Skip to content

Blog ile tam 1 yıl!

Temmuz 14, 2010

bunusevdimbunusevdim, semalarda

Blogumda 14.07.2009 tarihli çok sevdiğim ilk yazımın üstünden tam bir sene geçti. O yazıyı daha öncelerden yazmış saklamıştım ama ne de olsa blogdaki siftahımdı, blogun temeliydi, mihenk taşıydı ve belki de en severek, özenerek yazdığım yazıydı. Kim derdi ki 1 yılda yine ziyadesiyle özene bezene, yaza sile düzelttiğim 100’ün üstündeki yazıma  1000’in üstünde yorum gelecek.. Kim derdi format atılınca bilgisayardan silinmesin diye internete aktardığım yazılarım okunacak, bir de beğenilecek, devamı beklenecek .. Kim derdi ki ben de alkışlarla yaşıyorum havasına bürüneceğim, yazılan yorumlara cevaplar yazacağım!  WordPress Dashboard’um (ki kontrol paneli oldu artık) en çok ziyaret edilen web sitelerimde açık ara farkla başı çekecek.. Tanımadığım insanlarla Kore muhabbeti yapacağım, ünlüleri çekiştireceğim, bunu izledim pek beğendim siz de izleyin bak diye önerilerde bulunacağım.. Utana sıkıla “eti cici bebe yiyorum ben” dediğimde ben de ben de şeklinde gelen yorumlarla başım dikleşecek.. Tavuk sevdamdan, gece nasıl uyuduğuma kadar bir sürü şey anlatacağım.. Nasıl oldu da böyle derdimi tasamı sevincimi dökülüverdim, bir arkadaşımla konuşurmuşum gibi, anneme dert yanarmışım gibi…

Bir şey kesin ki bu blog bende inadına bağımlılık yaptı ve yapacak.

Seni seviyorum blog! Teşekkür ederim bu yazının okuru!

24 Yorum leave one →
  1. Temmuz 14, 2010 12:48 pm

    Hayırlı uğurlu olsun güzel kızım :) Geçmi keşfettik biz seni biraz? Ama ne derle geç olsun güç olmasın :D

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 16, 2010 12:33 pm

      Evet geç oldu, o da sanırım benim sizi geç okumaya başlamamdan kaynaklandı. Ama çok kolay oldu değil mi unnicim

  2. Temmuz 14, 2010 1:01 pm

    hayırlı uğurlu olsun. sen yazmaktan sıkılma çünkü biz okumaktan sıkılmadık, uzun yıllar böyle komşuculuk oynamaya devam edelim :)

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 16, 2010 12:34 pm

      Sağolasın sevgili komşum kim’cim :)

  3. büşra permalink
    Temmuz 14, 2010 4:25 pm

    yeni okumaya başlamıştım seni ama bi ara tüm yazılarını okudum ( çok zor oldu) yazılarını beğeniyorum ara vermeden devam et
    AJA AJA! FIGHTING! :D

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 16, 2010 12:36 pm

      Gerçekten hepsini okudun mu? Vay canına çok teşekkür ederim. Ben de yazıyı yazarken aslında bunu düşünüyordum. 1 senedir yazıyorum ama hepsini okuyan var mıdır acaba diye.. Büşra, o zaman sana premium üyelik veriyorum hahhha

  4. canan permalink
    Temmuz 14, 2010 7:37 pm

    eline , yüreğine sağlık nice yıllara :)

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 16, 2010 12:43 pm

      sana da nice yıllar okumalar dilerim, böyle de bir insanım :)

  5. Temmuz 17, 2010 11:08 am

    Hayırlı uğurlu olsun diyerek dualarla yoruma başlayayım :)
    Blog tutkusu böyle bir şey işte. İnsan ilk başta çekiniyor sanki biraz, “ya benim yazdıklarımı kim okuyacak, hee bir de yorum mu yazaklar, hadi canım ordan” diye..
    Ama başladıktan sonra da bırakılmıyor işte :)

    Ben Bunu Sevdim’i okumayı seviyorum.
    Çünkü kendine has bir havan var ve bu insanları çekiyor.
    Nice yıllara diyelim ve Kimbap’ın da dediği gibi komşuculuk oynamaya devam edelim :)

