Skip to content

Mim, en sevdiğim dizi replikleri

Ocak 24, 2011

Sevgili Kim’cim bana öyle bir mim pasladı ki, mimlendiğimi okuduğumda karnıma ağrılar girdi, şimdi ben bunu nasıl yazacağım diye. Mim’in konusu “beğendiğin uzakdoğu dizi replikleri”ydi. Gerçekten hakkını vererek yazılsa muhteşem bir yazı çıkabilir ortaya. Ama işte hatırladığım ve diğer dizi yazılarımdan da kopya çektiğim kadarıyla (kusura bakmayın heheh) ortaya birşey çıktı ve aslında beklediğimden çok çok daha eğlenceli oldu bu yazıyı yazmak.

Kim’cimi (çok uyaklı oldu) mimleyen hikaruivy, onu mimleyen de winpohu olmuş.

Yalnız aşağıda ismi geçen dizilerden izlemedikleriniz varsa repliklerini de okumayın bence.

Saraydaki Mücevher

saraydaki mücevher

Valla, Saraydaki Mücevher aşkımı yaza yaza bitiremedim ama yine 1 numaralı favori replik bu diziden.

Cungo Min Cangema’nın talihsiz olaylarla bezeli hayat hikayesini dinledikten sonra o hiç unutamadığım cümleyi kurar: “Bundan böyle kalbindeki acı ve kederi seninle paylaşabilir miyim…”

500 sene öncesinin muhteşem aşk itirafı, “Yanında kalmak, her şeyi seninle paylaşmak, senin hakkındaki her şeyi öğrenmek istiyorum”un az ve öz anlatımı… (Replik hatırlayabildiğim kadarıyla böyle ama kesinlikle muhteşem bence)

Sungkyunkwan Skandalı

Kelime kelime, cümle cümle bayıldığım bir dizi oldu zaten de, bazı cümleler apayrıydı, ona diyecek yok..

  • “Çünkü ben Goo Yong-ha’yım” En sevdiğim replikse konu, bu replikten daha güzeli var mıydı ki?
  • Lee Seon-joon replikleri:

“Erkeklerle kuşatılan SKK’da sevdiği kadını kim bırakır? Ben mi?”

“Bir arkadaşım olacaksa, senin olman iyi olur diye düşündüm. Fakat nasıl olur bilmiyordum. Çünkü bu ilkti.”

“Dün görüştük diye bugün görüşmememiz gereken bir ilişkide olduğumuzu mu sanıyorsun?”

Hatta SKKS’ın replikleri o kadar güzel ve eğlenceliydi ki, hepsi ayrı ayrı popüler olmuştu yayınlandığı dönemde. Hatta dizinin oyuncuları Micky Yoo-chun ve Yoo Ah-in arasında twitter’da söyle bir “diziden alıntılı” mesaj trafiği geçmiş, hahahah.

yatak kavgası, yine yine yine

MYC: “Senin yerin, benim yerim diye bir şey yok dememiş miydiniz Geol-oh sahyong?”

YAI: “Gojyo!” (Defol!)

MYC: “Bugün neyiniz var sahyong?”  (weironıngonya?)

Ve hatta böyle devam edip gidiyor.. Çok eğlenceliler çook.

Misa

Herkes yazdı ama benim de en sevdiğim ve bir türlü unutamadığım repliklerdendir. Moo-hyuk’un, o kocaman ama gönlü daha büyük adamın, beni her seferinde ağlatan yemini:

“Tanrım… gerçekten varsan, sana bu sözü veriyorum. Eun-chae’nin kalan günlerimde yanımda olmasına izin verirsen.. Kalan günlerimi bu kadınla geçirme fırsatını verirsen bana, her şeye bir son vereceğim. Kinimi, öfkemi bir kenara atacağım ve huzur içinde öleceğim. Tanrım, sana söz veriyorum.”

Brilliant Legacy

oppa mı namja mı

  • “Oppan değil namcan olmak istiyorum” …Bu replikte tüm kızlar erimişti, hahahah. Bence bu bölümü yeni Korece öğrenmekte olanlara izletsinler, bak bir daha oppa’yı namja’yı unutuyorlar mı? :) Tabii ben her zamanki gibi başroldeki oğlanın tarafındaydım, o yüzden her ne kadar repliği sevsem de Eun-sung’un cevabı beni tatmin etti, hahah.
  • Jun-se oppası Eun-sung’a güzel yemekler yapardı ya bu bizim deli oğlanı çıldırtırdı. Amerika’ya gitmeden önce ona bir sürpriz hazırlamıştı:

Eun-sung: “Bana yemek yapmak nereden aklına geldi?”

