Skip to content

Rafael Nadal ve 2010 Fransa Açık

Haziran 6, 2010

oyuncağı elinden alınan nadal

Oyuncağı elinden alındığı için kendini yerlere atarak ağlayan Nadal

Bu resim 2010 Fransa Açık Tenis Turnuvası’nın en sevdiğim anı. Nadal şüphesiz toprak kortun kralı. Geçen sene aynı kortta Söderling’e yenildikten sonra bu sene finalde bu sefer onu mağlup etmekle kalmadı dünya sıralamasında birinciliğe de yükseldi. Setlerin 3’ünü de alarak hem de. Yürü be Nadal, kim tutar seni.

kupanın tepsisini alan söderling

Oyuncağı verilince zırlamayı kesip etrafa gülücükler dağıtan Nadal
Söderling’e verilecek bir şey kalmayınca kupanın tepsisinin verilmesiyle işin tatlıya bağlanması

kupayı ısıran nadal

Kupasına geç kavuşan Nadal’ın katakulliye getirilmemek için kupanın sahte olup olmadığını test edişi, akabinde basın açıklaması “Gerçekmiş valla, dişim kırıldı”

Bunu sevdim, Nadal’ı zaten severim, zaferini kutlayışı görülmeye değerdi.

11 Yorum leave one →
  1. Haziran 6, 2010 10:01 pm

    ben de izledim ya süperdi. nadal’ım döktürdü. ben federer’e de bayılan biri olarak nadal’ın 1 numaraya oturmasına üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. ama sevindim galiba. söderling’ten hem geçen senenin hem de federer’in öcünü aldı hehehe. aslında söderling başlardaki azmini sürdürebilse bu kadar çabuk oyundan düşmese belki oyuna ortak olabilirdi, neyse ben istediğim sonucu aldım :)

    güzel anlardan biri de havluyla yüzünü kapatıp ağlamasıydı. o kadar sıkıntının üzerine hak etmişti valla. adam 1 yıldır bu anı bekliyor. daha geçen maçta welzer’i tutan izleyicinin bu maçta nadal’ı desteklemesi de ironikti. pis fransızlar, onlar ne anlar pehhh :P

  2. bunusevdim permalink*
    Haziran 7, 2010 11:44 am

    Ben bir önceki maçı izlememiştim. İlginç bir durum, adam Fransız da değilmiş. Neyse seyirciler Fransız kalmışlardır olaya belki, ondandır :)

  3. Güneş permalink
    Haziran 7, 2010 9:04 pm

    Blog aleminde Nadal sever birini gördüğüm için o kadar mutluyum ki ahh ne maçtı gönül isterdi şöölee 5 setlik çekişmeli bir maç izleyelim hop oturup hop kalkalım ama kısmet deilmiş artık wimbledon’da gözümüz gönlümüz açılır:) Nadalcım gene ilk 2 sette bize güzel pozisyonlar seyrettirdi saolsun geçen sene bir daha toparlanamaz ve 1 numaraya çıkamaz diyenleri bir güzel utandırdı ve tarihte ilk toprak slamı yapan tenisçi oldu :) Ahhh o havluya sarılıp ağlayınca sırtını sıvazlayıp ağla yavrum açılırsın demek geldi içimden o derece duygusal bir görüntüydü:( Konu Nadal olunca çook saçmalama ihtimalim olur onun için şimdiden kusura bakmayın efem:) Kral tacını ve fazlasıyla hak ettiği ünvanını geri aldığı için acayip mutluyum ve 2 hafta sonra ki wimbledon’ı iple çekiyorum umarım 2008 finalindeki gibi mükemmel bir Nadal- Federer maçı izleriz ve Nadal’ın kupayı kaldırışını görürüz:)

  4. bunusevdim permalink*
    Haziran 7, 2010 10:20 pm

    Ağla yavrum açılırsın, demek :) Bunu da ancak bir Türk söyleyebilir zaten, hahah.
    Evet, uzun çekişmeli bir maç izleyemedik Nadal bayağı kısa kesti. Bakalım, sonrası için Nadal’ın Federer’le yine yeni yeniden karşılaşmasını ben de iple çekiyorum.

  5. bunusevdim permalink*
    Haziran 7, 2010 10:46 pm

    İşin kötüsü Federer tepsiye tav olmuyor, sonra abilik yapmak Nadal’a kalıyor cık cık cık. Kötüyüm kötüyüm kötüyüm. Ama dayanamadım, çok özür
    federer-banane kupamı isterim

  6. Güneş permalink
    Haziran 8, 2010 10:40 am

    Ayıpsın Türk’ün kendini her yerde belli etmesi kanında var:) Evet yaa Federer yüzünden bi rahat sevinemdi Nadalcığım Avustralya açıkta ööle wimbledon’da ööle hemen başlıyo ağlamaya tesellisi de Nadal’a düşüyor:) Seni bilmem ama oldum olası Federer bana antipatik gelmiştir bir türlü ne ettiysem ısınamadım amma velakin Nadal ööle mi adam şirinlik abidesi 6 sene önce bir Avustralya açıkta hayatıma girdi ve bir daha da çıkmadı umarım bir daha ciddi sakatlık yaşamaz şöööle 30-35 yaşına kadar oynar:)

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 9, 2010 11:22 am

      Güneş, söylediklerine harfiyen katılıyorum. Nadal bu centilmenlik konusunda da üstat.
      Artık sakatlık yaşamasın, kariyerinin sonuna kadar da performansı hep tavanda kalsın. Evet, benim de böyle dileklerim var kendisine.

  7. Haziran 9, 2010 12:30 pm

    yaa ben ikisine de bayılıyorum nolcak. aslında genelde birini seçebilirim böyle durumlarda ama ikisi de kupa alınca, 1 numaraya oturunca seviniyorum. federer’im daha snob, kendini beğenmiş görünebilir. maçlarda donunu kıçından çıkarmaktansa, saçlarını narin hareketlerle kulağına sıkıştırması halktan değilmiş izlenimi yaratabilir. ama o da bizden onu da sevin. wimbledon’da final oynasınlar, ama maçı kim alsın bilemedim. bir yandan bu yıl nadal’ın dönüş yılı olsun, yine o alsın istiyorum. diğer yandan roland garros’ta üzülen federer tekrar sahalara dönsün istiyorum. ahh hayat çok zor :P

  8. bunusevdim permalink*
    Haziran 9, 2010 7:45 pm

    Oooo Kim’den Nadal’ın “famous ass”ine laf geldi. Peki Federer’in durumunu gözden geçirelim, önümüzdeki maçlara bakacağız :)

  9. Güneş permalink
    Haziran 12, 2010 9:23 pm

    valla ben o famous ass’e bayılıyorum ne yalan söylim hep şortunu çekiştirsin saçını düzeltsin su şişeleri aynı hizada korta baksın bayılıyorum bu takıntılarına haa bi de unutmadan muz yiyişininde hastasıyım bir soldan bir sağdan eşit miktarda:) hem toprak kortun kralı hem de takıntıların kralı biricik Nadalımız:)

  10. bunusevdim permalink*
    Haziran 13, 2010 10:04 am

    Evet evet, muz yiyişini ben de çok seviyorum. Ben mi abartıyorum diye düşünüyordum ama sen de söylediğine göre Güneş, gerçekten varmış :)

Yorumunu sevdim

