Skip to content

Google, beni korkutuyorsun!

Haziran 10, 2010

google hoş geldin

Bir haftadır, google’a sansür haberleriyle çalkalanıyoruz. Google uygulamalarının yavaşlatıldığı söyleniyor. Herkes bir çıkış arayışı içinde, DNS’ler havalarda uçuşuyor. Ben bu haberleri sallamadan geçiyordum. Ta ki, google’a giremeyene kadar! Ne kadar korktuğumu anlatamam. Neyse, idare ettim, başka arama motorları kullandım, Google Reader’ı gözden çıkardım, Google ve youtube’a illegal yollarla girmenin 1001 usulünü öğrendim. (Not: youtube’a girmenin en basit yolu: araçlar-internet seçenekleri-bağlantılar-yerel ağ ayarları-otomatik yapılandırma komut dosyası kullan-adres yerindeki boşluğa: http://go.navige.com/  yazmak.)

Ve sonra google’a son bir şans verdim. Beni balonlarla karşıladı. (Google’da arka plan ne lazımdı ya!) O kadar mutluyum ki(Şaka maka çok mutlu oldum be ya). Açıkçası sabahki sorunum neydi hala çözemedim.

Kendimi çok şanslı hissediyorum! Google her şeye rağmen -bir kere daha- seviyorum seni.

4 Yorum leave one →
  1. Haziran 10, 2010 3:41 pm

    Allah Google’a zeva vermesin ne diyeyim :)

  2. bunusevdim permalink*
    Haziran 10, 2010 4:04 pm

    Ah unni, dimi dimi demekten başka ne gelir elimden :)

  3. Haziran 10, 2010 6:38 pm

    Aman aman!!! Akıllara zarar vallaha!

  4. bunusevdim permalink*
    Haziran 10, 2010 6:50 pm

    Her açıdan öyle :)
    Bu arada seni burada görmek çok hoş.

Yorumunu sevdim

