Skip to content

Üç şey!

Kasım 25, 2010

3 şey

Bir Kore insanının blogunda gördüğüm 3 şey yazısını çok sevdim. Normalde bu tarz bir yazıyı bana yaz deseler ya da mim olarak yollasalar çok kızardım. Ama şimdi niyeyse ben de yazmak istedim bir 3 şey yazısı. Küçükken de böyle değil miydik? Hoşumuza giden konularda bile işin içine birinin buyruğu olan "ödev" kelimesi girince sinirimiz kalkar, yapmaya erinirdik. Neyseki bugün gönüllüyüm.

  • Beni korkutan 3 şey:
    Ailemden birinin ölmesi ihtimali
    Bilgisayar ve internetimden uzakta kalmak
    Son sınavım
  • Beni güldüren 3 kişi:
    Muzo
    Tolga Çevik
    Oda Eiichiro (kendisi One Piece’in mangakası olur)
  • Sevdiğim 3 şey: (ne yaptın hacı, bir senedir sevdiğim şeyleri bloga yaza yaza bitiremedim, nasıl 3 şey sıralayacağım şimdi?)
    x uğraşı
    Kore dizi-filmleri
    Formula1
  • Nefret ettiğim 3 şey:
    Burnu havada dünyanın kendi etrafında döndüğünü sanan kazmalar
    Telaşlanmak
    Sigara dumanıah bir çocuk olsam
  • Anlamadığım 3 şey:
    Laf sokmak
    Sabah erken kalkmak
    Kadın-erkek ilişkileri
  • Masamdaki 3 şey:
    Telefon
    Kum saati
    Vademecum
  • Şu an yapıyor olduğum 3 şey:
    Ne zaman bu soruları cevaplamayı bitirip kendimi yatağa atacağımı düşünmek
    Bunu yazmak
    Ekrana bakmak (Budur, ne yapayım?)
  • Ölmeden önce yapmak istediğim 3 şey:
    Bir hastamın 20 sene sonra beni görüp bana teşekkür etmesi (böyle fantazilerim var hahah)
    x yerinde bir bungalov alacağım (Yapacağım bunu!)
    On yüz milyon tablo ve şipşirin amigurumi bebeler yapmak
  • Yapabileceğim 3 şey:
    Yüzebilirim
    Yarılmış bir kafayı gözümü kırpmadan dikebilirim
    10 şiddetindeki depremde mışıl mışıl uyuyabilirim
  • Yapamayacağım 3 şey:
    Başkalarına üstünlük taslayamam
    Kokoş gibi giyinemem
    Dedikodu yapamam
  • Kişiliğimi tanımlayan 3 şey:
    Dalgın
    Hırslı
    İçe dönük
  • İnsanların benim hakkında muhtemelen bilmedikleri 3 şey:
    Gerçekten (ciddi anlamda) unutkanım
    Kararımı en başından veririm, sonra tereddüt ediyor gibi görünsem de asla karar değiştirmem
    Çok hoş yeteneklerim var (buna kim inandı şimdi kuzum hahah)
  • Sizin de dinlemeniz gereken 3 şey:
    Hırçın dalga sesleri
    Annenin sözü
    Vicdanının sesi
  • Hiç dinlememeniz gereken 3 şey:
    Yalan
    İftira
    Yabancıların sözleri (hahahah, bir şey verirlerse de almayın ayrıca)
  • 3 favori yemeğim:
    Tavuk but
    Tavuk şinitzel
    Fırın tavuk
  • Öğrenmek istediğim 3 şey:
    İyi bir doktor olmayı
    Korece öğrenmeyi (amaçsız, beyhude uğraş)
    Zamanımı iyi kullanmayı
  • Sürekli içtiğin 3 içecek:
    Su
    Limonata
    Şeftali suyu
  • Çocukken izlediğim 3 şey:
    Susam sokağı
    Ay Savaşçısı
    Şeker Kız Candy

Bunu sevdim.

