Skip to content

Ruhsal duruma göre şarkı seçimi

Mayıs 15, 2010

vlcsnap-2010-04-30-17h47m28s57

Nabza göre şerbet verilir… Her şarkı sözünde 1 dakika şarkıya eşlik ederek daha çok eğlenilir.

Depresif

    “Bu akşam ölürüm, beni kimse tutamaz”

Şizoid

     “Seni sordum dalgalara, martılara, sandallara..  Sen yoksun..”

Çocuksu

    “Bana bir masal anlat baba, içinde bütün oyunlarım..”

Gamsız

    “Neşe, keder, hepsi geçer. Bize kar kalan nedir bu dünyada”

Cimri

    “Seni kendime sakladım.. Hepsini ben hesapladım.”

Salak

    “Böylesi hepsinden güzel. Git özlet kendini yine gel. Döneceksin diye söz ver.”

Pişman

    “Sevmiyorum dedim, yalandı. İstemiyorum artık, palavra. Ellerimde çiçekler, kapında sırılsıklam görürsen bir gün şaşırma.”

Ambivalan

“Fırtınam, felaketim, hasretim… Sevdikçe sevesim geliyor.”

Kıskanç

    “Takmış koluna elin adamını beni orta yerimden çatlatıyor.”

yada “Henüz 3 yaşında bir kardeşim var. Seni ondan bile kıskanıyorum..”

Ağzının suyu akmış

    “O endam, eda, nedir böyle şişt yavrum. Kırk yıllık arkadaşlar birbirimizi sattık.”

Sapık

    “Oynama şıkıdım şıkıdım, ah yanar döner a acayipsin… Kız hepsi senin mi..”

Erkek

    “Ateşini yolla bana. Kor alevler içindeyim bilmesen de. Daha daha sokul bana..”

Kadın

    “Söz, sana yemin sana söz. Kör olayım yalansa. Değmedi değmez gözüme başka renkte iki göz.”

Manik

    “Bas bas paraları Leylaaa’ya, bi daha mı gelecez dünyaaaya”

Bu fikri sevdim.

One Comment leave one →
  1. Mayıs 20, 2010 11:42 am

    Mesela ben birini içmeye ikna etmek için “Haydi Gel” i kullanırım(kalbinin kuşu uçmuş sen tutamamışsan haydi gel içelim) ve gerçekten işe yarar genellikle “aahhh bak şansına da bu parça çıktı evren seninde bizimle içmeni istiyor” gibide kapak uyduruurum olaya. Kötü arkadaş değilim ha yanlış anlaşılmasın. Bira, rakı tek içilmiyor hani ne o defresif depresif.

Yorumunu sevdim

