Skip to content

Sınavların sonuçlarına bakmamak

Ocak 9, 2011

Bugün blogları okurken, sınav, ders kelimelerine denk gelince benim jeton düştü. Yav geçenlerde ben de bir sınava girmiştim, hiiiç girmemişim gibi, unutmuşum gitmiş. Neyse internetten baktım az önce. Ama bir değil iki değil hahah, insanda hiç mi merak olmaz. Yok yok, merak kediyi öldürürmüş zaten, olmasın boşvereyim.

Ben üniversite sınavlarında da böyleydim. Sınav sonuçlarımı arkadaşlarım bana haber verirlerdi :) Belki de nasılsa bana haber veriyorlar diye kendimi bu işten soyutlamış da olabilirim. Hatta bir keresinde final notumu öğrenmeden tatile gitmiştim, döndüğümde yani diğer senenin başında notları kaldırmış oluyorlar haliyle. Ta ertesi senenin ortasında bir arkadaş söylemişti senin notun şuydu diye.

Ah be geri dönebilsem o günlere, çünkü kıymetini bilememişim. Şimdi bul sınavı da gir :)

amaaan keyfimize bakalım

Amaan Micky, bence de keyfimize bakalım :) Bu arada farkettiyseniz kaç yazıdır SKKS/ oyuncularının resimlerini vermeye devam ediyorum. Niye? Çünkü yazı geliyooor, upuzuuuun bir yazı yazıyorum hahah.

yoo ah-in Bir de bu resim var, koyayım dedim ama nereye sıkıştıracağımı bilemedim :) Buraya girdi bence..

Kim o karşındaki evladım?? Hahahha.

Bu adam hiç karizmatik değil bence, 3 yaşındaki sevimli bir çocuğu sevdiğim gibi seviyorum onu.

 

Sınav sonuçlarını sallamama huyumu seviyorum, gergin biri olmak istemezdim.

9 Yorum leave one →
  1. Ocak 9, 2011 11:54 am

    kim o karşındaki derken cevabı vermişsin, evet karşısındaki kim, yani benim hahahah
    bu arada yerine göre cool yerine göre şeker ve şebek olabiliyor yoo ah in efendi :P

  2. bunusevdim permalink*
    Ocak 10, 2011 6:54 pm

    Tamam kim’cim, Yoo Ah-in pek muhterem bir zat, ikna ettin beni :) Yalnız Kim Nam-gil alınmasın sonra, bak karşılıklı yemekler falan, hepsini bir arada idare ediyorsun sanki, hahah
    Ya ama bu gif iki farklı bilgisayarda çalışmadı, şimdi benimkinde de direk sayfada çalışmıyor, Micky’nin el kıvırtışı olmadan ne anladım ben bu işten, ühüüü

  3. Ocak 11, 2011 11:20 pm

    evet herkese mavi boncuk dağıtıyorum, ama nam gil askerde ne yapayım ben de insanım :P

    bu arada sen demesen onun gif olduğunu anlamayacaktım, yoochun’un yine nasıl bir şebeklik yaptığını göremiyorum ben de^^

  4. Ocak 11, 2011 11:23 pm

    üstüne tıklamayı yeni akıl ettim, yoochun ilahi, dansöz gibisin maşallah^^

  5. bunusevdim permalink*
    Ocak 12, 2011 5:34 pm

    Bu gif’ler bazen sorunsuz çalışıyor, bazen çalışmıyor. Bunun bir nedeni var mı? Neticede hepsinin uzantısı .gif yani, niye internet bazısına farklı muamele yapıyor. Anaaam! Çok sinirlendim :) Size Micky’nin Fatih Ürek’imsi kıvırtışını canlı canlı gösteremiyorum :)

  6. Ocak 15, 2011 11:53 am

    -Peki, ben de sana bir soru sorabilir miyim? Neden Temmuz-Ağustos ve Kasım-Aralık aylarında az yazıyorsun, buna karşılık Mayıs-Haziran’da çok yazıyorsun? (gerçi rekorun geçtiğimiz Ekim ayında) Hepsinde çok yazsan blog çatlar mı? :) Ayrıca son yazıların hep kısa, hepsini uzun yazsan blog göçer mi? Yoksa, bütün bunlar bir tesadüf mü? Hı, söyle bakiim :)

    ~Evet, tesadüf. Başka soru?

    -Beklediğim cevap. Başka sorum yok, teşekkür ederim.

  7. bunusevdim permalink*
    Ocak 15, 2011 4:37 pm

    Hahaha, buldun fırsatını yüklen bakalım. Bu seferlik izin veriyorum :)
    Blog çatlamasın patlamasın diye HER fırsat bulduğumda yazıyorum. Yoğunluğa bakarak benim bilgisayar başında oturma sürelerimi rahatlıkla anlayabilirsin. Geçen iki ay 5’er yazı, dahiliyenin gücü adına! Aslında Aralıkta o kadar nöbete rağmen 5 yazı yazmışım, kısa bile olsa öpüp de başıma koyarım, o yazıların kıymetini bir ben bilirim aaah ah :)
    Yani ne tesadüf ne de bekletiyorum (birileri gibi) hahahha

  8. Ocak 17, 2011 8:35 am

    Şaka yapıyorum yav :) Intern olmanın ne demek olduğunu biliyorum. Tamam, belki ben bu işin içinde değilim ama ablam ve babam hastanede çalışıyorlar. Gerçi hastaneye onların yanına pek uğramam ama arada bir gittiğim zamanlardan ve evde anlattıklarından az çok biliyorum neler döndüğünü. Anlıyorum seni yani merak etme, intern’lerin yoğunluklarının farkındayım. Bu yoğunluk arasında buraya yazıyor ve yorumlara cevap veriyor olduğun için de teşekkür ediyorum. Gerçi bitmesine altı ayın kalmış ama sonrasında da tus var tabii, en iyisi o konuyu hiç karıştırmayayım şimdi :)

  9. bunusevdim permalink*
    Ocak 17, 2011 8:51 am

    Yok canım ben de takılıyorum, aman ben çok yoğunum yazılarım kıymetli gibi bir iddiada bulunmadım yoksa :) Yanlış anlama sakın. Herkesin mutlaka kendine ayıracak zamanı vardır, sizler de benim kadar kendi işleriniz var neticede.
    Ama intern milletini tanıyor gibisin, hahahah. Tus’a hiç girmeyelim, keyfimizi kaçırmayalım :)

Yorumunu sevdim