8 Yorum leave one →
  1. Kasım 26, 2010 11:18 am

    hehe süpermiş bu’cum, listeni ve cevaplarını ben de sevdim.
    bu arada yanda ne izlediğini yazdığın yer ne zaman baksam benimkiyle aynı kuzum, şaşırıyorum^^ brilliant izlerken sende de vardı, gumiho da öyle, anime zaten aynı ve hep öyle olacak^^ şimdi de sungkyunkwan var anacım. evimi gözetliyorsun artık eminim^^

    • bunusevdim permalink*
      Kasım 26, 2010 11:26 am

      Evet kim’cim be, seninle böyle bir aynı şeyi yazma, izleme, sevme, görme, söyleme gibi bir durumumuz oluyor hep. E akıl akıldan üstündür derler :) Güzel diziler belli, sıradan izliyoruz :)
      Bir de biri izliyor sıradan herkese tavsiye edince bloglarda o dizinin dalgası yayılıyor :)
      Ben aslında başka bir tarihi romantik komedi izleyecektim ama herkes çok beğenince bunu önce izleyeyim dedim.
      O kadar iyi etmişim ki. Diziye tutuldum resmen . Bir de 10-15. bölümlerdeki halimi düşünemiyorum.

  2. Kasım 26, 2010 3:19 pm

    evet ya astrea akımı başlattı, herkes izliyor şimdi bunu.
    bu arada 10. bölümdeyim ve evet çok güzel gidiyor^^

  3. Kasım 26, 2010 5:42 pm

    Liste çok güzelmiş. Hırçın dalga sesleri, bungalov ve amigurumi. Hmmm, güzel bi birleşim :)

    • bunusevdim permalink*
      Kasım 29, 2010 6:15 am

      Amanın sen söyleyince fark ettim de o üçü aynı anda gerçekleşse işte saadet diye ona derim, hahahha.

  4. La Fea permalink
    Kasım 27, 2010 1:15 am

    Ben ayrık otu olarak herkesten başka bir şey izliyorum bunu belirteyim önce ha ha ha. Bir de kuzum X yer neresi bilsek ne olur ki? X uğraşı için de aynı şey geçerli :) Sanki onu söyleyince büyük bir sır açığa çıkacak ha ha . Dinlemeniz gereken üç şey bölümünü sevdim :) Favori yemeklerinin çeşitliliğine de hayran kaldım. :)) Bu arada bu yazıda kullandığın resim şahaneymiş çaldım haberin ola :D

    • bunusevdim permalink*
      Kasım 29, 2010 6:20 am

      Unni sen başka şeyler izle ki bize başka şeyler tavsiye edebilesin.
      Ayrıca burada her şeyimi anlatıyorum zaten. O kadarcık x de izninizle bana, hayallerime ait kalsın :)
      Favori yemeklerim bu haliyle bile fazla çeşitli oldu bence. Sadece bir adet de yazabilirdim, hahhah
      Bir de resmi gönül rahatlığıyla çalabilirsin, ben de başka bir yerden çalmıştım zaten

  5. Bakıyodum sadece permalink
    Aralık 16, 2010 3:06 pm

    Merhaba bir arkadaşım I’m a Cyborg, But That’s OK’un Türkçe alt yazısını nerden bulabilirim diye yazı yazmış facebook’a bende merak ettim filmi acaba ne anlatıyo diye .I’m a Cyborg, But That’s OK filminin konusu nedir diye google yazdım rastgele sizin film hakkında yorumunuzu okudum.Size bir itirafta bulunayım bir sitede okudum en uzun yorumdu yazınız adeta beni sonuna kadar oku diyordu bende onu dinledim sonuna kadar okudum sonra kendinizden bahsettiğiniz yazı sonra diğerleri derken yarım saat yazılarınızı okudum.Acil işim olmasa herhalde daha uzunca bi süre yazılarınızı okuya bilrdim. yorum yazmadan teşekür etmeden geçmiyeyim dedim emeğinize sağlık . . . güzel paylaşlar . .

Yorumunu sevdim

