Skip to content

Micky Yoo-chun’dan haberler, tam gaz devam

Ocak 25, 2011

micky ciddi mi, yemezler adamımMicky Yoo-chun’la alakalı bir bir haber okumadan, gülmekten yarılmadan bir günüm geçmiyor,  geçemiyor. Kim bu Micky Yoo-chun diyenler için, aşırı komik bir şebelek deyip geçebilirim. Kendisini Sungkyunkwan Skandalı dizisinde izlemiştim ve ciddiyetine (gittikçe kaybolan) bayılmıştım. Hali hazırda JYJ grubunun üyesidir, şarkı söylemekte, piyano çalmakta, beste yapmaktadır. Ama bunlar benim umrumda mıdır? Hahahah.

Pek çok blogdaşım Micky’nin SKKS’daki ciddiyetine laf atarak rol yapamamakla suçladılar onu ama yine söylüyorum: Micky bu ciddi rolde kendini aşmıştır efenim. Normal şartlar altında bu kadar uzun süre ciddiyetini koruyabilecek biri değildir kendisi. İşte örneklerle açıklamaya karar verdim sonunda, hahahah.

SBS’de “Günaydın” programı varmış, bu programa katılan JYJ grubu soruları yanıtlamış (vakti zamanında, ayın 19’unda). Yoo-chun’un –ay dayanamayacağım işte- Çunçun’un arkadaşları Junsu ve Jaejoong Çunçun’u öyle içten övmüşler ki (!), settekiler gülmekten kırılmış. Jaejoong demiş ki “Yoo-chun’un kesinlikle dizidekinden (Lee Sohn-joon’dan) çok farklı bir karakteri var, bu yüzden dizideki haline alışmakta çok zorlandım. Yoo-chun aslında zeki biri gibi gözükmez. Hatta dizide bir sahnede, önünde eski kitaplar ve içlerinde Çince karakterler vardı, o zaman Yoo-chun’un normal şartlar altında bunu okumayı bilmediğini düşündüm. Oysa ciddi bir şekilde okuyor gibi gözükmeye çalışıyordu…”

Dahası bu manyak Junsu ile Jaejoong bir olmuşlar, Çunçun’un dizi performansı ile ilgili bir de rap yapmışlar, hahahahah. Derin bir nefes aldıktan sonra videoyu izleyebilirsiniz. Şarkının sözleri de “Yoo-chun’un ağzından 4 karakterli deyim duymak çok komik, neden Yoo-chun birden zeki gözükmeye başladı?” ve “Junsu söyle bize, Yoochun’un dizide aradığı şey neydi?-GeumDeungJiSa- Geum Deung Ji Sa” şeklinde devam ediyor…

Eveeeet, hala Çunçun’da zeka kırıntıları olabileceğini mi düşünüyorsunuz? O zaman son kozumu oynuyorum şimdi. Yani şu gif’e bakıyorum bakıyorum, hep aynı puhahahah :)

********************** ********************** ********************** ****************

Bir konu daha var gülmekten kırıldığım, aslında biraz da kendimi ahjumma gibi hissettim hahaha. Şöyle ki, Kore’de bir ilk yaşanmış ve 5000 ahjumma bir fan klübü kurmuş. Kim için? Tabii ki Micky Yoo-chun!

Olay şöyle gelişiyor. Daha önce hayatında hiç fan klübü aktivitesine katılmamış ahjummalara- yani bildiğin 30-60 yaş arası teyzeler- Sungkyunkwan Skandalı dizisinde bizim Çunçun’u izleyince bir haller olmaya başlamış. En sonunda dayanamayıp “teyze klüp” faaliyetlerine başlamışlar. Bu manyak teyzelerden bazısı diyor ki “Çocuklarım olduğu için çok vakit harcayamıyorum, anca günde 2-3 kez bakabiliyorum siteye” Eee yani, teyzecim geçmiş olsun diyoruz, çocukların olmasa daha ne kadar bakmayı planlıyordun? Öteki demiş ki “Bir kadın 40 yaşına ulaştığında da hala kalbine dokunan şeyler olur mu?” Bu teyzenin Çunçun’a karşı olan hislerini öğrenmek istemiyorum, hahhahha. Anlayacağınız hepsi ikinci baharlarını Çunçun sayesinde yaşıyorlar ve Çunçun’a şükran duyuyorlar :) Sadece internetle yetinmiyorlarmış da, bu “Çunçun hastalığı” nedeniyle küçük gruplar halinde buluşuyorlarmış… Allah akıl fikir versin diyorum, ahjummalara da kendime de.

