Skip to content

Alonso vs Massa şaklabanlığı

Temmuz 25, 2010

Massa’ya bugünkü yarışta “Fernando senden hızlı” dendiğinde ve Massa salakça bir fedakarlıkla takımı için Alonso’ya yol verdiğinde.. Takılmış plak gibi bağırıyordum televizyon karşısında: “Ulen madem o kadar hızlıydın, geçeydin! Yiyorsa geçeydin! Madem o kadar mükemmelsin geçeydin len!”

Takım telsizinden sürekli takıma baskı yapmak, meme isteyen süt çocuğu gibi ağlaşmak, oyuncağını kıskandığı kardeşine kaptırmışcasına tepinmek… Üzgünüm Alonso ama böyle bir insansın. Yeteneklisin, hızlısın, peki niye becerebildiğinle yetinmiyorsun.

Hamilton’a gücün yetmediğinde pitte bekleyerek takım arkadaşının en hızlı turunu engelliyorsun..

Vakti zamanında adını anmak istemediğin önceki takımın Ferrari’den bilgi sızdırdığında pişkince verileri inceleyebiliyorsun..

Nelson Piquet senin yarış kazanman için kasıtlı olarak kazaya zorlandığında hiç sesini çıkarmıyorsun..

Massa’dan 0,1 saniye hızlı bir tur attın diye takım arkadaşının yerini müdafa etmesini saçma ve gülünç buluyorsun, ne de olsa birincilik senin hakkın. Ne de olsa sen birinci olmak için doğdun.. Niye atak yapmaya kalkıp kıymetli puanlarını riske atasın ki..

Aaa, bir baktın Massa zorlu 6. virajın sonunda yavaş kaldı, sen de muhteşem yeteneklerinle solladın onu! Değil mi aynen böyle oldu.

Ama basın toplantısında Massa’ya o virajda frenleme hatası yapıp yapmadığı sorulduğunda Massa gülerek “Hayır” dediğinde o kadar güldüm ki…

Smedley emir uygulandıktan sonra “Üzgünüm” demişti ya, ona kılıf uydurup Massa pozisyon kaybettiği için üzgünüm dedim diye ifade değiştirdi resmen. O kadar güldüm ki…

Hoş, Massa da yeri geldiğinde aynı kafada biri, söylemedi demeyin. Raikkonen ona yol verdiğinde “Kimi’yi solladım” diye demeç vermişti. Daha dün gibi hatırlıyorum. Eee şimdi de sen sollandın işte! Hala o kadar gülüyorum ki!

Neyse canım, takım emri kuralı çiğnendiği için cezalandırıldılar deniyor, 100.000 dolarla. Yüreğimize su serpildi!

Bu arada Ferrari’yi de tebrik etmek lazım. Schumi ekolünden bir pilota sahip olabildiler sonunda. Raikkonen böyle dalavereler talep edecek biri değildi, lakin Alonso Schumi’ye o kadar benziyor ki. Takım emriyle takım arkadaşını geçmek olsun, Monaco’da aracını yola parkedip diğer araçların en hızlı turlarını engellemesiyle olsun (Bunun Alonso’nun Hamilton’ı engellemesinden zerre farkı yok). Afferim afferim Alonso’yla size nice şampiyonluklar!

Evet bu Ferrari’nin bu palyaçoluğu değme komedi filmlerine taş çıkarttı doğrusu.. Çok sevdim çok.

4 Yorum leave one →
  1. Temmuz 25, 2010 6:56 pm

    alonso nefret ettiğim shumi’ye benzedikçe ben de şu f1den soğuyorum, -bir zamanlar diyeceğim artık- çok sevdiğim alonso’dan soğuyorum. singapur’u unuttuk diyelim bunu nasıl unutucaz acaba. bu kadar iddialı büyük bir takım nasıl bu oyunlara karışır anlamakta güçlük çekiyorum. gönül rahatlığıyla şu benim favori pilotum bile diyemiyorum.
    para ve iktidar girince işin içine insanlık çıkıyor galiba!

    • bunusevdim permalink*
      Temmuz 26, 2010 4:24 pm

      “Fazla mal göz çıkartmaz” derler ya, yalan o :)
      Artık Alonso’nun açısından “neden” ne bilmiyorum ama aşırı hırslı ve aç gözlü. İnsan kendinin olmayana göz dikmemeli bu kadar. Bence podyumda hatasını anladı ama artık çok geçti, 7 puan için onurunu haddinden fazla zedeledi

  2. Ağustos 1, 2010 7:33 pm

    son yorumuna sonuna kadar katılıyorum bunu sevdim, hala sinirim geçmiş değil, bugünkü yarışı izledim ama eskisi gibi heyecan yoktu bende, rubens – şumi kapışması hariç ama, enfesti, harikaydı, şumi’ye de ceza gelmiş, spa’da 10 sıra cezası almış

    • bunusevdim permalink*
      Ağustos 4, 2010 3:05 pm

      Ah haberleri hep senden alıyorum ruzigarcım, demek aldı beklenen cezasını ha. Ama ne kapışmaydı değil mi. Schumacher bu yaşında hala gözü kara. Barichello o atakla canına susadı resmen, ahhaha. Ama hemen nasıl bağırıyor telsizden, siyah bayrak siyah bayrak diye :)
      Son yarışta da artık “Vettel gençliğine doymasın” dedim sinirli sinirli. Neyse yakında o da kazanır umarız ablası

Yorumunu sevdim

