Skip to content

Terli terli su içmek, hem de soğuk

Haziran 17, 2010

drinkingwater

Yarı koşup yarı sürünmenin üstüne bundan daha elzem bir aktivite tanımıyorum. Üzgünüm anne. Hele suyu bardağa dökmeye bile sabrım yokken.. Zaten banyo yaptıktan sonra da su içilmez. E ne zaman içeceğiz o zaman?

Çok hararetli bir anımda ecnebiler ne diyormuş diye merak etmiştim. Soğuk iyidir diyorlar, olacak iş değil! Gerçi onlara kalsa..

Bunu seviyorum.

3 Yorum leave one →
  1. Haziran 24, 2010 7:36 pm

    Güzel kızım nerelerdesin? Terli terli soğuk su içtinde hasta mı oldun? :)

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 26, 2010 7:48 pm

      Ah sorma, azıcık bir tatilim kalmıştı onu tamamladım. O kadar hüzünlüyüm ki.. Cidden.. Hasta olmaktan beterim şu an, ühüüü. Neyse hala 1 günüm var. Parolam: “Yüzde yüz randıman!” :)

  2. Burçin permalink
    Temmuz 30, 2010 6:51 am

    Şu Sıcak yaz aylarında susamadan önce su içmemiz gerektiğini unutmayalım sakın! http://www.facebook.com/photo.php?pid=306964&id=126331737386311&comments&ref=mf

Yorumunu sevdim

