Skip to content

So Ji-sub vs So Ji-sub

Ağustos 13, 2010

sojisublar

Namı diğer So Ji-sub ile namı direk So Ji-sub..

Kimçi Buzdolapları’nın reklamı için bir aradalar :)

Fotoğrafı ilk görünce hoşuma gitti-iyi yapmış adamlar, sonra bir daha baktım-puhahahah, sonra halime baktım- nelerle uğraşıyorum be diye kendime güldüm.

Neticede bu fotoğraf günümü şenlendirdi. Allah canınızı almasın :)

Yoo Seung-ho’ya Muhteşem Kraliçe’deki Çunçu rolünde bayılmıştım, belki bir ara Master of Study dizisini de izleyebilirim.

Kore’den Haberler: Bu aralar merakla Rain’in Fugitive dizisini beklemekteyim. Ama onun öncesinde hala yayınlanmakta olan Baker King, Kim Tak-goo yani Türkçe’siyle Fırıncı Kralı adlı dizinin  reytingleri aldı başını gidiyor, %45’lere vardı. Galiba uzun zamandır böyle iyi reytingli bir dizi görmemiştik. Meraklanmıyor değilim.

Bu fotoğrafı sevmek ne kelime bayıldım.

16 Yorum leave one →
  1. Ağustos 13, 2010 5:15 pm

    Aa ben bu yavrucakın Çuncu olduğunu bilmiyordum. Sandım ki Will is Snow Christmastaki bebe. :D :D So Ji Sub ve Junior So Ji Sub iyi iyi :D

    • bunusevdim permalink*
      Ağustos 15, 2010 9:15 am

      Ama birbirlerine çok benziyorlar değil mi :)

  2. Ağustos 13, 2010 6:11 pm

    ben de gördüm bunu çok tatlılar ^^
    bir de kim tak goo’yu indirmeye başladım bakalım, çok merak ediyorum ben de biraz birikmesini bekliyordum ama artık 3te 2si yayınlandı, her an dayanamayıp başlayabilirim*-*

    • bunusevdim permalink*
      Ağustos 15, 2010 9:24 am

      Kim’cim bana bunu niye yapıyorsun? Ne planım varsa ben onu izledim/ indirdim diyerek kıskançlık damarlarımı kabartıyordun ama bugünküler artık çatladı. Hahahahah, şaka maka sen benim planlarımın hayata geçmiş halisin heralde, bendekiler hep plan olarak kalıyor. Bu dizi çok muhteşem olabilir, ama 36 bölümü izleyebilmem zor çok zor.
      Reytingleri %50’yi geçerse o zaman tekrar düşünürüm izlemeyi

  3. akustikhuzunler permalink
    Ağustos 14, 2010 12:37 pm

    King of Baking, Kim Tak Goo türkçeye cevrildi mi? Ben ingilizce izliyorum türkcesi varsa geçiş yapayım hemen :P
    **
    Sayende sık sık bende bir blog acsam mı diye düşünür oldum :) Söylemeden geçemeyeceğim hani bir filmde mafya babasının parmaklı corapları vardı ya, izlediğimde cok gülmemiştim sonra senin sayfandaki yazıyı gördüm ve şimdi en olmadık yerlerde ciddi durmam gereken yerlerde sırıtmadan duramıyorum, utanmasam kahkaha atacam :)) Enerji dolusun, yazıların hep kıpır kıpır. İyiki keşfetmişim burayı ;)

    • bunusevdim permalink*
      Ağustos 15, 2010 9:28 am

      Bence daha çevrilmemiştir akustik, ben zaten Türkçesi çıksa bile İngilizce’sine bakmak gibi bir akılsızlık içinde olduğum için onları pek takip etmiyorum açıkçası.
      Sen de bir blog açarsan şöyle olur, yandaki Koreciler listesine “akustik” adını sırıtarak eklerim :) Benim yazılara enerjik diyebildiğine göre sen bayağı bir enerjik olmalısın hahah. Bence aç bir blog. Kore ile ilgili bilgisi olanlar anlatsınlar ki bildiklerini, benim gibi bilgisizlere kalmasın meydan :)

  4. akustikhuzunler permalink
    Ağustos 15, 2010 11:18 am

    ingilizceleri hangi siteden takip ediyorsun, adres verebilir misin? [mailime de atabilirsin]

