Skip to content

2011, 23, gelecek

Aralık 31, 2010

Mickygif

Yeni yıl mesajı: Yeni yılda hiç ağlamayın emi? Hahahah, dur ya ben bunu söylemeyecektim, Micky yine dikkatimi dağıttı.

2010 hiç bitmeyecek sanmıştım ama bitti işte. 2011’den beklentim büyük. Bir kere, her şeyden önce 23 yaşında oluyorum, ki küçüklüğümden beri 23 yaşı erişkin birey olma yaşı olarak görmüşümdür. Sene başlarken hala çocuğum, bakalım senenin bitişinde artık büyüyebilecek miyim?

Herkese pek, çok, ziyadesiyle mutlu bir yıl dilerim. Hep gülün; kendinize, sağlığınıza ve sevdiklerinize göz kulak olun.

Yeni yılı seveceğim.

18 Yorum leave one →
  1. La Fea permalink
    Aralık 31, 2010 6:09 pm

    23 inan bana yıllar sadece sayı :) Bana da 16 yaş çok inanılmaz gelirdi. Sonra 20 sonra 25 hiç bir halt olmadı :D Sen hangi ayda doğdun? Ben neden hemen yaş deviriyorum ki lanet olsun kış çocuğu olmaya :P:P Yalnız 23 olmaz ben 25 olacağıma göre sende en faza 19 olabilirsin :))

  2. bunusevdim permalink*
    Ocak 1, 2011 6:24 pm

    Ayguuu, unnime de bakın hele, şimdiden yaşını küçültmeye başlamış, hahahaha. Ben mayısta doğdum unni, bu kadar zamandır ikizler olduğumu anlaman gerekirdi. Sen hangi ayda doğmuştun?
    Valla inşallah 23’te bir haltlar olur :) Bu sene olacaklar olsun artık, kendimi hazır hissediyorum. Aja aja fighting :) İyi yıllar, yeni yılın güzel geçiyor mu?

  3. Ocak 1, 2011 7:02 pm

    Kendine böyle sınırlar koyma bence. Erişkinlik yaşı diye bir şey yoktur :)
    Düşündüm de, bi dakika, gerçekten de bir sınır olabilir, ama düşünsel açıdan değil. 23 yaşıma girdiğimde, altı yıl sonra ilk kez berbere gidip belime kadar olan saçlarımı usturayla sıfıra vurdurmuş ve yeni bir sayfa açmıştım :) Üstelik aynı anda bir de oval şekilli, yarım çerçeveli, ince telli tuhaf bir gözlük de kullanmaya başladım (yani bence tuhaf değil aslında, ben beğenerek seçtim, ama genel tepki bu yönde olduğu için böyle söylüyorum). Tabii bunu tam da master tez savunmamdan hemen önce yaptığım için, bana soru sormak için bekleyen jürinin ve seyircilerin dikkatlerini dağıtıp gayet kolay bir tez savunması geçirmiştim :) Bunu gerçekten yaptım, şaka değil.
    Bu dediğim 4-5 yıl önceydi. Ama bende düşünsel açıdan bir değişiklik yok, şimdi olsa yine yaparım. Çok eğlenceliydi :)

  4. La Fea permalink
    Ocak 1, 2011 7:06 pm

    Ben tamda bu ayda doğdum güzel kızım :) O yüzden hem yılla hem ayla yeni yaşıma giriyorum kabus gibi :P Ne küçültmesi ben zaten 25 yaşındayım :P Gönül yaşım o ama zeka yaşım 5 o başka bir konu ha ha ha :) Ayrıca beni gören herkes çok daha genç göründüğümü söylüyor ben 21 yaşındayken 15-16 sanıyorlardı beni :)) (züğürt tesellisi ha ha) Yeni yıl sıkıcı geçiyor her zaman ki gibi. Sonrası güzel olur umarım :)

  5. akustikhuzunler permalink
    Ocak 1, 2011 7:13 pm

    aaa, sen küçükmüşsün. ben daha büyüksün gibi düşünmüştüüümmm. mutlu yıllar ..

  6. Ocak 2, 2011 12:30 pm

    ben de bu kızla niye iyi anlaşıyorum diyorum, burçtaşmışız. hatta sanırım aynı sıralarda doğduk bu’cum. ama ben bu mayısın 25inde 24 oluyorum^^
    yeni yıl dileklerine katılıyor, mutlu, sağlıklı, başarılı bir 2011 diliyorum:))

  7. Chibi permalink
    Ocak 2, 2011 1:09 pm

    23, 33, 43, 53…. 1133 hepsini görürsün inşallah bol gülücüklü nice seneler :))))))

  8. bunusevdim permalink*
    Ocak 2, 2011 2:57 pm

    ~~희망씨, benim sınırım mecburen 23, yani düşünsel olarak ya da kendi koyduğum bir sınır değil, istesem de istemesem de bu sene sınır :)
    ~~unni, öpüyorum seni, ahhahah
    ~~akustik, yoksa bir ahjumma olduğumu mu düşündün :) çok merak ettim hangi sözüm seni böyle bir düşünceye itti? Oysa ben hep agaşi tarzı cıvıttığımı düşünüyordum, hahaha
    ~~kim’cim aramızda 366 gün var o halde :) yok 367 mi yoksa, şubat 88’de 29 mu çekiyordu? Amaan gün farkı işte :) Bu aralar bana yakın doğan kişilerle tanışmaya başladım, doğum günüm keyifli geçecek herhalde :)
    ~~chibi, inşallah ama 1133 dışındakilere, hahahah. İnsanoğlu uzun yaşamın sırlarını falan keşfetmesin yav, gittiği kadar yetsin :) Tüm güzel dileklerinin kat kat fazlasını senin için de dilerim

  9. Ocak 2, 2011 4:28 pm

    Anlıyorum, anlıyorum. Mesleğe gerçek anlamda başlama ve aileden bir miktar bağımsızlaşma sınırı. Beklentilerini gerçekleştirebilmeni dilerim o zaman. Yine de adaptasyon sürecinin fazla uzun süreceğini düşünmüyorum, yani umarım :)

    Bu arada yeni bir yıla mı girdik? Ben girmedim, böcekler uyanmadan iki gün önce girmeyi tercih ediyorum.