********************** ********************** ********************** ****************

Bir de şöyle bir haber okudum ve çok şaşırdım doğrusu. JYJ fanları kendi aralarında bayağı yüklü bir meblağ para toplamışlar ve bu parayı JYJ’nin reklamlarına harcamışlar. Mesela otobüslerin yanlarında JYJ resimleri var, keza bilboardlarda da öyle. Hem de yeni albümleri de çıktı, özel ajandası bile var.

Bu Kore müzik gruplarını daha önceden (ve bundan sonra da) takip etmediğim için pek durumu bilmiyorum ama TVXQ grubundan ya da Kore’de bilinen adıyla DBSK’dan ayrılan üçlü Jaejoong-Yoochun-Junsu JYJ grubunu kurmuşlar ama mağdur mu olmuşlar, yoksa mağdur mu etmişler tam belli değil. Belli olan şey şu ki, fanları DBSK’nın tekrar eski günlere dönmesini çook istiyorlar. Ama pek mümkün değil. Çünkü bir gün bakıyorsunuz Junsu “Biz hep beraberdik, niye böyle yapıyorsunuz” yazmış twitter’ına. Sonraki gün bakıyorsunuz TVXQ’nun kalan ikilisinden zehir zıkkım açıklamalar gelmiş, “Arkanıza bile bakmadan, bize bir şey söylemeden çektiniz gittiniz” diye…

Sonuçta JYJ sancılı günler geçirmiş olmalı. Çünkü SBS’nin yılbaşındaki ödül töreninde “Chajatta”yı söylediklerinde tüm Koreliler çok mutlu oldular ve “SBS iyi ki JYJ’ye bir fırsat verdi” dediler. Yani bu 2 sene boyunca kimse onlara şarkı söyletmedi mi? Nasıl bir dolap dönüyor bu sektörde?

Neyse ne canım. Bizim Yoochun’un bir hinlik peşinde olamayacağı kesin zaten, hahahaahhha.

********************** ********************** ********************** ****************

Şimdi sırada Secret Garden’ın en sevdiğim sahnesi var, videoyu defalarca durdurup bir sürü resim kaydettim hatta. İşte o kare:

jyj, secret garden amaç değil araçtır

Yani aslında bundan sonrasını yazmayı düşünmüyordum ama bu gece kendimi tutamıyorum. Sezen Aksu’nun beste ishali olduğu gibi ben de bu akşam yazı ishali oldum galiba. Normalde hiç çekim hatası farketmem bir dizi ya da filmi ilk izleyişimde. Ama SG’da her şeyi gördüm yahu. Hatta birinin resimlerini bilem hazırladım sizlere… Daha kötüleri de var ama banane canım.

eldivenini ışık hızıyla çıkarıp takabilen kadın

********************** ********************** ********************** ****************

Ha ne diyorduk, Çunçun, çuf çuf… Böyle birşeyler işte.

Çunçun’u seviyorum, mantıklı bir nedeni olamaz zaten, gülmek için.

41 Yorum leave one →
  1. Ocak 25, 2011 7:34 pm

    bu hata ne ki bunusevdim.. :) Gumiho’da ben set elemanını görmüştüm bi bölümde.. bildiğin konuk oyuncu gibi duruyodu köşede.. :D

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 25, 2011 7:41 pm

      Ya dediğim gibi o sahnede arkada JYJ olduğu için o kadar salladım:) Daha kötüsü de var. Mesela finalde kız oskanın konserinde elinde kaldırdığı kağıtlarla ilgili arkadan birşeyler söyleyip duruyorlardı Korece, galiba şimdi ikinciyi kaldır, kaldır, kaldır tarzında. Silmemişler orayı, mutlaka farketmişsinizdir.

