Skip to content

Lee Da-hae + Rain = Fugitive’in geleceği parlak

Ekim 2, 2010

Rain Lee Da-hae birarada 1Rain Lee Da-hae birarada 2

Ben nasıl oldu da şimdiye kadar bu konuda bir spoiler yemedim hayret. Favori oyuncularımdan Lee Da-hae’yi Fugitive’in ilk bölümünde görünce resmen şok oldum. Yarı şaşkın, yarı mutlu izlerken Rain’le olan mini sohbetlerini (!), Rain’in Lee Da-hae’ye sulanması zaten keyfimi yerine getirmişken bir de “Çagiya, Saranghe” demez mi.. Hele de o bildik Rain şabalaklığı üstündeyken. “Puhahahah anım” işte o an oldu.

Kısacası gözümde Fugitive’in geleceği parlak. Keşke başrolde Lee Na-young yerine o olsaydı. Acaba sonraki bölümlerde de gelir mi yine? Hahhah, gelsin gelsin.

Rain Lee Da-hae birarada 3Rain Lee Da-hae birarada 4

Bu arada KBS2’nin yeni 20 bölümlük dizisidir Fugitive/ Plan B/ Runaway.. Romantik komedi ve aksiyon karması bir şey olacak. Birkaç olumsuz yorumda, bu ne biçim aksiyon tarzı şeyler yazıyordu. Benim hiç umrumda değil. Rain aksiyon yapmasın, soyunmasın. Sadece şabalak  şabalak sırıtsın yeter. Alıcısı var kardeşim size ne, hehehe.

rainlik

Güncel olarak izleyeceğim ilk dizi.. (Ya da planladığım diyelim, hiç belli olmaz) Altyazı beklemek ne demekmiş şimdiden öğrendim. Bunun da tatlı bir telaşı var üzerimde. Ama dayanamayıp raw’ları indirdim işte.

Rain ve Lee Da-hae sahnesini saniyesi saniyesine sevdim.

13 Yorum leave one →
  1. Ekim 2, 2010 6:22 pm

    Bende Rain’in şebelek hallerini seviyorum :D Ona ciddi bakışlar entrikaları pek yakıştırmıyorum. Hani yapamaz demek değil benimkisi ama sen anladın benim demek istediğimi (nasıl anlatacağımı bilemedğim zamanlarda kurtarıcı cümlem :D You Know ;) )

    Lee Dae Hee ise bu hatunun suratına sürekli bakasım var. Hiç sıkılmıyorum yüzünü görmekten. Nasıl bir şirinliktir küçük bir çocuk suratı sanki. Bende çok seviyorum. Henüz diziye el atmadım henüz atmamda heralde (gerçi belli olmaz benimkisi :D ) ama bende ana başlığı romantizm üzerinede serpiştirilen aksiyon muhteşem tariftir. İsteyen istediği gibi eleştirsin bence güzel sonuçlar gelecek ;)

  2. Ekim 2, 2010 6:24 pm

    Yalnız heycandan kızın adını altüst etmişim :D Yine sen anladın onu diyorum :D

  3. bunusevdim permalink*
    Ekim 2, 2010 6:25 pm

    Ay yazmayı unutmuşum, ilk bölümün reytingi %20’ydi sermincim, daha ne olsun.
    Biz bu diziyi seveceğiz, ahan da buraya yazıyorum.

  4. Ekim 2, 2010 6:45 pm

    Bu kızcağız zaten estetikliydi bir kere daha yaptırmış burnunu. Ne gerek vardı be yavrum sen doğal halinle de güzeldin. Yazık etmiş kendine diyorum. Rain bir kerede soyunmasın. Bence bu dizide Daniel soyunsun Rain yerine :))

  5. Ekim 2, 2010 8:41 pm

    Bu kız gerçekten estetikli bir burnamı sahip. Bak o zaman baya doğal olmuş. Çünkü genelde yaptıranlarınki belli oluyor. Zaten ufacık burunları var kemik diye birşey bırakmıyorlar. Ama eğer öyleyse doktorunun numaraasını alalım ihtiyacı olanlara verelim. Başarılı birr operasyon ;)

    Rain soyunmazsa olmaz mutlaka çıkacak o üzerindeki :D Daniel’i de soyarlar bence altta kalmaz :D Ne güzel işte bol bol göz banyosu.

