Skip to content

Formula1 + Güney Kore= Heyecanlıyım

Ekim 23, 2010

kore ve formula1

Güney Kore’deki yeni yapılan formula1 pistinde 2010’dan itibaren yarışları izlemeye başlayacağız. Hem de ilk yarış YARIN!! Vay canına, bu kadarı istesem olmazdı.

Bu blogu en azından 5 dakika okumuş olan herkes bilir ki, Güney Kore manyaklığımın had safhada olduğu bir senedeyim. Formula1 aşkım zaten baki. Ben formula1 haberleri okumak için açmışım siteyi karşıma Song Seung-heon çıkıyor, daha başka ne ister ki bu naciz vücut.. Gün gelecek bir yazı için hem spor, hem kore çılgınlığı kategorilerini tıklayacağım. Çok sevdim ben bu işi be.

Song Seung-heon hublot f1Song Seung-heon hublot formula1

Aslında en çok neyi bekliyorum biliyor musunuz. Bu kadar senedir f1 izlerim ilk defa bir yarışın startından daha çok merak ettiğim bir şey var. O da yarış öncesi televizyonda piste gelen ülkenin ünlü isimleri falan padokta gösteriliyor ya, işte kimler yarışa gelecek onu merak ediyorum. Ben böyle ünlü meraklısı biri değildim, ah ah çok değiştirdi beni bu Kore :) (Bu arada padok dedim de, o nasıl bir padoktur yarabbim. O ahşap evleri motorhome yapmışlar, o kadar büyükmüş ki 3. katlarını takımlar kullanmıyormuş bile. Lütfen o katı bana verin, sayın takım yetkilileri!

fernando alonso koreli bebeğin cazibesine dayanamazvettel korede poldevettel gizli planlar peşindekore-grand-prix-23-10-2010-13 

Bizim Erbatur’lar (niye bizim bilmiyorum) Kamui’ye “Haydi Kamui, Türkler Seninle” yazılı bir poster hediye etmişler. Allah’ım bu sevimlilik beni çıldırtacak.

Yarınki yarışa Vettel polde başlıyor. Weber ikinciliğe hiç alışamadı, o yüzden bu sefer kore pistinde yılan bastıracağını düşünüyorum. Alonso’nun söylediğine göre pistin temiz tarafı da kirli tarafı da aynı tutuşu sağlayacakmış. Oysa ben 2 ve 4. olan Weber ve Hamilton’ın çok dezavantajı olacağını düşünmüştüm, çünkü pist aşırı derece kirli. Hatta yılanlar falan dolanıyor. Bir de ekstra kirli taraftan kalkacakların vay haline demiştim ama Alonso dediyse vardır bir bildiği.

Bir de yarın yağmur olabilir diyorlar. Formula1.com’da da yağmur gösteriyor. Amanın çok heyecanlı.

2010 formula1 şampiyonluk adaylarının toplu fotoğrafı

Şu yukardaki fotoğrafa bayıldım. Şampiyonluk adayları toplu fotoğraf çektirmişler. Aralarına da yükte hafif ama pahada devasa olan Bernie’yi almışlar.

Herkesi yarın Türkiye saati ile 9’da başlayacak 2010 Kore Grandprix’i için Yeongam’daki piste yahut Trt3’e davet ediyorum. Hangisi kolayınıza gelirse.

Bir de bu Yeongam şehri Mokpo’ya yakınmış. Kore dizilerinden sanki Mokpo limanı gibi birşeyler duymuştum diye hatırlıyorum ama?? (Bu arada bunu yazdıktan sonra internetten yazdım da ofori’nin yazısı çıktı karşıma. Meğer Kore filmi varmış Mokpo limanı adında. Komikmiş, tüh izleyesim geldi yine)

İsviçre’nin Blick gazetesinin Dilara Gönder’e takmış olduğunu daha yeni gördüm. Şuradan Kobayashi’nin bereaber ipod dinlediği kızla olan yerde 14. fotoğrafta Dilara’nın fotoğrafı var, sanki grid kızlarından birini çeker gibi çekmişler, kız gazeteci oysa ki. Özledim ben Dilara Gönder’i ya! Geri geldin lütfen. O şimdi Korelilerle ne güzel konuşurdu.

İçimi döktüm ne güzel. Sevdim bu yazıyı. Kore GP’sine bayıldım zaten.

15 Yorum leave one →
  1. bunusevdim permalink*
    Ekim 23, 2010 5:47 pm

    Şampiyonluk adayalarının resmi ile ilgili şu haberi de okuyunuz:
    http://www.trf1.net/index.php/formula1_haberler/17237-tarihi-bir-kare.html
    Kore GP’si çalışanları ile ilgili şu resme de bakınız:

    Erbatur’un Mokpo’daki aşk otelleri ile ilgili şu yazısına da bakınız:
    http://formula1kulubu.blogspot.com/2010/10/koreden-farkli-detaylar-seyir-defteri-2.html
    Of of, daha bir sürü şey yazmak, bir sürü şey göstermek istiyorum ama bugünlük bu kadar olsun

  2. Ekim 23, 2010 8:06 pm

    Mokpo, Gangster’s Paradise filmi garip bir komedi. Ben izlerken baya eğlenmiştim;)

    Güney Korede ki piste çok sevindim :) Bende padok görüntülerini merak ediyorum. Üstelik en güzel yanı ne olacak biliyor musun? Ordaki ünlüleri bir biz tanıyacağız. Nihahahaha!!!! Buna aşırı derecede seviniyorum anlatamam sana (Neden bilmem ama seviniyorum işte :D)

    Haber için sağol arkadaşım çok mutlu oldum. Umarım yarın dükkanda izleyecek televizyon bulurum olmadı gece tekrarını izlerim :D Dükkanı taşıyacak günü buldu bizimkiler neyse. Zaten ikisinide yapamazsam eminimki sen burda döşersin yine bir yazı.