      • Ocak 25, 2011 8:07 pm

        ahahahaah hakketen o sahnede arkada sesler vardı.. ne olduğunu çözememiştim buymuş demek… ben de bi hata var sanıyodum.. yuh yaa… milletin bu kadar sevdiği diziye yapılacak şey midir bu.. SG bunu bana yapmayacaktın!! :D

  2. bunusevdim permalink*
    Ocak 25, 2011 9:19 pm

    Şizo boşver SG’yi, Micky’ye birşey demeyecek misin, görmedin mi gif’i? O gif yorumsuz bırakılır mı hahahahah. Zaten bu gece çalışmaktan beynim sulandı, her yeri araştırma olarak görüyorum, bari geyik yapalım da kendime geleyim yahu

  3. Ocak 25, 2011 9:36 pm

    uzunca konuşiciim, hazır olun.

    kpopu son zamanlarda baya takip ediyorum ama geçen yıl kpopa açıkçası b.k attığım zamanlarda bile dbsk (tvxq) en sevdiğim gruplardandı. şimdi dağılma meselesini açıklayayım. dbsk’nin bağlı olduğu sm entertainment, korenin en büyük müzik şirketlerinden biri( misal super junior, snsd ve shinee de bu şirketten çıkma). ancak kulislerde^^ şirketin sanatçılarına köle sözleşmeleri imzalattığı dedikoduları dolanıp durmaktaydı. bu anlaşmalarda öyle maddeler var ki, mesela bestelediğin şarkı senin olmuyor, şirkete ait. sevgilin olamıyor vb. sonunda dbsk’den şu an jyj olarak bildiğimiz üçlü yani yoochun, junsu ve jaejoong şirketten ayrılıp, dava açıyorlar. bu dönemde grup dağıldı mı dağılmadı, bunlar hep belirsiz kaldı. ama sonunda jyj aylar önce bir albüm çıkararak yoluna devam etme kararı almıştır, yine de üçlü geride kalan 2 üyeye hep ılımlı göndermeler yapmış ve tekrar beraber olmak istediklerini her fırsatta dile getirmiştir. ancak diğer ikiliye bir türlü ulaşamamışlardır, telefonları karşılıksız kalmış dediklerine göre. diğer ikili yani yunho ve changmin herhangi bir telefon almadıklarını söyleyince jaejoong twitter’dan madem öncekiler size ulaşmadı yine mesaj atarım deyip atmıştır ama gerisini bilmiyoruz, muhtemelen yine dönmediler.

    gelelim kim mağdur durumuna, kesinlikle jyj ciddi anlamda mağdur bu konuda. çünkü yurtdışında konserler vermelerine, kanye west ve bir dolu ünlüyle çalışmalarına rağmen bu haberler kore’de yer bulamamıştır. eski şirketleri basını ya da tvleri engellemediklerini söyleseler de, kazın ayağı öyle değil. şirketin starları hem şarkıcı hem sunucu hem de oyuncu yönleriyle kanalları parsellediğinden, kanallar sm’in bu grupları çekeceği korkusuyla jyj’i tv’ye çıkarmıyorlar. her koreli grubun yeni albümlerini tanıttığı, yeni şarkılarını icra ettiği onlarca programın hiçbirine jyj çıkamadı. bu yüzden ödül töreni performansı ayrı bir yere ve öneme sahiptir. senin bahsettiğin tv programı bile ertelenip durdu, fanlar büyük tepki gösterdi. bu arada geride kalan üyeler de tvxq olarak yeni albüm çıkarmışlardır ve ne garip ki o tv programından buna koşmaktalar, deli gibi promosyon yapmaktalar. bir de bahsettiğin gönderme “arkanıza bile bakmadan çekip gittiniz” sözü, tvxq’nun yeni şarkısında geçen bir söz, ama onlar ısrarla gönderme olmadığını, şarkının eski bir sevgiliye yazıldığını belirtti.

    çok konuştum ama hazır konu açılmışken bu yazıyı okuyanları da aydınlatayım dedim zira benim uzun süredir takip ettiğim bir mesele.

  4. Ocak 25, 2011 9:42 pm

    şimdi gelelim cıvık mevzulara o gife öldüm gülmekten, şapşalsın yoochun. ayrıca yoochun’a yapılan rap parçasında bizim safoş piyano çalıyor bir de arkada, ahahah allah cezanı ulan o kadar dalga geçiyorlar senle, bir de çanak tutuyorsun micky^^
    secret garden’a da koptum, oha diyorum. ucundan kıyısından mikrofon da girmemiş, bildiğin dana gibi iki insan var orda ahahah