  6. Temmuz 17, 2010 4:36 pm

    nice yıllaraaa :D
    (hep beraber inşallah):)

  7. Temmuz 17, 2010 8:58 pm

    Güzel kızım Sağ linklerde bir şey dikkatimi çekti. Derhal açıklama bekliyorum :) :)

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 18, 2010 1:51 pm

      Ah sen söyleyince farkettim, büyük bir hata olmuş. Çok özür.. Hemen hatamı düzelttim.
      Şimdi nasıl olmuş, bir versiyon daha düzelteyim mi, hahahah

      • Temmuz 19, 2010 3:48 am

        Unnim/Gong Yoo’nun La Feası olabilir :D :D Ne demek ‘beraber’ gerçi minnacık bir insan alt tarafı ama çıkardığı yaygara kendinden büyük :D :D :D Boşver uğraşma hem önemli olan onu kimin daha çok sevdiği değil, onun kimi sevdiği ha ha ha :D :D

      • bunusevdim permalink*
        Temmuz 19, 2010 6:25 am

        Evet dediğin gibi, önemli olan onun kimi sevdiği :) o yüzden ben en son değiştirdiğim haliyle bırakacağım. Adil bir iş yaptım bence hahahah

  8. koredelisi permalink
    Temmuz 17, 2010 11:24 pm

    Vay be 1 yıl…
    Onca zaman, emek sanırım meyvelerini şimdi topluyorsun ne mutlu sana:)
    Bunusevdim koccaman bir içtenlikle tebrik ederim^^
    Biz naçizane okurşarın için yazmaya devam:))
    Aja Aja Fighting^^

  9. bunusevdim permalink*
    Temmuz 18, 2010 2:00 pm

    Lee, ben de seni sınır komşularımdan sayıyorum :) Teşekkürler
    arwentry, sağol tatlım, şu an sana koyun başımla bir kore selamı verdim bile ;)
    koredelisi, 1 yıl su gibi aktı geçti. Blogu açtığım gün dün gibi cidden. İlk yazımı 1o defa okumuştum, bloga koyduktan sonra :) Aynı şey sana da olacak koredelisi, bak bu söylediğimi unutma :)

  10. Temmuz 19, 2010 9:36 pm

    Hayırlı olsunn canım, darısı bizim başımıza hehe :D
    Benimde az kaldı sayılır, bir yıl dolsun havayi fişekli post yapıcam dermişim:P
    Bu arada blogun renklerini değiştirmişsin çok güzel olmuş böle:)

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 21, 2010 2:13 pm

      Teşkür teşkür, havai fişekleri severim, bekliyorum o zaman
      Blogun renklerini farkediyorsunuz demek ki. Ben kimse sallamıyor diye düşünüyordum, hahahah. 1 aydır 5 defa falan farklı renkler denedim aslında. Bu sonuncuyu da malum yazın ortasındayız diye biraz yeşillik yapayım dedim :) Her ne kadar yazı yaşadığımızın ben farkına varamasam da

  11. koredelisi permalink
    Temmuz 20, 2010 4:00 pm

    *Bunusevdim
    hahah sen 10 kez mi okuyodun ben senide geçmişim can sıkıntısına açıp arada bir okuyom:D Kendi kendime eleştiri yapıyom felan, kafayı yiyom ya:))))) İnş bende 1. senemi kutlarım senin gibi;)

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 21, 2010 2:14 pm

      Şimdi düşündüm de sen 1. seneni kutlarken yaklaşık ben de 2. senemi kutluyor olacağım. O zamana nasıl bir durumda oluruz acaba, daha mı bir Kore aşığı oluruz yoksa durulur muyuz :)

  12. koredelisi permalink
    Temmuz 23, 2010 10:44 am

    Pek durulmayız gibime geliyor belkide 1 yıl sonra korede oluruz kim bilir :D
    bakalım zaman ne göstericek bize^^

Trackbacks

  1. Blogun üçüncü yılı « Bunu Sevdim
  2. Bu blogu beş yıldır seviyorum! Nasıl? | Bunu Sevdim
  3. Blogumun 8.yılı kutlu olsun <3 | Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