  5. bunusevdim permalink*
    Ağustos 15, 2010 12:18 pm

    Eğer Baker King’i soruyorsan onu daha izlemiyorum, izlesem mi diye merak ve plan aşamasındayım.
    Diğer her şey için senin de %100 bildiğinden emin olmama rağmen 3 ana kaynağım
    http://www.silentregrets.com/
    http://www.mysoju.com/
    http://www.soompi.com/forums/ -> diğer linklere gerek yok aslında çünkü burada ilgili dizilerin indirme adreslerini toptan buluyoruz :)
    Sen de izlediğine göre aja-aja.com saçmalığından haberdarsındır. Nedir bu böyle canım? Üye bile olamıyorsun, ama güncel dizilerin linkleri herkese açık. Ona ihtiyacımız yok neyse ki, başka yerlerde de rahatça buluyoruz, internet harika
    http://dramabang.com Ben bir de şuraya bakıyorum arada, tvlerinden yayınlanır yayınlanmaz koyuyorlar ama korece :)

  6. akustikhuzunler permalink
    Ağustos 15, 2010 1:51 pm

    mysojudan izliyorum , açıkcası yeni merak saldım kore dizilerine o yüzden pek bilgim yok ne nerede :) teşekkür ederim yardımların için :)

    • bunusevdim permalink*
      Ağustos 15, 2010 8:09 pm

      Ben de bütün aradıklarımı bu 3’ünde bulduğum için başka kaynak ezbere bilmem, birkaç link daha var kaydettim ama bence gereksiz. Eğer olmadıysan hemen soompi’nin forumuna kaydolmanı tavsiye ederim. Korecilere cennet gibi forum :)

  7. Ağustos 15, 2010 2:18 pm

    Hakkaten de benziyorlar. bende ilk gördüğümde so jup un gençliğini oynayan artisle bir dizi anlatımı sanmıştım doğrusu reklam olacağı aklıma gelmezdi=)

    • bunusevdim permalink*
      Ağustos 15, 2010 8:12 pm

      Abi kardeş gibiler cidden. Oğlan kıpır kıpır da So Ji-sub pek bir hüzünlü her zamanki gibi.. Yalnız reklam deyip geçme tarih, “Kimçi” buzdolabı reklamı. Okuyunca ayrı bir güldüm..

  8. Ağustos 15, 2010 6:55 pm

    @ bunusevdim
    valla bu’cum bence sen de benim planlarımın hayata geçmiş halisin. hemen örneklerle kanıtlayayım. mesela geçenlerde my tutor friend’i izlemiştim, tam yazayım diye düşünürken baktım bu’cum yazmış, sanırım madeo’da da aynısı olmuştu. korkuyorum artık benim bilgisayarı ele geçirdin de ne izlediğimi görüyorsun diye:P
    şaka bir yana şu ara her diziye atlıyorum, yayınlananlardan hangisinden bahsetsen muhtemelen indirdiğimi söylerdim. bugünlerde pek açgözlüyüm, hazır zamanım varken suyunu çıkarmaktayım. (çok konuştum yine)

    @akustikhuzunler
    kim tak goo çevriliyor türkçe’ye ama online yayınlayan site var mı bilmiyorum. kore dizilerini türkçe altyazılı indirmek için aşağıdaki linklere bakabilirsin, indirme linklerini görmek için üye olman gerekebilir.

    http://www.sarangni.info/
    http://www.danggeun.net/
    http://www.sinemasia.com/

  9. bunusevdim permalink*
    Ağustos 15, 2010 10:54 pm

    Madem herkes bu resmi sevdi, o zaman So Ji-sub’un 2 sene önceki single’ını da (kötü Türkçe için özür) izleyelim, onu da küçük Ji-sub’la beraber çekmişler
    http://www.youtube.com/watch?v=enBA7s47K6Y&feature=player_embedded -> bu youtube videosu, “Isolated Life”, gerçekten de So bu videoda pek bir asosyal gözüküyor

  10. Ağustos 16, 2010 2:08 am

    anammm ne kadar tatlılar ama ya, bu ikisi beraber filmdi diziydi çekseler ya :d
    bu arada bunu sevdim, mail adresini bulamadım, verebilir misini sana sormam gereken çok hayati sorular var :d

    • bunusevdim permalink*
      Ağustos 17, 2010 6:04 am

      Ay gerçekten beraber bir film çok hoş olurdu rüzigarcım, eminim koreli bir yönetmen kapacaktır günün birinde bu ikisini.. Belki de küçük oğlanın biraz serpilmesini bekliyorlardır :)

Yorumunu sevdim