  5. bunusevdim permalink*
    Ocak 25, 2011 9:59 pm

    Ya bu sm entertainment olaylarını biliyordum ama senin söylediğine göre tvxq’nun geride kalan iki üyesi baya adi adamlarmış, hahahah. İşte onu konduramadım, acaba birbirlerini yanlış mı anladılar dedim ama nasıl ulaşamayacaklar Allah aşkına? İsteseler bal gibi ulaşırlardı.
    Jyj fanları da o yüzden kendi aralarında para topluyor demek ki. Yalnız SBS’nin başına gelecekler var, hahahahah
    Bu arada micky’nin piyano çalması hiç garip değil, bu üçü birbiriyle sürekli dalga geçiyor zaten :) Ama o gif bu hafta boyunca gördüğüm en muazzam şey :)
    Secret garden ilk resimdeki tek amaç arkadaki jyj. Yoksa o iki eleman dizinin akışında oradaki muhabirler
    çekim hatası ikincideki eldiven meselesi, yanlış anlaşılmasın :)

  6. Ocak 25, 2011 10:11 pm

    oha ben de dedim o çekim hatasını izlerken nasıl farketmemişim, alttaki resimlere bakmamışım bile. benim angutluğum^^
    jyj’in birbirlerine takılıp durduklarını biliyorum canım, ben de micky’e takılıyorum işte ahaha
    bu arada tvxq’a da haksızlık olmasın, ben ordan burdan okuduğum haberlerden yola çıktım, ama şu da var ki baştan şirketten grup arkadaşlarıyla ayrılmamaları, deyim yerindeyse tırsak davranmaları bile bende iyi izlenim yaratmıyor^^ yine de onlardan daha adi birileri varsa o da şirkettir. kpop şirketleri çıldırdı son zamanlarda, başka bir grup daha kendi şirketlerine dava açmaya hazırlanıyor, sırf bu kölelik sistemi yüzünden.

  7. bunusevdim permalink*
    Ocak 25, 2011 10:21 pm

    Amaan jyj şarkı söylese de söylemese de benim için farketmez, ama Micky daha çok programa çıkıp daha çok şabalaklık yapacaksa şarkı söylesinler hahahahahh
    Yok, ben de sanki sen hiç micky’yi tanımıyormuşsun gibi yazmışım, o da benim hatam :)
    Ay ben de şimdi number one’daki videolarını izliyordum, türkçe tanıtımla izlemek çok komik ya
    http://sharingyoochun.net/2010/08/26/vids-dbsk-on-turkish-channel-nr1-tv-youngo/

  8. Ocak 25, 2011 11:08 pm

    ahaha evet o youngo programının videolarını ben de izledim geçenlerde, koreciler baskı yaptığından sürekli yayınlıyorlar^^ başka sitelere de haber oldu, türk hayranların gücü diye:)
    ya benim için de pop geçici birşeydir, severim ama 2 gün sever 3.de bıkarım ama yine jyj’in çıkmasını istiyorum. tabi seninki de çıkıp bolca şabalaklık yapsa hayır demem:))

  9. bunusevdim permalink*
    Ocak 25, 2011 11:16 pm

    Yok yani, videoları izliyorum izliyorum yine de bir daha dönüp bakasım gelmiyor, zaten 5 kişilerken habire bir o söylüyor bir diğeri karman çorman, bir de bağır çağır aaay zaten gecenin bir yarısı olmuş, kafam kaldırmıyor. Anlayacağın 5 kişilik pop grubuna tahammülüm yok, birer birer gelsinler hahahah
    Hakkaten Türk hayranlar da coştular resmen yahu, Kore sevgisi her yeri istila etti. Metroda geçen düşünüyordum, şimdi birden herkes Kore Kore diye çantalarından pankartlar çıkarıp bağırmaya başlasa, hiç şaşırmam diye :)
    Bu ara JYJ iyice yerlerini parsellemeye başladılar bence, daha da sorun olmaz herhalde ya

  10. Ocak 25, 2011 11:38 pm

    Vay be, gecenin 1’inde jyj, dbsk, k-pop muhabbetleri dönüyor. İyi uçuşlar diyorum :)
    Acaba bu durumdan haberleri olsa ne düşünürlerdi?
    Millet metroda çantalarından pankart çıkartıp Kore Kore diye bağırmaz belki de aynı şeyi biz yapıp kafayı yemiş diye götürülebiliriz dikkat edin :)

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 26, 2011 3:22 pm

      Gecenin 1’inde dönen muhabbetle öğlen dönen muhabbetin ne farkı var, hahahah, bak sen de gecenin 1’inde oturup eleştiri yapmışsın mesela :) Ay çok muhalefet hissettim birden.
      O değil de, haberleri olsa Türkiye’de bu kadar ünlü olduklarından gururları okşanırdı herhalde, başka da bir işe yaramazdı
      Bu arada metroda o pankartı çıkartacağım gün gelecekse beni tımarhaneye götürsünler, toplum içinde daha fazla dolnamayayım o noktadan sonra :)