Woo-hwan: “Bunu unutma. Senin için yemek hazırlayacak son erkek benim! Ve aynı zamanda ben senin velinimetinim. Bundan sonra sen Son Woo-hwan’ın avucunun içindesin”

Eun-sung: “Ben böyle düşünmüyorum”

Hotaru No Hikari 2

Hotaru: “Benim gibi bir kadın bile evlenmeyi düşünebildi en azından ve terk edilmedim. Müdür’ün hâlâ benim olduğuna şüphe yok. Bekle bir dakika. Benim mi? Daha benim değil! Buldum! Uyuyorken ırzına geçecek ve onu benim yapacağım! Benim dışımda kimseyle evlenememesi için vücudumu kullanacağım! Senin akşam yemeğin miso çorbasıydı. Benimki de sen olacaksın!”

 ********************** ********************** ********************** ****************

Şimdi de gülmekten bayıldığım birkaç replik gelsin:

My Girl

haraboci ölmesiiin

  • Seol Gong-chan’ın büyükbabası hastanedeyken “Artık torunumu gördüğüme göre huzur içinde ölebilirim” dedikten sonra gözleri kapanır. Büyükbabasının karşısında öldüğünü zanneden Seol Gong-chan perişan olur.

Ju Yoo-rin: (ağlayarak) “Eğer ölseydi şu monitör biiiipp diye düz çizgi göstermez miydi? Sanırım büyükbaba uyudu”

Akabinde SGC’ın sevinç ve hüzünle karışık “Rezil olduk” bakışını görüyorsunuz…

  • Vee hahaha hehehe diyerek;

Seol Gong-chan “Yolculuğumuza hazırlanırken güçlü olalım.” der ve Ju Yoo-rin’i alnından öper. Ju Yoo-rin ehem öhöm hallerindedir.  Seol Gong-chan: “Hayal kırıklığına uğradın değil mi?” Hahahahah, en sevdiğim repliklerdendi bu.

My Girlfriend is a Gumiho

Miho sevgisini kelimelere dökmekte bazen zorlanıyordu: “Dong-ju öğretmen sıradan bir etse, sen benim için iyi kalite bifteksin.”

My Name is Kim Sam-soon

Annesi: “Dünyadaki bütün yiyecekler lezzetli değil, sadece sen hepsinden hoşlanıyorsun. Yoksa köpek maması da mı seviyorsun?”

Sam-soon: “Bilmem, onu hiç denemedim!”

Sang-doo, Let’s Go To School

Doktor: “Gariptir ki, gittikçe senden Eun-hwan’dan hoşlandığımdan daha çok hoşlanmaya başlıyorum”

Sang-doo: “Ne! Artık kadınlar yerine erkeklerden mi hoşlanıyorsun!”

 ********************** ********************** ********************** ****************

Bunu koymayacaktım ama dayanamayacağım.. Hep kakaka kikiki nereye kadar:

  • A Love To Kill’de Shin Min-ah’ın şöyle bir repliği vardı: “Gördün mü, biz birlikte ölemeyiz bile..”. Tabii devamındaki Rain’in repliği daha acıklıdır ama onu da izleyenler biliyor zaten…

Aslında kesin bunlardan daha çok beğendiğim replikler olmuştur ama hatırlamak zor iş :)

Ben de bu mimi ucu iyagi’ye  gönderiyorum, hünerlerini ve izlediği dizileri görmek istiyorum çünkü. Dosya bu perşembeye, yetişmezse de sonrakine masamda olsun lütfen 목요일씨, hahahah.

Bu dizileri dizi yapan replikleri seviyorum. Var mı arttıran?

23 Yorum leave one →
  1. Ocak 24, 2011 5:25 pm

    senin mim yazın baya eğlenceli olmuş.izlediğimiz birçok dizi ortakmış ama sen farklı açıdan bakmışsın. bu mimde gözüm kaldı diye haykırıyorum bakalım kim duyacak:)

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 25, 2011 5:49 pm

      Evet aslında, beğenilen drama repliği deyince herkesin aklına upuzun aşk itirafları cümleleri geliyor ama nedense benim aklımda hep eğlenceli replikler daha fazla yer ediyor :) Sen yazmaya başla o zaman tarih, nasılsa bu isteğinden sonra belki yarın belki yarından da yakın mimlenirsin, eminim. Bileydim ben mimlerdim :)
      Düzeltme: Sermin çoktan mimlemiş bile, hahahah yeni gördüm.

  2. Ocak 24, 2011 8:14 pm

    Haaayıııııır, bana bunu yapma.

