Skip to content

Vettel’in Japonya kaskı

Ekim 11, 2010

vettel japonya

Vettel genç ve gazlı bir adam olduğu için her yarışa farklı bir kaskla çıkması hiç şaşırtıcı değil. Aslında bazı kaskları oldukça sempati de topluyor. Şuradan 2010 kasklarına bakabilirsiniz. Mesela sezon başındaki sanki bir Red Bull içeceğini andıran, tepe kısmında bir açacağı olan kaskı gibi. Ya da şu son Japonya GP’sinde taktığı tepesinde kırmızı dairesiyle Japonya bayraklı kaskı..

Ne yazdığını anlayanlardan tercüme rica olunur :)

Ve Japonya’nın Kobayashi’si harika dememiş miydim!

Bu kaskı da, yarışı kazanmasını da sevdim.

8 Yorum leave one →
  1. Ekim 11, 2010 11:06 am

    vettel’in kaskları iyi hoş da kazandığı için kınalar yaktığımı söyleyemem. olsun alonso da 3. oldu. şampiyonluk için şans devam ediyor^^
    ve kobayashi anacım o ataklar nedir, kesinlikle günün adamı, kahramanı oydu. o olmasa gayet sıkıcı bir gp izleyecektik, hala diyorum bu adam bir podyumu hak ediyor. en kısa zamanda oralarda görmek istiyoruz :D

    not: bu arada ben de one piece izliyorum bir süredir, 30lara geldim arkadaşımdan cdleri bekliyorum. 400+ bölüm, gazamız mübarek olsun bu’cum :D

    • bunusevdim permalink*
      Ekim 11, 2010 7:49 pm

      Sanki ben kına yakıyormuşum gibi olmuş, haahhahh.
      Hiç One Piece deme, onu zaten nasıl aldım hala anlamıyorum, gözümü hırs bürüdü o anda galiba, biraz da oradakilerle inatlaştım. Neyse belki sonra yazarım, hem sinirleniyorum hem gülüyorum :)
      200. bölümlere kadar olan seti satın aldım, çünkü 200 bölüm indirmeyi gözüm yemedi. Kalan bölümleri de alacaktım ama yeter dur gözün doysun diye kendime telkinde bulundum ve diğer 10 dvd ile vedalaşırken onlara sonra gelip sizi de alacağım diyerek ayrılabildim ancak :)
      Pişman değilim

  2. Chibi permalink
    Ekim 11, 2010 11:26 am

    tam olarak nasıl çevriler “yoku o sazukeru” yazıyor orada yani kanat bahşedilmesi gibi bişey anlamına geliyor sanırım tutmuş da bu söz kazanmış :D

    • bunusevdim permalink*
      Ekim 11, 2010 7:11 pm

      Ya, o zaman Red Bull kanatlandırır anlamında birşey olabilir :) Ben kaskın yandan görünümlerini de bulayım onları da çevir chibi, hahaha

      • Chibi permalink
        Ekim 18, 2010 12:39 pm

        evet onun gibi bişey oluyor :D tabi koy canım elimdne geldiğince çeviririm ben :)

      • bunusevdim permalink*
        Ekim 18, 2010 5:38 pm

        Ya bir şey diyeceğim ama gülme, ya da istersen gül :) Ben kaskın her tarafında farklı şeyler yazıyor sanıyordum, nasılsa kanji bilmiyorum diye sembollere bakmaya bile gerek görmemiştim. Dikkat edince gördüm ki meğer her tarafında aynı şey yazıyormuş.
        Dolayısıyla 1 çeviriyle 10 taş vurmuş oldun chibi, çok teşekkür ederim
        Hhahahhah, ben hala kendime gülüyorum yalnız

Trackbacks

  1. Sebastian Vettel= Altın Çocuk « Bunu Sevdim
  2. 2011 Türkiye Grand Prix « Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

