Skip to content

Red Bull Kanatlandırır!

Haziran 27, 2010

Sonunda bu da oldu.. Bugün yapılan Avrupa Grand Prix’inde Mark Weber Red Bull’unun içinden gökyüzü manzaralı bir uçuş yaptı ve ona vadedilen kanat hizmetinden faydalanmış oldu. Araç üstü görüntüler muazzam ötesiydi.

Şuradan uçuşu izleyebilirsiniz..

Vettel’in kazanmasına ise çok ama çok memnun oldum. Sonunda hakkettiği yere geldi.

Bunu sevdim.

10 Yorum leave one →
  1. Haziran 27, 2010 10:07 pm

    düğün dernek dolayısıyla evi misafirler bastığından maalesef izleyemedim. içim gitti valla, ancak zaplarken hayal meyal görebildim. vettel sevindirdi kerata. alonso zor da olsa puan almış :) ama kobayashi’nin güzel ataklar yaptığını duydum ve en çok da buna sevindim :)

    webber’in uçuşu reklam bence redbull için inanmam :P

    not:bu arada f1 hemen kaldırtmış videoyu,istersen linki yenile.

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 29, 2010 2:09 pm

      Ya gerçekten ben söylüyordum Kobayaşi’de bir Sato ruhu var, işte bu yarışta hortladı. Sato da vaktinde ne güzel sollamıştı Alonso’yu, şimdi de Kobayashi solladı. Bu Alonso’nun nedir bu Japonlardan çektiği canım!
      Tahmin ettim videonun silineceğini aslında, hatta şaşırmıştım nasıl bu kadar iyi kalite bir videoya izin verdiler diye, demek daha farketmemişler. Teşekkür haber verdiğin için hemen değiştiriyorum

  2. Haziran 27, 2010 10:08 pm

    şu güzelliğe bakar mısınız sayın seyirciler :D (webber’in uçuş anından)

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 29, 2010 2:10 pm

      İşte bu resim! Muazzam, muhteşem, harika. Umarım bu esnada Weber gözünü kapamamıştır :) Sırf bu resmi aradım, bulamayınca videoyu koymuştum. Sağolasın kimcim

  3. Haziran 28, 2010 8:26 am

    güzel yazı olmuş teşekkürler

  4. Haziran 28, 2010 9:36 am

    zaten ben ne zaman izlemesem hep böyle heycanlı şeyler olur neyse. Önümüzdekilere bakacağız :)
    Bu arada aklıma gelmişken burda söyleyivereyim. Hani bizim meşur 8. virajımız var ya ona bir isim vereceklerdi biraralar belki vermişlerdir hatta. Ottoman diyeceklermiş işte. İki anlamı var hem viraj osmanlı tokatı gibi hemde otto bir dilde sekiz demekmiş. Nasıl olur? Şahsen ben beğendim.
    Bu arada iyi uçmuş ya!

    • bunusevdim permalink*
      Haziran 29, 2010 2:12 pm

      gerçekten bence de çok güzel bir isim. okay karacan durmadan ottoman adını zikrediyor zaten, insanların kulağı alışsın diye heralde :)

  5. Temmuz 1, 2010 8:26 pm

    o nasıl uçuştu öyle, bulutlar falan :d otto bu arada italyancada 8 demek, kim bulduysa aferin ben de çok sevdim, seneye kullanılır umarım ki :d

  6. zehra permalink
    Temmuz 8, 2010 2:29 am

    valla ben buna red bull kanatlandırıyo yerine red bull kanadını kolunu kırıyo demeyi daha uygun buldum..Bu adamcağız kanatlarıyla mı çıkmış o döküntünün içinden?

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 11, 2010 2:58 pm

      Günümüz f1 teknolojisinin ve güvenliğinin geldiği boyut böyle kazalarda bir kere daha anlaşılıyor işte. Mark Weber o takladan ve lastik bariyerlere çakıldıktan sonra hiçbir şey olmamış gibi elini kolunu sallayarak çıktı araçtan. Red Bull’un kanadı kırılmadı anlayacağın..

Yorumunu sevdim

