İyi geceler güzel kızım :D

  11. bunusevdim permalink*
    Nisan 28, 2010 10:01 pm

    Galiba ille taglemeye gerek yok gelmeleri için, google tüm metni tarıyormuş bildiğim kadarıyla
    Bu arada zaten güzel kızım dediğin için muhtemelen herkes beni ergenlik çağında, seni de 40’larında sanıyor ben sana söyleyeyim, hahahah.
    Sende de yeni misafir ağırlamanın verdiği tatlı bir yorgunluk olsa gerek :) Belki sen de uyursun
    İyi geceleeer unni

  12. Nisan 29, 2010 6:38 pm

    Ha ha daha da ötesi bizim gençliğimizde falan diye başlayan yorumlar yapabilirim :D:D Senin annen yaşında olabilmek için en azından bir 10 sene falan daha erken doğmam gerekirdi :D :D Neyse ben öyle sevdim seni ‘Güzel kızım’ diyeceğim. Misafirim gitti ya boşlukta hissediyorum. Sanaldan gerçeğe böyle arkadaşlıklar kurabileceğimi hiç tahmin etmezdim. Güzel oldıu ama. Yalnız Istanbulda ben Ankarada Mavi bir müddet sonra herkese ‘Ölümü gör sen de gel’ (tabii bu kadar ısrarcı değil anladın sen ha ha ha) muhabbeti yapar olduk. Bir süre sonra kimse yorum bırakmayacak bana kaçık bu kız diye. :D:D

  13. bunusevdim permalink*
    Nisan 29, 2010 9:02 pm

    iyi yapıyorsun. herkes herkesi onaylamak zorunda değil zaten, beğenmeyen beğenmesin.
    Çok dik kafalı gördüm kendimi bugün

  14. Nisan 29, 2010 9:52 pm

    Asi gençlik insanları ürkütmekle iyi yapıyorsun mu diyorsun ha ha ha :) Sen uyuyorsundur şimdi değil mi? :) Nickimi değiştirip Vampirella, Dracula falan mı yapsam acaba? :)

  15. bunusevdim permalink*
    Nisan 29, 2010 10:05 pm

    geceleri dolaşmanın sebebi bu muydu vampirella unni
    *evet, uyuyorum

  16. Nisan 29, 2010 10:55 pm

    Rüyanda beni gör ha ha ama korkma sadece sevmediklerime zarar veririm. Ayy Alacakaranlık Kuşağındaki Gölge Adam hikayesi geldi aklıma :) Uyu sen güsel kızım :D ‘güsel’ evet. Bende Personal Tastei izleyeyim.

    • bunusevdim permalink*
      Nisan 30, 2010 2:55 pm

      Merak ettim sen 2-3 saat uyku yetenlerden misin, yoksa gündüz mü uyuyorsun. Gerçi benim gibi 12’de yatmayı görev edinmiş tavuk bir insan bile son günlerde 2’de yatıp 5 saatlik uykuyu kendine yetirebiliyorsa heralde herkes yapıyordur.
      Unni biraz da senin bloga yazacağım ben. Artık bana post mu yaparsın geyik olsun diye, ara sayfa mı yaparsın. Yok sorun değil dersen alakasız yazıların altına girerim :)

  17. Nisan 30, 2010 3:45 pm

    Yok canım ben gündüzleri gece, geceleri gündüz yapanlardanım :) Gel bende bir muhabbet sayfası mı açsam ne yapsam :D:D Sen kendine göre konu bulamazsanda kaynak yap istediğin yere :)

  18. mavi permalink
    Mayıs 9, 2010 8:22 am

    ya yeni görüyorum burayı.
    ibende bazen düşünürüm ne alaka diye
    öyle garip şeyler aratıyolar ki :D
    ben sadece bir aratmamda blog buldum
    o da oforiydi zaten :D

  19. bunusevdim permalink*
    Mayıs 9, 2010 12:45 pm

    Sen de neler aratıyorlar mavi
    Zaten değil koreyle ilgili birşey aratmak daha kor yazsan öforinin blogu çıkacak neredeyse :) Çok başarılıydı lakin artık kore filmlerinden bıkmış. Bir geri dönüş yaparsa hoş olur değil mi

Trackbacks

  1. Google aşkına-3: Mim « Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

