Skip to content

Micky Yoo-chun’un kız arkadaşı

Ocak 3, 2011

micky yoo-chun sıcacık kız arkadaşıyla

Muhahahahh demekten kendimi alamıyorum sayın okurlarım. Şu resmi gördüğümden beri gülüyorum desem yalan olur, çünkü bu gülmekten de öte :)

Son zamanlarda Micky Yoo-chun’a taktığımın ben de farkındayım ama o da hayran kitlesi de muazzam komikler. Hepsini kahkahalarla takip ediyorum doğrusu, heheh.

Olay şöyle gelişmiş: Micky Yoo-chun’un kız arkadaşı olup olmadığı çoğu bayan hayranını yakından ilgilendiren bir mevzu (takdir edersiniz ki). Kendisi de twitter’ında pek çok kez “Ah, beni bekleyen bir kız arkadaşım bile yok” efendime söyleyeyim “Ev de çok yalnız canım” tarzı cümleler kuruyordu. Ama 1 Ocak’ta canı sıkılmış olacak ki şöyle bir tweet yayınladı: “내여자친구!!!최고다!!!사랑해!!” Korece bilemeyen arkadaşlar için çeviriyorum (Sanki ben çok biliyormuşum gibi hahah): “Benim kız arkadaşım!!! Sıcak!!! Seni seviyorum!!” Sonra da kız arkadaşının resmini koymuş: Bir kardanmicky yoo-chun kız arkadaşıyla kadın :)

Micky Yoo-chun’un bu esprisinin altında fanları hiç kalır mı? Hemen paparazzilik yaparak adamın kız arkadaşı ile gizli çekilmiş tüm fotoğraflarını yayınladılar. Hatta film posterleri bile yapmışlar. Kardan kızımızın adı da Seolinja.. Yalnız yukardaki fotoğraf için yapılan bir yorum beni benden aldı: “Kız Yoo-chun’a karşı biraz soğuk davranıyor sanki?” Hahahah.  Sevdim ben bu işi.

Son bir not. Yoo-chun galiba kayıyor(du).

yoo-chun selca

Bu resme bayıldım yav, ilk görüşte aşk, hahah.

13 Yorum leave one →
  1. Ocak 3, 2011 9:30 pm

    hahahah postere bayıldım.. “micky scissorhands”.. :D

  2. Ocak 3, 2011 10:15 pm

    ahaha dün bu haberin sadece kardankadın fotograflısını görğp kopmuştum, şimdi böyle resimleri görünce daha beter koptum, şu fanlar yok mu, antifanlar mı desem yoksa (osca anti-fan:P ) neler yapıyorlar anında :D
    Afişe bide şu arabada olana ayrı bir bayıldım. Ne diye allah bir yastıkta kocatsın dicemde bu aşkın ömrü mevsimlik yaza ayrılır bunlar ben diyim :P

  3. bunusevdim permalink*
    Ocak 4, 2011 3:00 pm

    Film posteri süper olmuş cidden
    Osca’nın antifanları diyorlar hep ama o dizide şimdiye kadar göremedim hiç antifan, habire fanları adamı destekleyip duruyor, yani en azından ben 14’e kadar izledim :)
    Ya bir de Secret Garden yazısı yazmayacağım nasılsa, hazır konusu açılmışken burada söyleyeyim astreacığım (-cım değil hahahah)
    Ben normalde nedense Secret Garden’ı pek sevemedim ama 13. bölümün hakkını vermek lazım, ben bile sevdim, bir de Secret Garden severler hayran kalırlar herhalde
    Ama 14. bölüm yok mu, zavallı SG fanları nosebleed fırtınasına yakalanacak, haahhahh demedi demeyin
    Sonraki bölümler umarım böyle güzel devam eder, çünkü vakit kaybı gibi düşünmeye başlamıştım tam
    Bu arada Micky Yoo-chun’un şu yanda da adresini verdiğim videosuyüzünden o normalde romantik olarak düşünülen SG 14. bölüm kısmını kahkahalarla geçirdim :) Şarkı boyunca güldüm resmen

    Yoo-chun ve kız arkadaşı ile ilgili diğer bir resim (en romantiği):
    Yoo-chun çifti

  4. bunusevdim permalink*
    Ocak 4, 2011 4:52 pm

    Hahahahha, çatlayacağım gülmekten, yeni bir gelişme var, flaş flaş flaş
    http://twitpic.com/3mxg77

  5. Ocak 4, 2011 8:16 pm

    Bucum, Bucum (haha böylede güzel oldu)
    Ahahah videoya bende koptum, allahım o saçların hali :D
    SG 14 de çok güzeldi hani;) zaten durup durup çışuyo hep bunlar, ama ben 16’yı daha çok merak ediyom. (azcık spoil yedimde) İng altyazısı için 5 gün bekliyoz kardeşim nedir bu çektiğimiz. Buda lisanlı sanırum:(

    Aman tanrımmm biri Micky’nin sevgilisini rehin almış, yazık bee zaten şurda kışın bitmesine ne kaldı, 3 günlük ömrü var onu sevdiceğiyle geçirsin kardancağaz:P

  6. Ocak 4, 2011 9:51 pm

    twitter’ın profilinede sevgilisini koymuş, ahahah bakalım bu iş nereye kadar gidicek :D

  7. Resultado Loteria permalink
    Ocak 5, 2011 12:52 pm

    Congratulations once again, the blog is always updated

  8. bunusevdim permalink*
    Ocak 5, 2011 3:57 pm

    Rehin almış, bir de diyor ki, fanlarına güzel çalışmalar yapacağına söz vereceksin, hahah
    Valla profil fotoğrafı bile yaptığına göre sevgilisine ısındı galiba, ne diyelim :) Bakalım bu sıcak-soğuk muhabbetini ne kadar sürdürecek? Baharda da sakuralarla arkadaşlık kurar herhalde hahahahah. Bu adama bir kız arkadaş bulalım da, o da rahatlasın yazık :)

  9. akustikhuzunler permalink
    Ocak 5, 2011 8:03 pm

    ahahah bayıldım! özellikle rehin olayına :)))

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 5, 2011 8:42 pm

      Bakalım devamı gelecek mi? Ama işin aslı Yoochun’un da hoşuna gitmiş olmalı geyiğin bu noktaya gelmesi :)

  10. Ocak 6, 2011 8:39 pm

    Pak Yoo-chun ve kardan arkadaş???
    Bu adamın tavsiyeye ihtiyacı var. Naçizane tavsiyem;
    Kar yerine buz kullan, içine de bol miktarda kum kat.
    Sonuç; yazın incelip bronzlaşan bir arkadaş. Hani benden söylemesi.

  11. olaybu permalink
    Ocak 8, 2011 1:34 pm

    kardan kız :)

Trackbacks

  1. Mim, En Şükela Harem Erkekleri « Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