    Bu arada ilk bölüme reyting tatmin edici yine bile az bence dahasını beklerdim. Yalnız artacak gibi düşünüyorum ;)

  6. Son Kan-Ka permalink
    Ekim 3, 2010 9:02 am

    Ehuuhehuehue ^^ Bir an için bir bayan kitlesi hayal ettim yapımcı firmanın binası önünde… Elde pankartlar… “Rain Soyunsun”, “Rain ‘i Soyun”, “Daniel I Luv U”, “Daniel ‘i de Soyun”, “Soyun Ulen!”, “Kore, Daniel ‘in Soyunmasını İsteyen Kadınlar Sosyal Örgütü – Daniel Soyunmalı”

    Eheuhuehue ^^ Allam.. Çok gırgır şamata olurdu ^^

  7. Ekim 3, 2010 10:53 am

    Rain’i sevmeyen bir ben varım sanırım.
    Şapşal suratlı insanları sevmiyorum. Ha bir de Full House faktörü var tabi.
    Kinimi her yerde kusuyorum böylece. Nefretimsin ulan Full House, senin gibi iğrenç bir dizi izlemedim hayatım boyunca. Kanser oluyordum yeminle. 12. bölümde bırakmasaydım olmuştum belki de çoktan.
    Neyse Rain’e döneyim. Bu adam var Son Ye Jin’i başrolde olduğu hiçbir yapımı izlemem. Bir de Jan Di kazması var tabi. son olarak Park Shin Hye’yi de ekleyelim. Bunlar gitsin ölsünler.
    Japonlardan hiç bu kadar nefret ettiğim olmamıştı. Ama Koreliler bazen beni çıldırtıyor. Mesela son izlediğim film olan Girl Scout’ta senariste kafa atmak istedim.
    Gerçek hayatta da Korelilerin böyle kaba saba olduklarını okumuştum. Agresif insanlar.
    Ben de nerden nereye geldim. Boşverin beni, nefretimi dökeyim şöyle :D
    Lee Dae Hee ise candır. Sevilesidir.. ^^
    Aklıma nefret dolu anılar geldi. Ben gidip Bollywood’tan bir şeyler izleyeyim biraz. Keyfim yerine gelsin.
    İlk adım olarak hemen Aaja Nachle’yi açıp dinleyen Lee, Rain’e küfrederek bildirdi :D

  8. Ekim 3, 2010 11:24 am

    Personal Taste ile ilgili bir şeyler okuyordum. O yüzden Son Ye Jin demişim. Song Hye Kyo diyecektim halbuki :)
    Yoksa Ye Jin’i severim ben. Düzelteyim dedim ^^
    :)

  9. bunusevdim permalink*
    Ekim 3, 2010 2:57 pm

    Lee, o halde bu diziyi sen izleme. Merak etme ben senin hakkını da izlerim hahaha.
    Ben şabalak suratlı Koreli oyuncuları seviyorum. Abartılı davranıyorlar, evet, bana komik geldiği sürece davranabilirler :)
    Kanka, soyunmasa da izlerim ben. Ama madem soyununca izleyeni artıyor, ne yapalım katlanacağım artık.. Ayrıca içten içe kıskanma mı var yoksa?
    Unni, ben de bilmiyordum estetikli olduğunu ama olmayanı var mı zaten?
    Daniel’i ilerleyen bölümlerde izlemeyi merakla bekliyorum. Nasıl bir tipi canlandıracak acaba?

  10. Son Kan-Ka permalink
    Ekim 3, 2010 9:36 pm

    İçten içe??? Yaw üstadım Daniel diyorsun yaw… El insaf… Kıskanmıyorum desem inanacak mısın? Bak diyim; “Kıskanmıyorum”… Ehuehuehuehu ^^ Walla seni bilmem ama, ben bile inanmadım ^^

    • bunusevdim permalink*
      Ekim 4, 2010 10:42 am

      Hahahahaha, haklısın valla.

  11. Ekim 6, 2010 4:26 am

    Possibly the BEST topic that I read all week!?!

  12. Ekim 7, 2010 11:50 am

    Lee Da Hae mi yerim ben onu yaw çok severim.. listeye aldım bu diziyi de o zmn..
    bu arada sana bir mim postaladım onu haber veriyim die girmiştim bunu görünce dayanamadım :P
    http://arwentry.wordpress.com/2010/10/07/reenkarnasyon/

Yorumunu sevdim

