Skip to content

A Man Once a Superman

Ekim 6, 2010

vlcsnap-2010-10-03-20h57m10s90

Bir zamanlar süpermen olan bir adamın hikayesini izlemek isterseniz bu film size tavsiyemdir. Filmin ilk dakikalarına şizo hikayelerine bayılırım heheh diye kahkahalarla başlayıp sonunda isilik gibi kızardım ve tüm vücudum gece boyu kaşındı. O yüzden dikkat edin de bir gece vakti, eğlencelidir kafa dağıtırım diye izlediğiniz filmdeki aşırı Kore “gerçekçiliği” suratınıza tokat gibi çarpmasın..

Bir de napıyor bu insanlar kuzum, neden düşene yardım etmiyorlar da etrafını çevirip seyrediyorlar? Kafalarında kriptonit var çünkü..

Geleceği değiştiriyor muyuz.. Peh, sadece teorikte süpermencim. Bir halt değiştirebildiğimiz yok.

“Büyük demir kapıları açan güç değildir, küçücük bir anahtardır..”

Daha fazla yazamayacağım maalesef. Bu kadarını da Jeon Ji-hyun hatrına yazabildim. Filmden  resimlerle veda ediyorum.

vlcsnap-2010-10-03-19h20m52s159vlcsnap-2010-10-03-19h27m58s42vlcsnap-2010-10-03-19h28m48s65vlcsnap-2010-10-03-19h42m39s192vlcsnap-2010-10-03-19h44m31s15vlcsnap-2010-10-03-19h57m41s243  

“Haaa, hatırladım. Gelecekte seninle uçacağız”.. demişti adam.

vlcsnap-2010-10-03-20h02m56s53vlcsnap-2010-10-03-20h01m49s160vlcsnap-2010-10-03-20h44m45s65vlcsnap-2010-10-03-20h46m53s70  

Not: Kesinlikle tavsiye ediyorum. Ama izlemek için en mutlu anınızı bekleyin… Kim ve sermin beni uyarmamışlardı, bak ben herkesi uyarıyorum :) Eğlenceli film heheh.

Not2: Filmin başındaki müzik, ah ah. En sona da koymuşlar, ilk defa alkışla eşlik ederek kapadım bir filmi… Nasıl olur da aynı müzik başta ve sonra iki zıt duyguyu yaşatabilir insana?

The last but not the least not3: Herkesi Süperman’in son görevini yapmaya davet ediyorum. Lütfen. Yaşa falan bakmayın, en azından ailenizle konuşun.

vlcsnap-2010-10-03-20h59m53s187

Bu filmi sevdim, ama keşke uyarsaydınız önceden. Yok vazgeçtim, böyle izlemem daha iyi oldu.

4 Yorum leave one →
  1. Joo permalink
    Ekim 7, 2010 6:33 pm

    nihayet izlemişsin, yorumunu bekliyordum orda izleyeceklerin arasında görünce:)
    bi süredir takip ediyorum blogunu, değişik bir duygusallığın var… bazı konuda nerdeyse duygusuz, bazısında çok duygusalsın sanki.biraz kendime benzettim -farklı olması açısından-

    filme gelirsek, beni duygulandırmayı başarabilen nadir yapımlardan.ji-hyun gibi ben de film boyunca değiştim sanki.sonunda o ağladığında ben de gözümden yaşlar döktüm, bir kısmı da boğazıma düğüm olmuştu.
    dahası süpermen’in felsefesi olabileceğini aklıma getirmezdim, bu filmle kafama “dank” etti bir nevi.film bittiğinde bütün mal varlığımı, etimi, kanımı isteseler verecek hale gelmiştim sanırım :) “abartmayalım” dedikçe kendime daha da anlamsızlaştı içinde yaşadığım dünya…

  2. bunusevdim permalink*
    Ekim 7, 2010 6:56 pm

    Joo, ne yalan söyleyeyim, duygusuz ve duygusal satırını okuyunca anam sonunda arkadaşlarım blogumu buldu mu yoksa dedim, hahah.
    Ayrıca o yan kısımda izlediklerim kısmını kimse sallamıyor sanmıştım, farkediliyor olması hoşuma gitti. Ne izlediğimi biliyorsunuz ne izleyeceğimi bile biliyorsunuz artık. Annem bile bu kadarını bilmiyor mesela :)
    Farkındaysan süpermene hiç girmiyorum, bugün keyifliyim çünkü. Parçalı bulutluya dönmenin anlamı yok
    Yorumlarını beklerim, varsa film tavsiyelerini de. Merak ettim sevdiğin filmleri

  3. Joo permalink
    Ekim 8, 2010 11:25 pm

    hahaha bende de böyle bi korku var, utangaçlık mıdr nedir… :)))
    tavsiyem olur tabi aklıma geldikçe.ama az film izliyorum ve çoğunu biliyorsundur:)
    ben de bi adam gibi isim bulup koreci blog camiasına katılma niyetindeyim uzun zamandır.bakalım… ;)

  4. mavi permalink
    Ekim 10, 2010 12:44 pm

    bende saçma falan ama izleyeyim demiştim. İlginçti.

Yorumunu sevdim