    눈물씨 şey pardon bunusevdimcim diycektim. Eee, ööö şimdi ne desem bilmem ki. Ben dizi repliklerini hiç aklımda tutmam ki. Bir de böyle subjektif konularda yazmayı hiç beceremem. Diyelim ki yazdım, tekrar okurum ve yav bundan daha iyisi vardır deyip baştan yazmaya kalkarım. Böyle içinde kaybolur giderim, bu da iki üç ayımı falan alır. Hani tut ki yazdım, öyle çok iyi bir sonuç da çıkmayabilir yani, bahaneler, mazeretler vs. vs.

    Örtmenim bi de sonraki perşembeye bizde elektrikler kesilicekmiş bi sonrakinde de, ııııııı, bişey olucaktı ama unuttum (bu hafta da perşembe diye bi gün yok zaten).

    Neyse, yapacak bişey yok, başa gelen çekilir. Yalnız, ben bu gece sıkıntıdan uyuyamam.
    Ağlamak istiyorum.

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 25, 2011 5:54 pm

      Yaa işte 목요일씨, gördün mü, bana derken kendin 눈물씨 oldun, hahahh.
      Yav birkaç dizi repliği yazsan yeter, bak gör çok eğlenceli olacak. Ama seni anlıyorum, mim yazmak başta insana eziyet gibi geliyor.
      Aslında bu blog işine başlamadan önce de, ilk başladığım zamanlarda da ne yalan söyleyeyim mim olayını hiç sevmezdim. Mim cevaplayan ve bu mimi bana da atın diyen insanları garipserdim, ne bileyim çocukça geliyordu.
      Ama bir kez mimlendin mi, alışıyorsun :)
      Bu arada ne yaptın dün uyuyabildin mi hahahah

      • Ocak 25, 2011 6:14 pm

        Olsun, bence 눈물씨 güzel isim :)
        Neyse, biraz sakinleştim, birşeyler yazmayı düşünebilecek durumdayım en azından. Yalnız bu perşembeye değil ona göre, sonrakine yetiştirebilmeyi umuyorum (ummak istiyorum :) ). Bir de biraz farklı bir açıdan bakmayı düşünüyorum, fazla birşey söylemeyeyim en iyisi.
        Ama uykularım kaçtı gerçekten, korkudan sabaha yazıyı yetiştirecektim nerdeyse :)

        Ayrıca panikten yazıyla ilgili birşeyler söylememişim. Repliklerin hepsi güzel ama Cuno Min’inki en iyisi.

      • bunusevdim permalink*
        Ocak 25, 2011 6:26 pm

        Evet evet, en güzeli Cungo Min’inki. Zaten üstüne o kadar dizi izledim hala onun kadar güzel seveni görmedim heheh
        Madem isim konusunda kararlısın ben de 목요일씨’den vazgeçmem haberin olsun :)

  3. Ocak 24, 2011 9:27 pm

    bu’cum eline sağlık, yazına bayıldım. replikleri tekrar hatırladım, kah güldüm kah hüzünlendim, kah düşündüm :P
    dediğin gibi ben de daha ekleyecektim ama resmen günlerimi ayırmam gerek, bence en son tüm yazıları birleştirelim, o zaman güzel bişey çıkar ortaya^^

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 25, 2011 5:56 pm

      Beğendin mi, o zaman amacıma ulaştım demektir :) Aynen ya, hepsini birleştirince süper olur

  4. Ocak 25, 2011 11:09 am

    çok eğlenceli olmuş :D Hele sang-doo ‘nun repliğine o zamanda çok gülmüştüm şimdi de ,iyi hatırlatma olmuş .bende ondan bir replik paylaşmıştım .scandal çok güzel bir diziydi ahhh en güzellerini bulmuşsun yine .ve bayıldığım replik izlemedim ama oppan değil namcan olmak istiyorum .bu diziye her an başlayabilirim :D

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 25, 2011 6:04 pm

      Oooo cidden o replik çok havalı değil mi :) Aslında daha güzelleri de olabilirdi o dizinin içinde, mesela.. Ay yok önbilgi olacak şimdi söylersem. İzlemek konusunda tereddütün varsa seni astrea’ya yönlendirelim, o ikna eder :)

  5. Chibi permalink
    Ocak 25, 2011 8:43 pm

    anam hemencecik yazmışsın yaw :) çok da güzel olmuş özellikle eğlenceli olanları nasıl unutmuşum ya My Girl’de ne boldu bu tür diyaloglar ya. SSKde o iki tipin atışmaları da çok komikti :D

  6. bunusevdim permalink*
    Ocak 25, 2011 9:28 pm

    Dimi, benden beklenmeyen bir hızla yazdım :)) Hatta senden hızlı yazdım mesela, bu benim için bir devrim hahahha.
    Teşküüür canım. Seninkini de bekliyorum

