Skip to content

Mim, deniz olmak

Ekim 26, 2010

Rocks in Mediterranean

Bu mim bana atılalı oldukça uzun bir zaman geçti. O yüzden ilk olarak arwen’den özür diliyorum. Ama ara ara düşündüm, cidden. Zaten konu zor. Baktım sermin de daha yazamamış. (Evet tüm suçlu sermin, hahahh) Konu şu: “Kim olmak isterdin?”.

Tarihçe

  • Bana mimi yollayan arwen Gong Yoo’nun kitabı olmak istemiş. Ona mimi yollayan chibi bir sürü canlı olduktan sonra chibi olmakta karar kılmış. Ona mimi yollayan tarih ise yazar Danielle Steel olmak istermiş. Ondan önce sanatçı, daha önce Elif Şafak.. Acun Ilıcalı ismini görünce mimin peşini bıraktım, hahaha. Biraz ara verince mimin menbaına inme isteği ağır bastı. Zaten bir önceki de mimi başlatanmış. O da Victoria Beckham olmak istiyormuş. O anda buraya hatta bloguma yazdığım her şeyi silip çekip gitmek istedim. Hayır isteyen istediği hayali kurar tabi ama o kadın olacağıma ölürüm daha iyi. Cidden bak.

Bazı insanlar için kolay bir soru olabilir. Ama ben tam olarak hiçbir şeyin yerinde olmak gibi bir hayal kurmamıştım şimdiye kadar. Fazla gerçekçiyim galiba. O yüzden sonlara doğru kore bloglarına gelince arkadaşların yaptığı gibi “kim/ne olmak istersin?” diye duyduğumu varsayıp öyle cevaplayacağım. Mimin kökeninden banane canım.

Bir şey olacaksam deniz olmak istiyorum. Aslında deniz olayım diye düşünürken birden hava olayım diye düşünmeye başladım ama sonra çok sadistçe hayaller kurmaya başlayınca vazgeçtim. Mesela ben olmasam herkes ölürdü nihahah diye düşünmeye başlayınca o düşüncelere bir hoşt demem gerekiyordu tabii ki. Daha fazla saçmalamadan niye deniz olmak istediğimden bahsedeyim.

Bir kere insanın içini açıyor, mutlu ediyor, coşturuyor. Ama bazen de hüzünlendiriyor, daha da dibe batırıyor. Böyle iki uçlu olabilen ambivalan duygulara bayılıyorum. Mod amplifikatörü resmen! (Bunu daha önce de kullanmıştım, blogun resmi deyimi oldu artık)

Hiçbir zaman deniz aşığı olmadım, çocukluğum deniz çevresi illerde geçmesine rağmen. Ama seneler içinde bir deniz görelim haydi arzusu içimde katlanarak artmaya başladı. Deniz öyle bir şey ki, yaşamak için elzem değil ama bazı insanlar için onsuz yaşam ottan ibaret. Bir de insanlar için karaya göre nispeten daha gizemli ve sessiz bir mekan. Ne de olsa denizde uzun süre yaşayamayız. İnsanoğluna yasak olan bir yaşama alanı..

Deniz olsam hep kocaman dalgalar yapardım. Üstümdeki sörfçüleri alabora edip gülerdim. Balıkları korurdum, tabii bu balıkçıların işine gelmezdi. Planktonların hızlı üreyip her yerimi sarmalarından korkardım. Ama üzüntü yaşamazdım gibi geliyor, ki beni cezbeden de bu. Ne de olsa buzullar da küresel ısınma yüzünden eriyip su oluyor. Bu bir süre daha beni idare ederdi herhalde.

Deniz olsaydım dünyadaki her yere gidebilirdim. Okyanusları geçip değişik ülkelere bakış atmaya yollardım sularımı. Her zaman en güzel yerler deniz kenarında oluyor zaten.

Bu yazıyı bu blogda şimdiye kadar yazılmış en saçma sapan yazı ilan ediyorum. Yine de deniz olmak iyi olabilirdi, hahah.

