Skip to content

Eski Japon şarkıları

Ekim 10, 2010

“Müziksiz yaşayamayan insanlar” kategorisinde değilim ben. O yüzden şarkılar hakkında yorum yapmak gibi bir hakkım da yok. Yine de sevdiğim pek çok şarkı var tabii. Hatta birkaç senedir Kore dizi müzikleri sayesinde dünyanın “otantik doğu”sunun müzikleriyle de tanıştık da, ufkumuz genişledi. İşin kötüsü sürekli aklıma geliyorlar. Mesela mırıldanmaya tam başlıyorum, beste tamam da, hangi dizidendi bu? 5-6 aydır kendimle bu oyunu oynuyorum. Şarkının ortalarına doğru dizi ortaya çıkıyor :)

Bir de eski Kore şarkılarına bayılıyorum. Vaktim olunca meşhurlarından birkaç düzinesini indireceğim. Bizim eski şarkılarımız gibi, ağdalı nağmeler…

Yine de Japon müziği pek ilgimi çekmiyordu. Ta ki şu videoya kadar.. Yok yok, ilginç olsun diye öyle yazdım:) Ama ilginç ve eğlenceli klipler cidden.

Bu video ilk gördüğümde çok komik geldi bana. Sanki eski Türk filmlerindeki gibi şarkılar da.. Bir yerlerden çıkardım çıkaracağım. İkizlere lafım yok zaten. onları da bir an The Big Fish’teki çekik gözlü güzellere benzetmedim değil. Bir anda göbekten birleşiverecek, sonra bunun bir akıl oyunu olduğunu anlayacağım ve yeniden ayrılacaklar. Hahah.

Bu klibe güldüm. Güzel, sevdim.

4 Yorum leave one →
  1. Chibi permalink
    Ekim 11, 2010 11:33 am

    süper ya en başta ki parçayı bir yerlerde dinleidğimden eminim ama nerde çözemedim
    şunu da tavsiye ediyorum

    eski Japon şarkıları denince akla gelir hemen Malcom in the Middle da dinlediğimi hatılıyorum ben :D

    • bunusevdim permalink*
      Ekim 11, 2010 7:09 pm

      Vaaay, o şarkıya bayıldım chibi! Eski şarkılara bayılıyorum ben ya, bunu gün geçtikçe daha iyi anlıyorum.
      O ilk şarkı gerçekten tanıdık değil mi, ama bir türlü çıkaramıyoruz :) Hadi bakalım kim bulacak

    • Joo permalink
      Ekim 13, 2010 10:22 pm

      “ueto aya, Celeb to binbo taro dizisinde söylemişti” demişler yorumlarda.
      Ben de bi sakura şarkısını çok duydum. sakura, sakura… sakura hede hödö deyi giden :)
      türkü bi nevi.

  2. Kasım 22, 2010 5:35 pm

    Çok güzel bir video. Dünyanın bu yarısını daha yeni keşfediyoruz, ne yazık. Evet ilk parça eğlenceliydi, ama ikinci parça bence çok hoştu. Sözlerini de tam olarak anlayabilseydik daha da hoş gelirdi sanırım.
    Manokoro watashi wa hoshiri
    Ichido ai no yorokobini, ah ah.

Yorumunu sevdim

