Skip to content

2 komik koreli: Kim Je-dong ve Lee Da-hae

Ekim 17, 2010

İzlerken gülmekten öldüğüm iki video var:

1. Kim Je-dong’un Jumong ekibi ile yaşlılara yaptığı ziyaret; ki bu ekip Song Il-gook ve Han Hye-jin oluyor.

Komedyen resmen hazır cevap bir adam, insanları nasıl köşeye sıkıştırıveriyor, ortamı nasıl şenlendiriyor. Çok komik gerçekten.

Komedyen bay Jumong’a soruyor: Annen oyunculuk için olmadığı müddetçe hiç konuşmadığını söylüyor, ne diyorsun? El cevap: Haahhhaha. Bu pek konuşkan kahramanımızın cevabına Han Hye-jin ve Kim Je-dong sıkı gülüyorlar, keza ben de öyle :)

2.Lee Da-hae’nin Happy Together videoları, bu kadının şu kıvırtışını eymasar sayesinde gördüm ilk ve vuruldum resmen. Kadın şarkıyı tanıyor, dansını biliyor, kaç kişi içinde daha önce hazırlanmadan dans ediveriyor. Vay anasını.. Arkada da birileri ağzı açık izliyor, bilemiyorum yani.. (02:27’den başlayabilirsiniz izlemeye)

coşmuş bir lee da-hae ağzı açık seyircimiz hahah 

3 resim de koyuyorum videodan sizi heveslendirsin diye.  Happy Together programının o bölümünün videolarını şuradan indirebilirsiniz. (En en en kısa zamanda ben de indirmek üzere listemin başına aldım)

Şuradan da online izleyebilirsiniz. Her yerden sildikleri için bu videoları 1 saat aradım internette, cidden. Kıymetimi bilin.

Lee Da-hae’nin set arkadaşlarıyla ilgili komik hikayelerini anlatıp gülmekten kırıp geçirdiği kısımlar var, mutlaka izleyin derim. Size Chuno ekibini kısaca tanıtacak olursam: Lee Da-hae doğal komik, Oh Ji-ho kendini beğenmiş yakışıklı, Jang Hyuk saftoloz.  Tüm Kore severlerin bilgisayarında bulundurması gereken bir şov olmuş. Çok çok çok (CİDDEN ÇOK) komikler. Bence bu kadın gerçekte de Ju Yoo-rin’e çok benziyor, zaten o yüzden o kadar iyi oynayabildi.

lee da-hae tavan yapıyor, kara borsaya düşmek üzere

Son olarak benden size şu HAVUÇ şarkısı gelsin. Bakalım kimler tanıyacak?

Bence gayet AÇIK! Ben sizi seviyorum, siz de beni :) (Dang gın, dang gın..)

(Bu yazı aslında aylaarr öncesinden yazılmıştı, artık yazı biriktirmek istemiyorum)

Bu videoları sevdim.

3 Yorum leave one →
  1. Kasım 12, 2010 12:05 pm

    çokkkkkkkk güzel olmş yhaaaa ben koreye bayılıyrm .. ve ve ve ss501 üyesi kim kyu jong benim oppammmm

  2. Aralık 4, 2010 10:16 pm

    Sonunda izleyebildim :D Aslında tekrar bakınca fark ettim, bu yazıyı ilk yayınladığında da görmüştüm ama Chuno ekibi deyince ilgimi çekmemişti. İyiki izlemişim :)

    Chuno tarihi bir dizi olduğundan izleme listemde yoktu ama Oh Ji Ho’yu gördükten sonra 720p indirmeye karar verdim. Videonun boyutu büyük olmasına rağmen çözünürlüğü çok kötüydü ama adamın yakışıklılığını fark etmemek için kör olmak gerekiyordu :D Gamzeli insanlara bayılırım zaten :D Kesin izleyeceğim, kesin! Bir an önce indirip listemde ilk sıralara yerleştireceğim hatta :)

    Jang Hyuk’a gelince “Programa katılmadan önce ne çekmiş ya da içmiş?” diyesim geldi ama anlattıkları olaylardan sonra doğal halinin öyle olduğunu anladım. Çok ilginç ya, oyunculuğunu acayip beğeniyorum adamın ama gündelik hayatta bir tuhafmış kendisi :/ Komikti cidden program :D Çok sağol haber verdiğin için, gülerek eğlenerek izledim :)

    • bunusevdim permalink*
      Aralık 5, 2010 5:29 pm

      Yav Chuno’yu ben de daha izlemedim ama yayınlandığından beri hep aklımın bir yerinde.,
      Ama Happy Together’ın bu bölümünün doğrudan Chuno ya da Master of Study ile ilgisi yok. Yazı anında ben sadece Lee Da-hae’nin kıvırtışlarıyla alakadar olduğum için(öhöm öhöm) tüm videoyu izlememiştim. Ama herkesin izlemesi gereken eğlenceli bir video olduğunu hala iddia ediyorum. İnsanların kafasına silah dayayıp izle diyemem ama sana yaptığım gibi taciz edersem sanırım insanlarla bu bölümü tanıştırabilirim :) izleyip beğenmen çok hoşuma gitti. Jang Hyuk’la ilgili hayal kırıklığına uğramana sebep olduğum için kendimi kötü hissettim gerçi. O adam gerçekten de dizi ve filmlerde pek bir karizmatik oynuyor. Bir yukardaki Song Il-gook da öyle bence. Bir o videoya bak bir de prens Jumong’a bak. Arada dağlar kadar fark var :)

Yorumunu sevdim