    Birde o pist ne korkunç öyle yağmurda yağacakmış. Birkaç tanesi ezilir diye düşünüyorum hatta belki birkaç kazada görürüz…

    • bunusevdim permalink*
      Ekim 24, 2010 12:54 pm

      Kaç tane kaza hem de..
      Bu arada filmi izleme fırsatı olursa bir gün, o şansı kaçırmayacağım, aklıma yazdım adını :)

  3. Ekim 23, 2010 11:54 pm

    hahhaa buna çok güldüm ve de çook sevindim.güldüm: kore ve asya lafı duymaya tahammül olmayan anneciğimin formula sevdası yüzünden güney koreyle bolca haşırneşir olacağı cumartesi yaşayacak olması ve de güneya korelileri istemesede görecek olası, ah ahh evde olsaydım keşke,arkadaşımda ders çalışıyorumm annemle keyifli bir formula delirtmecesi yaşardık.sevindim en azından formula pistlerindeki moda akımları ile ünlüler yağacak ve onlarla yapılacak röportajlarda canlı canlı hasret giderebiliceğiz.

    • bunusevdim permalink*
      Ekim 24, 2010 12:53 pm

      Annenin f1 izliyor olması ne hoş. Benimkinin başı ağrıyor güzelim motor seslerinden.
      Aslında benim de güneykore sevdası annem sayesinde başladı. Eğer o izliyor olmasaydı Saraydaki Mücevher’i asla merak edip bakmazdım.
      Formula 1’e gelen hiçbir ünlüyü de göremedim :) Bu akşam internetten bakmam gerekecek, vay anasını talihsizlik diye buna derim. Tek tesellim heyecanlı bir yarış oluşuydu

  4. Ekim 24, 2010 12:31 pm

    o ne yarıştı be, saat sekizde uyandım programı izlemek için, sc’yle de başlayınca yarış sonra da durunca uyumuşum biraz, bu arada kimi olsaydı dondurmasını çoktan yemişti diye de düşünmedim değil :d offf ya harikaydı, o kadar beklediğime değdi yani :d bundan sonra ver elini brezilya ve abu dabi, alonso şampiyon mu olacak ne :d

    • bunusevdim permalink*
      Ekim 24, 2010 1:00 pm

      Canım, galiba gelecek üçüncü şampiyonluk, şimdiden tebrikler :)
      O dondurma olayı da direk benim de aklıma geldi, hahah. Ama öyle olmak lazım, amaaan gecikirse o zaman yarışırız diye :)

      • Ekim 29, 2010 6:03 pm

        bakalım neler olacak, şimdiden heyecanlıyım :) rai de gelmiyormuş 2011’de wrc’demiş :s

      • bunusevdim permalink*
        Ekim 30, 2010 10:53 am

        Hiç sorma rüzigarcım. Bir of desem karşıki dağlar “Biz de dertliyiz kardeş” diyecekler sanki

  5. Ekim 24, 2010 8:15 pm

    gerçekleşecek mi gerçekleşmeyecek mi, pist hazır değil karmaşasının ardından ilk güney kore gp’mizi izledik.
    ilk kore gpsi ve alonso birincilik koltuğuna kurulur (3.şampiyonluk mu geliyor ne?) benden mutlusu yok sayın seyirciler:D

  6. Ekim 26, 2010 6:57 pm

    rüzgar sen annemi de geçtin vallahi:) alemsiniz.ben de arada bir taklıyorum işte. bu arada canım ünlüler genelde cumartesi sıralama turlarında bolca görünür hatta röportajlar da yapılır.pazar heyecan günüdür.aklında olsun.

    • bunusevdim permalink*
      Ekim 27, 2010 4:59 pm

      Niye ki? Ben 6 senedir izliyorum, ünlüler hep pazar günü gride, padoğa falan geliyorlar, takımların davetlisi falan oluyorlar.. Cumartesi bana daha az ünlü oluyor gibi gelmişti :) Her halükarda ben hiç ünlü görmedim korede

  7. Ekim 29, 2010 6:01 pm

    trt’deki programdan bir vtr, mokpo’da gezip tozmuşlar, ohh ne ala :d

  8. hd film izle permalink
    Kasım 8, 2010 6:55 pm

    cok sagolun tesekkur ederim

Trackbacks

  1. Formula1 + Güney Kore= Heyecanlıyım | Yok Bile Var

Yorumunu sevdim