      • Ocak 26, 2011 4:28 pm

        Şimdi şöyle bir farkı var…….
        yok yok muhalefet etmekte haklısın, sonuçta beni ilgilendirmez, sadece ilginç geldi.
        Nerdeyse sana 반대씨 diyecektim son anda vazgeçtim (bak demedim ha ona göre :) )
        Yav topluca bi tımarhaneye kapatılmak da fena olmazdı be, ben sıkıldım normal insanların arasında yaşamaktan :)

      • bunusevdim permalink*
        Ocak 26, 2011 8:25 pm

        I’m a biçinnom but that’s ok, diyorsun yani, hahahah
        Ayrıca kaşınma diyorum, koltuk sallanıyor 목요일씨, koltuk sallanıyooor haberin ola, hahahahh
        Aaaa, yarın perşembe, heheh

  11. Ocak 26, 2011 12:16 am

    ahuah ben de nasıl oldu bilemiyorum bu’cum, uzun zaman burun kıvırdım, bunun neresine hastalar dedim, pop zaten sevmem dedim ama artık dinliyorum. dumtısçaktıs ihtiyacımı karşılıyor, coşasım gelince açıyorum:P
    bir de metroda kore diye bağıran tipler olursa herhalde pek hoş karşılanmaz diye düşünmekteyim^^ o yüzden ben almıyım, kendimce sevmeye devam edeyim.

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 26, 2011 3:24 pm

      Kim’cim, sonum belli diyorsun yani, bakalım artık. Klipleri de çok salaktı, güldüm bayağı, ne bileyim sever miyim ilerde acaba

  12. Oktay permalink
    Ocak 26, 2011 11:16 am

    Yazı için teşekkür ederim.

  13. film indir permalink
    Ocak 26, 2011 3:46 pm

    Paylaşım için teşekkürler . Güzel konu oldu gerçekten. 38

  14. Ocak 26, 2011 6:00 pm

    Enemm Micky göbek atarken mı yakalanmış ahaha:P Zaten dizilerde böle ciddi karakterlerde oynayanlar normalde çok feci şebek oluyorlar, dizide sevimli olanlar ise normalde cool oluyor. Buna en iyi örneklerden biri Micy ve Yoo ah in’dir sanırım :D (ben bu cümlenin aynısıbir yerde daha yorumlarda yazdıydım sanki bir dejavu oldum ahah:) )

    Secret Garden’e gelince final bölümündeki kadar büyük bir çekim hatasını başka dizide görmedim ben kardeşim. Aceleye mi gelmiş son bölüm nolmuş anlamadı. -İzleyemenler için gerisi spoiller olur uyarım_
    Dediğiniz gibi konser sahnesinde geride konuşmaları silmemeleri bir yana Gil Ra İm’im babasının cenazesinde ki halini ilk gösterdiklerinde yanında en iyi arkadaşı onu teselli etmeye çalışıyo falan. Son sahnede ise aynı görüntü aynı ağlayış ama arkadaşı yok ahaha, resmen gözüm aradı nerde çıkıcak mı falan diye ama yok. Yaa Kim joo won’un hafızası bizi yanılttı:P ya da bunlar son bölümü 1 saat içinde falan çekmişler haha

  15. Ocak 26, 2011 8:18 pm

    sorma bu’cum kliplere hiç girmiyorum, özellikle kpop grupları içinde dbsk’nin bu konuda en yeteneksiz yönetmenleri bulma takıntısı var. jyj’nin, o 90lı yılların bilgisayar oyunlarını andıran efektlerle donatılmış ayy girl klibi yok mu, hele o klipte junsu’nun giydiği önlüğümsü şey ayrı bir olay^^
    dbsk’nin son klibinde halı giymişler bildiğin!!! bir de yarım ceket. ama en kötüsü halıydı:)))

