Skip to content

Türkiye-Sırbistan: Kelimelere sığmayan maç

Eylül 12, 2010

12 dev adam, sırpları ezer, kerem tunçeri

Fyuuuuu fyuuu fuuu (Burada ıslık çalıyorum). Ne maçtı ama. Son ana kadar hep 5-10 sayı geriden geldik. Tam yetiştik diyoruz adamlar azman gibi iki üçlüğü diziyorlar potamıza, lök gibi ekran karşısında kalakalıyorduk. Hele o Teodosic yok mu.. Siz de kafasını koparmak istediniz dimi dimi. Allah biliyor ya, son ana kadar yeneriz biz bunları dedim. Öne de geçmiştik. Ama azmanlar geldi attılar yine. 1 sayı gerideyiz, kalmış 4 saniye. O an yıkılmıştım, 4 saniyede nerelere gidebilirdik, bir pas 4 saniye eder anca. Ama top son anların adamı olan Hido’ya ondan Kerem’e veeee BASKET! Ama nasıl coştuk, böyle bir coşku olamaz. Zaten her basketimizde bir alkış koparıyordum ama son turnikede öf öf öf. Biz tekrarlarda farkettik o sırada da sunuculardan biri takılmış plak gibi “Kerem Tunçeri, Kerem Tunçeri, Kerem Tunçeri, Kerem Tunçeri, Kerem Tunçeri” diye bağırmakla meşgulken öteki de “Kazandık kazandık kazandık kazandık” diye bağırmak işiyle iştigal ediyordu.. Onlara da ayrıca güldük bayağı bir. Sonra 0,5 saniye muhabbeti hasıl oldu, ondan hiç bahsetmek istemiyorum. “Semih Semih Erden”in bloğu ile rahatladık. Zaten “bizim” olan maçı resmi olarak kazandık.

2010 Dünya Basketbol Şampiyonası’nda FİNALDEYİZ. Karşımızda Amerika. “Son maçın günahı olmaz”. Yensen de yenilsen de gönlümüz hep sizle ON İKİ DEV ADAM!!

Bu maçı çok sevdim.

6 Yorum leave one →
  1. Eylül 12, 2010 12:04 pm

    nasıl güzel bir maçtı ya. ben de bir yazı yaziciim 2. blogumda benim açımdan ayrı garipliklerle doluydu valla.
    astrea’yla izledik maçı, biz de aynen tekrarlarda şu “kerem tunçeri-kazandık” olayını fark ettik, saatlerce geyiğini yaptık:D
    müthişti valla mutluluğumu anlatacak kelime yok.
    bugün de alsak heralde ölebilirim sevinçten, an itibariyle spor tarihimizin en büyük başarısına imza attıysak devamı da imkansız değil. gerçekçi de olmak lazım ama umut etmekten de alamıyorum kendimi:))

  2. Eylül 12, 2010 12:26 pm

    walla bende mahvoldum izlerken.. yerlere mi yatmadım koltuklarda mı zıplamadım.. maç arkası nasıl bir keyifti öyle.. bu akşamda kazanırsak inşallah sevinçten ne hale gelirim bilmiyorum.. bu bünye uzun zamandır böyle aşka gelmedi..

  3. Eylül 12, 2010 5:12 pm

    harikaydı, korkutucuydu. arkadaşımın düğününden koşarak geldim.son periyodu yakalayabildim ama o kadarı bile yüreğimin sıkışıp nefesszi kalmama yetti. son 4 saniyeye çok inandım ve son 5 saliseden çok tırstım.allahım nasıl bir maçtı öyle.ah ahh şimdi çaylar demlendi, çiğdemler hazır final maçına geri sayım başladı.

  4. akustikhuzunler permalink
    Eylül 12, 2010 5:35 pm

    öldüm öldüm dirildim sözü durumumu anlatmak için en uygun cümle gibi. son 4 sniyede Allahım bi mucize diye dua eden tek kişi olmadıgıma eminim :) attıkları top basket. neyseki son ceyrekte üstüste bikac tane kacırdılar yoksa.. yoksasını düşünmeyelim :D ersana (sanki komsu oglundan bahsediyorum :P) üçlük attırmamak için yaptıklarını görünce sahaya atlayıp boğasım geldi. hele o teodosice cok sinir oldum mac sonunda karsısına gecip nanik nanik yapmayı istedim en cok oyuncu değişikliği yaptıgımız faule sinir olmuslardır mac o anda döndü :) tüm mac boyunca bi üçlük bi üçlük diye bagırmısım :D harikaydı harikaaa. bu konuda sabaha kadar konusabilirim :)

  5. bunusevdim permalink*
    Eylül 12, 2010 6:42 pm

    Amerika maçı başladığı için uzun bir yorum yazamayacağım. Ama dünkü maçta o kadar güldüm, bağırdım, yerlerde yuvarlandım ki.. Aynen sizler gibi. Bu günde aynı hisleri yaşayayım diye o kadar istiyorum ki.
    Bu zencilerden korkuyorum ama. Kocamanlar

  6. Eylül 12, 2010 7:34 pm

    Tek kelimeyle harika bir maçtı.
    ^^

Yorumunu sevdim

