Skip to content

Sato efsanesi, Kobayaşi kazaları: F1’in çekik gözlü canavarları

Mayıs 14, 2010

takuma-sato-super-aguri Kamui-Kobayashi

Haldır huldur bu yazıya başlamama sebep olan şey İspanya GP’si sıralama turlarında, Kobayaşi’nin aracının içinde seansın başlamasını beklerken güldüğünü görmem, hayır hayır bildiğin sırıtıyordu. Aracındaki Burger King logosu gösterildikten sonra kamera bizim sevimli Kobayaşi’yi de çekti. Ne iyi etti. Kaskın içinde o şekilde sırıtan başka bir F1 pilotu gösteremezsiniz.  TRT için röportajları yapan kızın her yarış öncesi “Türk kızları seni çok seviyor Kobayaşiii” diye sırnaştığı kadar var. (Türk kızlarının sevdiği de yok, bir o kız seviyor, ay sana bayılıyorum, çok şekersin diyemediği için de n’apsın kızcağız. Ha, Kobayaşi de durumun farkında.. Kız konuşmaya başlayınca bir gülüşü var, yok yok sırıtışı, o çekik gözleri yere 45 derece açıyla bir çizgi oluyor ki.. Evet bunu seviyorum. )

Bu Japonları ben uzakdoğu belasına bulaşmadan önce de severmişim yeni yeni farkediyorum. Biz formula 1’cilerin Takuma Sato’su vardı 3 sene öncesine kadar. Ne çok severdik onu. Yarışların tuzu biberi, hatta meksika biberiydi, asidiydi. Geçtiği yeri yaktığı için “kamikaze”ydi lakabı. Tam bir trafik canavarı olan Sato’nun yarış dışı kalmasının tek nedeni olabilirdi: Bir kazayı başlatması. Yanında birkaç kişiyi daha götürmeyi severdi. İşte ben bizim Sato’yu böyle hatırlıyorum. Bence başarılı bir pilottu, kapasitesini gösteremedi.

Sato gittikten sonra kazaların tadı kalmamıştı artık. Ama çok şükür, onun çırağı Kobayaşi geldiği gibi gönülleri fethetmeye başladı. Yanlış mıyım? 

Not: 1 hafta önce yazmıştım bu yazıyı.

Sizi seviyorum Japon F1 pilotları.

8 Yorum leave one →
  1. Mayıs 15, 2010 4:31 pm

    sevilmez mi bu chan, sevilmez mi!! artık hastayım bu konuda nerde gördüğümün hiç önemi yok, kim olduğu da önemsiz çekik gözlü gördüğüm anda benim için diğerlerinden bir adım önde demektir. yav içim gidiyo da aslında, artık takip edemiyorum f1’i, ahh kobayaşi de bir podyum görse de gururlansak kendi insanımızmışcasına^_^

  2. bunusevdim permalink*
    Mayıs 15, 2010 4:55 pm

    Vaay, Kobayaşi’nin podyum görme fikrine kelimenin tam anlamıyla bayıldım.. Hayal etmesi bile harika

  3. Mayıs 16, 2010 11:11 am

    çok tehlikeliler çoook :d

  4. bunusevdim permalink*
    Mayıs 16, 2010 6:21 pm

    Dimi dimi :)
    Sato IndyCar’daymış şimdilerde. Üzülüyorum, Sato’ya da Montoya’ya da.. Bu insanlar f1’de kalmalıydılar biraz daha.

  5. Mayıs 18, 2010 2:41 pm

    evet oralardaymış, haberini okumuştum, yoo dostum yoo bir f1’e iki japon pilot fazla (koreli olabilir bak, onu da desteklerim hem :d) neler olur düşünmek bile istemiyorum :d

  6. bunusevdim permalink*
    Mayıs 19, 2010 10:24 am

    Kore dedin de, Güney Kore’de de bu sene ilk defa yarış yapılacak. Çok heyecanlı, acaba hangi Koreli ünlüler gelecek piste. Hhahahh, derdime bak yalnız

  7. Mayıs 23, 2010 11:05 am

    yoo ben de aynısını düşünmüştüm itiraf ediyorum, ilk olduğu için belki hepsi orada olur :d

  8. Mayıs 23, 2010 6:34 pm

    Aman da ne güzel söyledin. Hadi o zaman inşallah

Yorumunu sevdim