  16. bunusevdim permalink*
    Ocak 26, 2011 8:34 pm

    ~~Astrea’cım, hani Micky şebek yakinen biliyorum da, hakkaten Yoo Ah-in’de şebek. Yani sizler onun cool halini seviyorsunuz diye çok üstelemek istemiyordum ama çok şeker çocuk yav, mesela en azından Micky dışarıdan bakınca normal bir insan gibi gözüküyor ilk bakışta, ama Yoo Ah-in sürekli ama sürekli ama sürekli sırıttığı için o kadar şebek gözüküyor ki, bir de arada kızgın poz vermeye çalışıyor, daha da şebek oluyor hahahahha
    Ya mesela senin bu teorini destekleyecek pek çok örnek geldi aklıma. Mesela It Started With A Kiss’teki yani Tayvan versiyonundaki Zhi Shu muydu neydi, o kazma adam gerçek hayatta bu kadar mı gerizekalı, gevşek bir adam olabilir, ay o gülüşü değil duymak düşününce bile tüylerim diken diken oluyor hhahahahah.
    SG nasılsa seveni çok diye sallamadılar herhalde :) O son bölümü ben çok saçma bulmuştum zaten de neyse bitti gitti :)
    ~~Kim’cim, o ayy girl’e şimdi sıra geldi, merak ettim, bir gidip bakayım hemen
    Ama klip işi hep öyledir zaten, ay çok beğendiğim dediğim klip çok az açıkçası, özellikle dumtıstaklı şarkılar için :)

  17. La Fea permalink
    Ocak 27, 2011 12:32 am

    Ayy bnede JYJ ile ilgili yazmayı planlıyordum. DBSK _JYJ valla denk geldi :)

  18. La Fea permalink
    Ocak 27, 2011 12:37 am

    Olay şöyle gelişiyor. Daha önce hayatında hiç fan klübü aktivitesine katılmamış ahjummalara- yani bildiğin 30-60 yaş arası teyzeler-

    Bu ne demek yaaaaaaaa :) Teyze 30-60 yaş arası???? Ölmüşüz ağlayanımız yok. Ben de kız aradaığında olağünüstü saçmaladım ne alaka neye alışmıştır falan diyordum da daha teyze olmadık hanımefendi :D Sen benim Lee Min Hoo ile filtrelenmemiş :P düşüncelerimi duyma o zaman ha ha 60 yaşındakiler olabilir ama buna itirazım yok ha ha ha :)

  19. bunusevdim permalink*
    Ocak 27, 2011 5:05 pm

    Unni, ayrıntılara takılma yav. Şimdi kesin biri oraya takar dedim ama yine de değiştirmedim. Ne deseydim mesela, 30-40 yaş arası unnilerle 40-60 yaş arası ahjummalar mı deseydim, hahahahh o zaman da 40 yaşındaki bir bayan kızabilirdi bana. Yerine göre ben de bir ahjummayım mesela, insanlar bak teyze kızıyor diyorlar çocuklarına beni gösterip (gerçi o sırada hep sırıtıyor oluyorum ya neyse)
    Sen yaz JYJ ile ilgili, ben o yazının altına 100 yorum yazma kapasitesine sahibim şu an :)

  20. La Fea permalink
    Ocak 27, 2011 5:14 pm

    Hepimiz bir gün aju mma olacağız göreceğim sizi :D Bana ilk kez biri teyze dediğinde 23 yaşındaydım ha ha nevrim döndü çocuk çok küçüktü ama :D :D Hala abla diyenler çoğunlukta çok şükür. Geçen otobüste bir kız çocuğuna gülümsüyordum ‘Teyze de gülüyor bana ‘ dedi bir bozuldum ama düşündüm tabii ona göre abla 12-18 yaş arası falandır :)) Teyze diliiimmm ben haha ha. Ya ben fan girl yazısı yazmayacağım JYJ ile ilgili bir bakayım nasıl toparlarım :) Bu çocuklardan sadece Jejungu biliyorum SM de kalan ikiside iyiymiş de geç keşfettim ben onları ayrıldılar ühü hüühü ühü :(

  21. bunusevdim permalink*
    Ocak 27, 2011 5:19 pm

    Bak sen ahjummaya taktın ben de fan girl kısmına taktım şimdi, ellerimi hemen belime koydum :) Ne yani benim yazım fan girl yazısı mı olmuş. Aşkolsun unni, sen yapmayacaktın bunu bana, hahahaahh. Bak tüylerim diken diken oluyor
    Sen hep gülüyorsun ya, bak bu akşam benim kayış koptu, senin iki katın kadar gülüyorum şu an

  22. La Fea permalink
    Ocak 27, 2011 5:22 pm

    Deli yaaaaaa :) Sen neredesin evinde misin şu anda?