Yazının resmine gelirsek.. Resimlerim içinde aradım taradım istediğim gibi bir deniz resmi bulamadım. Niye burun kıvırdığımı anladım. Ben deniz olma işine Akdeniz’le başlamak istiyorum çünkü. (Egeciğim, sakın sana ihanet ediyorum sanma, komşudan şeker alıp geliciim)

Ben de hali hazırda mimlenmiş olup tembellik yapmakta olan LaFea, Song Kan-ka, Sermin.. Sizi bir de ben mimliyorum.

Denizi seviyorum.

7 Yorum leave one →
  1. Ekim 26, 2010 7:14 pm

    yazına bayıldım:) en güzelini seçmişsin.

  2. Ekim 26, 2010 7:31 pm

    iğrenç bi espri yapıyım mı? yapma desen de yapcam bu’cuk bundan kaçış yok ahahah
    “deniz gel yavrum” (hikayenin öncesini bilirsin anlatıp daha da rezil etmicem kendimi)

    deniz hasreti çeken ve her zaman denizden uzak yerlerde ikamet eden biri olarak diyorum “deniz olsaydın seni severdim, bunu sevdim’ ;)

  3. Ekim 26, 2010 9:31 pm

    Vallahi düşünüyorum. Hiç bir mim için bu kadar düşünmedim ben. Ancak işte bende öyle birilerinin yerinde olsaydım diye hiç hayal kurmadığımdan, böyle birşey düşünmediğimden bir türlü yazamıyorum. :)

    Bu arada deniz olsaydın bir numaralı aşığın ben olurdum :) Seni her halinle severdim. Arada bir senden bir kaç izmarit çalar kedileri beslerdim ama sen hep bana cömert davranıp çaldığımı bilmene rağmen göz yumardın. Arada bir gecenin kör karanlığında ziyaret eder iyice açıklarına giderdim taki evim minicik olana kadar. Aslında içinde barındırdıklarından korksamda yinede vazgeçemezdim senden. Sabahları ilk iş kıyına gelir selamlardım seni. gece senin dalgalarının kıyıya vuruşuyla uyur sabah yine aynı sesle uyanırdım. sana bakmaktan hiç sıkılmaz hatta her daim gözümün önünde ol isterdim. Çoştuğunda, sakin olduğunda, bulanıklığında, turkuaza bulandığında, hiç konuşmasanda dinlerdim seni :D

    Ellerine sağlık canım en güzelinden olmuşsun :DBen ne yazacağım şimdi ya :(

  4. Ekim 26, 2010 10:37 pm

    merabalar canım,tebriklerrr, ödüllendin:)

    http://pudratozu.blogspot.com/2010/10/odul-almsm-olleyyyy.html

  5. bunusevdim permalink*
    Ekim 27, 2010 4:45 pm

    Tarihcim, amanın bu benim de ilk ödülüm oldu. Böyle anlarda iyi ki blogu açmışım diyorum. Yihuuuu :)
    arwencik, biz en iyisi denize yakın yerlere göç edelim..
    Sermin, ne yalan söyleyeyim yorumunu ağzım yarı açık okudum, heheh modunda. Keşke deniz olaymışım yahu :) Yine de gece bana gelme, bak tekin değilim haberin ola, hahahha.

  6. Ekim 27, 2010 6:31 pm

    Ben gece denize girmeyi daha çok seviyorum B’sevdim. Heran tetikteymiş gibi yüzüyorum falan ama yinede gece yüzmesini seviyorum birde sabahın erken saatlerinde. Gerçi ben denizi her haliyle seviyorum. Hatta Mersin’e olan aşkımın arkasında bile denizi var :D Mersin’e sarılıyorum denizin elini tutuyorum hesabı :D

  7. Ekim 27, 2010 6:58 pm

    Ya zor mim bunlar pas geçiyorum ben :D

Yorumunu sevdim

