Skip to content

Mim, Hayatımın Fon Müzikleri

Ekim 1, 2010

Kim’in son mimi hayatının fon müziğini seçsen hangisi olurdu sorusuna yanıt aramakla ilgili. Benim 3 fon müziğim sanırım şöyle olurdu:

  • The Last Waltz

İndirmek için..

Aslında bunu ilk sıraya yazacağım hiç aklıma gelmezdi ama elim buna gitti hep.

Old Boy’un sonunda çalan bu nadide parça bana inanılmaz duygular yaşatmış, zaten diken diken olmuş tüylerimi şaha kaldırmış, kısacası resmen beynime kazınmıştı. Filmlerden sonra film müziklerini indirmek hiç adetim değildir ama bu filmden sonra The Last Waltz bilgisayarımda çoktan yerini almıştı.

Niye fon müziğim? Çünkü dışardan mutlu bir müzik gibi ama sadece sen biliyorsun ki alabildiğine hüzünlü. Bazen umutsuz gibi gözüküyor, ama senin için umut doluyor. Sadece dinlerken bile. Mutluyken dinlediğimde daha mutlu olduğum, mutsuzken dinleyince iyice beter olduğum.. İşte böyle.

Duygudurumu amplifikatörüm bu şarkı. Yine de inadına sakin. Ama içindeki öfke. Benim gibi.

  • Hamangyeon

Bunu dahil etmeyeyim diye çok direndim. Dae Jang Geum’la kafayı bozmuş bu, densin istemedim :) N’aparsın ki, Alessandro Safina’nın muhteşem performansını çekip çıkarsam BİLE bu müzik açık ara farkla benim fon müziğim. Özel bir nedeni yok tamamen duygusal.

  • Bana Bir Masal Anlat

İndirmek için…

Küçükken flütle çalmamızın da seviyor olmamda büyük etkisi olabilir ama benim en sevdiğim, en duru, en sade, en rahatlatıcı fon müziklerinden. Benim hayatımda tam da istediğim gibi. Çok komplike bir yaşamım yok. Anlaması çok basit biri olduğumu sanıyorum (Henüz anlayan birini görmesem de)

Bu müzikteki gibi ölene kadar sakin bir hayatım olmalı. Babam bana masallar anlatmalı.

 

Bu mim uçtu uçtuuuu ofori’ye kondu..

Bu mimi bu kadar seveceğim gelmezdi aklıma.

5 Yorum leave one →
  1. Ekim 1, 2010 3:28 pm

    öncelikle sağol cevap için:)
    the last waltz’u koysam mı diye çok kararsız kaldım ama howl var diye vazgeçtim^^ oldboy’un ost’si kesinlikle favorimdir milyonlarca kez dinledim galiba, ki ben senin aksine soundtrack manyağıyım, önüme geleni indiririm. bir de biz arkadaşlarla başımıza üzücü ama dalga geçilmeye de müsait bir şey gelince hep acıklı müzikler çalarız geyiğine, last waltz o 3-4 müzikten biri, gerçekten fon olarak kullanıyoruz yani:D
    bir de bana bir masal anlat’ı görünce şaşırdım. şöyle anlatayım hemen, bir kaç gece önce bir taslak hazırladım eski bir türk dizisiyle ilgili. onun için video ararken süper baba videolarına rastladım, sonra kaptırdım artık gözlerim dolu dolu müziklerini dinledim falan. ne güzel şarkıdır, ahh ah…

  2. canan permalink
    Ekim 2, 2010 6:47 am

    1 numara : romance – a bittersweet life
    her dinlediğimde içimin cısss ettiği şarkı özellikle şarkı başlangıç öncesinde yeralan Byung-hun Lee abimizin içli sesi ile filmden kısa bir diyalog beni hüzünlendiriyor.
    2 numara : 2046 soundtrack albümü , albümde bulunan tüm besteler hayatımın fon müziği o kadar güzel ve özel besteler varki seçim yapamıyorum :)
    3 numara : ın the mood for love wong kar wai’nin en beğendiğim filmlerinden biri albümüde süper özelliklede albümün açılışında yer alan yumeji s theme .
    benim favorilerim bunlar :)

  3. merve permalink
    Kasım 7, 2010 9:38 pm

    çooook tsk ederm

  4. Ocak 12, 2011 1:16 pm

    slm herkeze ben izmırdn rasim fon müzik.koyarmsnz yada nsl nerdn bulucam cvp atn

  5. Ocak 12, 2011 1:17 pm

    cepten yada eposta atn tm.05053031354 mega_88888@hotmail.com ALLAHA e olun

Yorumunu sevdim

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: