Skip to content

Rafael Nadal ve 2010 Wimbledon

Temmuz 5, 2010

rafael nadal yine kazanır

Yaa, yine kazandım yaaa. Ama Federer benimle oynamadı, mızıkçı işte!

Rafael Nadal ve 2010 Fransa Açık” yazısını  yazarken –çok değil 1 ay önce- bunu bir seri haline getireceğim ve bundan inanılmaz bir haz alacağım aklıma gelmemişti.

alnının yarısını kırıştıran adam-nadal

Sorarım size, kim alnının sadece tek tarafını böylesine efektif kırıştırabiliyor aramızda?

Kim bu kadar mütevazı, bu kadar centilmen, bu kadar obsesif, bu kadar düzenli, hatta kimilerine göre bu tr-wikipedia-nadal türklerin gönlünü kazanırkadar batıl inançlı?

Kimin poposu bu kadar meşhur? Kim solak? Kim toprak kordun genç efendisi?

Kim hem genç (86’lı), hem şampiyon, hem gelecek vadediyor?

Kimin topu saniyede 400 kez dönüp bu kadar falso kazanıyor? (Maçı izlerken duydum, böyle miydi bu?)

Kim Türk’ün gönlünü wiki’ye yazdıracak kadar kazanmıştır? İşte kanıtı bu fotoğraftır! (05.07.2010 00:15 tarih ve saatli bir wikipedia sayfası ekran kaydıdır, sonradan düzeltileceği  %100 olduğundan bu anı ölümsüzleştirme çabasına girişmemin mazur görülmesini bilgilerinize arz ederim. Yalnız o yazıyı son düzenleyen nasıl fanatik bir şahsiyetse daha ilk satıra, ilk virgülün ardına “Dünyanın bir numaralı tenisçisidir” ibaresini sıkıştırıvermiş, kendisini bu muhteşem düzenlemelerinden dolayı kutluyoruz.)

Nasıl ki şimdi formula 1 izlerken dönüp “Yok yok Senna-Prost savaşları gibi tatlı değil artık çekişmeler” deniyorsa ilerde de biz “Siz bunlara maç mı diyorsunuz, bizim zamanımızda Nadal-Federer ikilisi vardı, bir biri kazanırdı, bir diğeri. Pehhhh” diyeceğiz.

Nadal zaten de, 2010 Wimbledon’ı da sevdim. Hele şu uzuuuun Isner-Mahut maçıyla Marsel’in ilk maçı tadından yenmiyordu.

7 Yorum leave one →
  1. Temmuz 5, 2010 3:21 pm

    finallerde nadal ve serena’nın alacağını biliyordum zaten. hem hislerim hem mantığım böyle diyordu açıkçası. nadal’ın topunun saniye 80 kez kendi etrafında döndüğünü duymuştum ben rakibine ulaşana kadar. ama karşılaşma esnasında anlamadığım başka rakamlarla beraber sözü edildiğinden ben de emin değilim, ama her halükarda adam allah yarattı demeyip, vuruyor topa :P

    dilediğim gibi bir federer-nadal karşılaşması izleyemesem de harbiden sevdim bu wimbledon’ı. benim en beğendiğim karşılaşmalar seninkilerin yanı sıra nadal’ın murray ile yarı final maçıydı, çekişmeli bir maçtı, hele nadal’ın sinirli halleri çok eğlenceliydi :)

    sonuç olarak sonu da güzel bitti wimbledon’ın. ama ben önümüzdeki grand slamlerin en azından birinde sağlam bir federer-nadal karşılaşması isterim :D

  2. Temmuz 5, 2010 3:23 pm

    söylemeyi unuttum, turkey open’a koptum :D keşkeee diyorum (gerçi bizim malak milletimiz poposunu kaldırıp gelmez maçlara, rezil olduğumuzla kalırız)

  3. bunusevdim permalink*
    Temmuz 6, 2010 11:15 am

    Ama final maçına gelerek tenis tarihinde duyulmamış tezahüratlar yapardık, neden küçümsedin gazlı milletimizi, hahahah.
    Ben de baktım forehandde saniyede 80 kereymiş. 400’ü neremden uydurdum bilmiyorum.

  4. Temmuz 10, 2010 8:56 pm

    Nadal’ın almasına feci sevindim.
    Çok seviyorum bu adamı.
    Federer madara olmaya devam etsin :D

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 11, 2010 3:08 pm

      Bu sefer cidden madara oldu da, bir dahakine kendini toparlar umarım. En azından Nadal’ın karşısına gelebilecek kadar.

  5. Temmuz 11, 2010 7:26 pm

    aaa ama kızarım şimdi. bir sezon başarısız gidiyor diye federer’in kapı gibi kariyerini çöpe attırmam :) nadal çuvaladığında da federer kavuruyordu ortalığı, adamın kırmadığı rekor yok. zaten genelde insanlar megaloman görünüşü yüzünden pek sevmiyorlar ederer’i ama ben işine, kariyerine bakarım arkadaş :D federer de nadal da candır, çocuğum gibiler, ayıramam :P

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 12, 2010 6:51 pm

      Ben-kendi adima- takiliyorum canim be ya. Federer iyi degildir diye kim diyebilir ki zaten. Ha ama soz konusu olan -Federer Nadaldan iyidir- ise iste buna cok kizarim.. Ne kizacagim-isteyen oyle dusunebilir hahaha

Yorumunu sevdim