  7. bunusevdim permalink*
    Ocak 26, 2011 10:07 pm

    Yeniden izledim
    “izin verirseniz bundan sonra yaşadığınız her şeyi sizinle paylaşabilirim”
    saraydaki mücevher 25. bölüm 28. dakika
    Yaaa, türkçe dublaj ne güzel şeydi, Trt duy sesimi, hahaaahhahah

    • Ocak 28, 2011 10:00 am

      Gidip o repliğin 25. bölümde olduğunu nasıl buldun 눈물씨 ?
      (sen bu ismi beğenmiyorsun ama ben seviyorum, dua et sana 우천의씨 demiyorum, kızdırma bak, derim ha :) )

      Ben de tekrar baktım o kısma. Türkçe dublaj, senin yorumda söylediğin. İngilizce altyazıda
      “şu andan itibaren acınızı paylaşmaya başlayabilir miyim?”
      diye çevirmişler.
      Yani sen yazıda ikisinin karışımını söylemişsin. Ama öylesi daha güzel olmuş, yanında açıklamasıyla beraber. Dolayısıyla buradaki güzel replik senin tarafından açıklanarak daha da geliştirilmiş oluyor.

      (Hadi şimdi de muhalefet et de göreyim, hahahah)

      • bunusevdim permalink*
        Ocak 28, 2011 6:55 pm

        Çünkü o konuşma Cangema ile Lady Han’ın birbirlerine kavuşmalarının (kim olduklarını öğrenmelerinin diyelim) hemen akabinde olmuştu, hatta Lady Han git konuş yardım iste demişti galiba. (Hatta lady hanla sarılmışlardı da, şok olmuştum, madem bunlar sarılmayı biliyorlar neden hiç sarılmıyorlar diye hahahah) E haliyle o meşhur kavuşmanın bölümünü bulmak da hiç zor olmadı. İngilizcesi şöyleydi, 3 senedir unutmam “From now on, can i share your burden and pain in your heart?” Aaaaaah ah :) Türkçe dublajı da sevdim ben, güzel..
        Sen böyle şantaj yapmayı nereden öğrendin acaba , ayrıca ne zamandır bana karşılık veriyorsun yaaa, hahahah
        O kelimeyi bilmiyordum, çevirir çevirmez hemen cevabı yazmaya geldim 목요일씨, umarım hoşuna giden bir cevap olmuştur, hahahahha. Ehem öhöm ne desem ki :)

      • Ocak 28, 2011 7:48 pm

        Neyse hadi tamam bişey demiyorum :)

        Ben o iki sahnenin aynı bölümde olduklarını unutmuşum. Şimdi sen söyleyince hak verdim. Bir de ben unutkanım deyip duruyorsun ama Cangema’nın bütün sahneleri aklında bakıyorum da.

        Yaaa, karşılık verince nasıl oluyormuş? Yine de böyle şantajcı değilimdir canım, bi kerecik oluversin :)

      • bunusevdim permalink*
        Ocak 28, 2011 8:05 pm

        Ben 눈물씨’yi öpüp başıma koyuyorum o zaman :)
        Ya evet işte, derler ki hafıza iki ucu açık silindir gibi, üstten atınca alttaki çkıyor. Ben üstten hep Cangema’yı attığım içün :)

  8. La Fea permalink
    Ocak 27, 2011 12:42 am

    Şubat sonu doğuracakmış Cangema :)

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 27, 2011 5:06 pm

      Anaaaam, ne diyorsun, hahahahah. Ay ay ay, hadi bakalım :)

  9. Chibi permalink
    Ocak 27, 2011 10:58 am

    valla bu trt niye vazgeçti Kore dizilerinden tekrarlara bile razıydım ama bir kanalda Sarayın Rüzgarını buldum çok hoşuma gitti.Bu arada geç de olsa ben de yazdım mimimi(ne komik be mimimi :D) Kim Sam-sson hepimizin vazgeçilmezi galiba seviyoruz o hatunu :)

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 27, 2011 5:15 pm

      Evet niye vazgeçtiler, gıcık insanlar, gıcık gıcık gıcık gıcık :) Rahatladım biraz. Eveeet, senin mimimimimini okudum canımcım, biz en son tüm replikleri bir çatı altında toplayıp güzel replikler bankası yapalım yav, boşa gitmesin

  10. canan su permalink
    Haziran 27, 2014 5:08 pm

    kapak :D:Dd.:D.d.d.d.SS:.s

Trackbacks

  1. Dizilerden Hatırlanmayan Replikler (Mim) | 우주 이야기 – ucu iyagi

Yorumunu sevdim