  10. bunusevdim permalink*
    Ocak 2, 2011 4:33 pm

    Yahu mesleğe başlama konusu benim için çok ciddi bir konu. Şimdi sen konuyu madem açtın.. İnanılmaz gerginim. Aslında bu konuda ilerisine dair çok da beklentim/hayalim olmamıştı ilginç bir şekilde. Nedense hep oraya kadarki kısmını hayal etmişim. Yumurta kapıya dayanınca bir “eyvaaah” hali hasıl oldu. Cidden çok gerginim, ama bir o kadar da mutluyum. (Sanki kız istemeye gidiyor gibiyim, evet ya işte o kaçınılmaz gerginlik, yalnız benim durumumda kızı vermeyedebilirler hahahah)
    Senin için de aynı boşa düşme hissi olmuş muydu? Yani üniversiteyi bitirdiğinde

  11. akustikhuzunler permalink
    Ocak 2, 2011 4:47 pm

    bilmem nedense öyle bir izlenim kalmış mantıklı bir sebep bulamadım :-) hatta içten içe oh oh yası büyük olup kore manyagı olan tek ben değilmişim diye seviniyordum :)) bunusevdimm senin bloguna ugradıkca içimde kore blogu acma dürtüsü oluşuyoooorrr hiç demiş miydim :))

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 2, 2011 4:52 pm

      Hahahah, valla sürekli söylüyorsun akustik. Aç hadi madem, merak ediyorum şu senin bağımlılık dereceni :)
      Hem yaşı büyük olup Kore manyağı olan gerçekten çok kişi var, emin olabilirsin. (Özellikle kızlarıyla beraber Kore dizilerini seyreden anneler, bu aralar iyice abarttılar :) )

  12. Ocak 2, 2011 4:53 pm

    Elbette benim için de oldu, bu kaçınılmaz bir gerginlik kaynağı. Tam olarak üniversiteyi bitirdikten sonra değil, çünkü doktoraya kadar devam ettim, ama doktora bittiğinde (ki bu çok kısa bir süre önceydi) kendimi tamamen boşlukta hissettim. Bir gün biteceğini hiç düşünmek istememiştim. Sonrasına dair benim de planlarım yoktu, çünkü akademiden bir miktar bağımsız, bursla devam eden bir öğrenciydim, yani üniversitede herhangi bir sorumluluğum yoktu. Peki sonra ne oldu? Aslında tamamen şans, daha önceden toplantılardan tanıştığımız bir profesör, beni İstanbul’a çağırdı ve birlikte araştırma yapmayı önerdi. Ben de tabii ki kabul ettim, şu anda da devam ediyorum, ama sonrası için hala kesin bir şey söyeyemem.
    Doktorluk durumunda işlerin tam olarak nasıl yürüdüğünü bilemiyorum tabii. Senin önünde ne tür seçenekler var, neler yapabilirsin, bunları iyice değerlendirmen gerek. Gergin olman çok normal tabii ki, çünkü tamamen belirsiz bir süreç. Umarım üstesinden gelip, senin için en iyi olanı gerçekleştirebilirsin.

  13. Ocak 2, 2011 5:15 pm

    Ayrıca, kızı vermezlerse de kaçır :)

    (Söylemesi kolay tabi :) )

  14. bunusevdim permalink*
    Ocak 2, 2011 5:20 pm

    Bu son yorumunun bendeki etkisi çok büyük oldu: Eller yumruk-Aja aja fighting, hahahah
    Tamamdır, bugünden sonra kızı kaçırmak için sıkı planlar yapmam gerekecek!

  15. akustikhuzunler permalink
    Ocak 5, 2011 8:01 pm

    15 gün sonra acayım bir blog :)) yani öyle umuyorum tabi arada vazgecmezsem :))

  16. Ocak 10, 2011 10:23 am

    aigoo bu’cukum geçmiş bir yeni yıl kutlaması yapcam şimdi beni ayıplamazsan :P
    happy christmas! :D
    çok geçmiş sayılmaz aslında di mi on güncük daha geriye kutlayacak 355 gün var :P
    23yaş pehh.. pek bişey beklenmemeli sanırım hayal kırıklığı olmasın diye.. 2010 benim en kötü yıllarımdan biriydi mesela.. umarım seninki iyi geçer 2011 bloggerların – korecilerin yılı olsun istiyorum çok istiyorum :D
    25i bekliyorum ben ondan ümitliyim nedense hehe
    bu arada jim carrey’in 23 filmine bağlarsak güzel sayı tabi filmlere bile konu olmuş baksana ;)
    öperim sevgiler bu’cum

  17. bunusevdim permalink*
    Ocak 10, 2011 12:44 pm

    Aman naptın arwen, 23 filmiyle hiç bağdaştırmayalım bence hahahahh. Çok geç olmadı yav, bence güzel oldu, teşekkür ederim, ben de sana çok çok güzel bir yıl diliyorum

Yorumunu sevdim

