Skip to content

Düzenli Hayat

Temmuz 30, 2010

Meğer düzenli bir hayat yaşamak ne kadar önemli bir mevzuymuş insan hayatı için.

Burada bahsetmiştim gündüz hiç uyuyamam diye, hepsi zaman aşımına uğradı, silin onları. Dün haricinde geçtiğimiz 5 gün boyunca hep gündüz uyudum mesela. 

  • Akşamları eve gelebilmek..
  • Vaktin gece mi gündüz mü olduğunun farkında olabilmek (evinin geniş pencerelerinin olması elzem bir şart)
  • Sıcak ev yemeği-> ki ben buna heeep itiraz ederdim. İnsanlar “Artık sıcak ev yemeği yemek istiyorum” dedikçe “Bi de gidin” derdim. Şimdi kendime sesleniyorum: “Bi de git”
  • Perşembe akşamı House izlemek
  • Bu arada tatlı yemek, gazeteye göz gezdirmek
  • Ardından Beşiktaş maçının özetiyle günü tamamlamak
  • Gece uyumadan önce sevdiğin radyo programını dinleyebilmek
  • Gece istediğin saatte uyuyabilmek-> en azından 2-3 saat uyuyabilmem lazım yaşayabilmek için şeklinde kendimi zorlamadan..
  • Sabah anne tarafında uyandırılmak..

Artık düzenli hayat taraftarı bir kişi oldum. Karmaşık ve yoğun şehir hayatına hayır!

Sessiz, sakin ve DÜZENLİ ev hayatını seviyorum.

5 Yorum leave one →
  1. Temmuz 31, 2010 8:45 pm

    Bu aralar benim de hayatım düzenle.
    Sabahları erken saatte kalkıyorum, aile ile bir güzel kahvaltı yapıyoruz.
    Selena ve Acemi Cadı’nın tekrar bölümlerini izleyebiliyorum haha :P
    Ama ben hala alışamadım.
    Gece insanıyım ben. Gece mutluyum, canım gece bir şeyler izlemek istiyor filan.
    Şu staj olayı başladığında ise iyiden iyiye düzenli bir hayatım olacak.
    Pff..
    :)

  2. bunusevdim permalink*
    Ağustos 1, 2010 3:13 pm

    Ben aksine önceden gece yaşayabileceğini hayal bile etmemiş ama şu an gece yaşamakta olan bir gündüz insanıyım :)
    Sabahları Selena bile izleyebiliyormuşsun, aaa bulup da bunuyorsun ama. Şaka maka beni bu sözlerle bile gündüzden soğutamazsın, artık güneşi görmek istiyorum çünkü

  3. koredelisi permalink
    Ağustos 2, 2010 4:56 pm

    Kesinlikle bende gece insanıyım…Gündüzleri helede bu sıcakta hiç bişi yapmak gelmiyor içimden, gündüzleri alın geceleri bana verin modundayım şimdilik^^

  4. Ağustos 4, 2010 10:47 am

    Canım, ben evi dip köşe temizledim, çekmeceleri simetri hastalığım varmışta yeni ortaya çıkmış gib yerleştirdim, uyanma ve uyuma saatlerime, okuduklarıma filan…

    Acaba havaların getirisimi :)

    Güzel ve huzurlu zamanların olsun….

    • bunusevdim permalink*
      Ağustos 4, 2010 3:11 pm

      Sen de mi düzenli hayatçısın :) Ooooh mis gibi olmuştur şimdi evin, ben düzenli çekmeceye bayılırım, her zaman pasaklı ve dağınık olmamla tanınırım ama çekmecelerim istisnadır, belki bende de çekmeceye özgül simetri hastalığı vardır. Evet düşündüm de yoktur :)
      Havalar çok fena çok. Ben kar yağsın istiyorum artık, yağmur kesmeyecek

Yorumunu sevdim