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 27, 2011 5:24 pm

      Evet evdeyim, bir sunum hazırlıyorum sana bir yandan laf yetiştirirken :) N’oldu ki
      1 saat 8 dakika sonraki edit: Sunum bitti, sağol

  23. La Fea permalink
    Ocak 27, 2011 6:47 pm

    Boğazım ağrıyor :)

  24. bunusevdim permalink*
    Ocak 27, 2011 6:53 pm

    Neden acaba?
    Çok şuursuzum bu akşam ya, düşünerek konuşamıyorum/yazamıyorum :)
    Bu arada çalışmaktan çok sıkıldııııım, Hotaru’mu mu bitirsem acaba, benim halimden bir sen bir o anlıyor hahahha

  25. La Fea permalink
    Ocak 27, 2011 6:59 pm

    Ha ha ödevini bitirdiğine göre hak ettin bir şeyler izlemeyi :) Hotoru bitmedi mi daha ya.. Soğuk kola içtim biraz da ondan boğazımıın ağrısı.

  26. bunusevdim permalink*
    Ocak 27, 2011 7:07 pm

    Yok 1,5 bölüm kaldı, bu akşam biter diye düşünmüştüm ama daha sunumu süsleyeceğim, resim falan koyayım, renklendireyim de dinleyicileri baymayalım dimi

  27. Ocak 27, 2011 10:44 pm

    Micky’i pek sevemeyen sanırım benim bir tek :D
    Şebek kişileri sevemiyorum ben gerçi. Bunun en büyük örneği Rain. Gelemiyorum asla ona, dizilerini, filmlerini bile izlemiyorum haha :D

    SKK’de Yeorim gibi biri varken o hariç herkesten bahsettiniz yahu, ayıp ayıp :p
    Bu arada DBSK – JYJ ile ilgili gelişmeleri yazın lütfen. Kendim takip etmiyorum ama siz yazınca okuyorum nedense :p / K-pop haberleri sarmıyor beni sanırım. ^^

    Lee başkanlık koltuğundan bildirdi aha :p

  28. Chibi permalink
    Ocak 28, 2011 10:02 am

    açıkçası SKK’de en az ısındığım sevdiğim kişiydi Micky’nin karakteri ne bileyim bir türlü inandırıcı gelemedi bana oyunculuğu diğer iki eleman müthişti ama onlara lafım yok :)

  29. bunusevdim permalink*
    Ocak 28, 2011 6:46 pm

    ~~~Lee, başkanlık koltuğu öyle mi, blogumdaki geyiklerden haberiniz olacak diyorsun yani hahahahhhah
    Micky’yi pek sevemeyen çok kişi var, hatta Chibi bu lafım sana da olsun :) Ama olabilir, zevk meselesi. Aslında normal şartlar altında ben sevdiğim karakter başkaları tarafından sevilmezse çok sinir olurum, sanki hakkettiği değeri bulamadı gibi gelir. Oysa ilk defa MYC sevilmeyince daha çok hoşuma gitti :) Bunu daha önceden yazdıysam özür (hatırlayamadım) ama gerçekten böyle hissediyorum :)
    JYJ takip etmiyorsun ama biz yazalım istiyorsun, istemem yan cebime koy? Heheh, aslında ben de takip etmiyorum ama işte komedilerine bakmak için sırf
    Bu arada I’m a Cyborg but That’s OK’i sevmedin mi yani, Rain orada şabalak değildi, çok şahane filmdir o yav
    Lee, artık kusura bakma böyle Mısır’dı derken bu konuyu unuttun muhtemelen ama hahahahah

  30. akustikhuzunler permalink
    Ocak 28, 2011 9:43 pm

    hey bunusevdim yaptım sonunda! bende bir blog açtım! evisirtinda.blogspot.com :) [yazıyla alakasız yorumlara sinir olurum ama bu seferlik beni affetmeni istesem…]

  31. Blogcu Türk permalink
    Şubat 1, 2011 3:44 pm

    Paylaşım için teşekkürler . Emeğinize sağlık38

  32. ikikökiki permalink
    Aralık 8, 2011 12:14 am

    mick hakkında okudugum en güzel blogtu eline sağlık devamını getirmeni dilerim şebelekten daha çok uyacak bir kelime olamazdı hahahah :D

  33. Şubat 8, 2012 10:40 pm

    Güzel yazı olmuş..

Trackbacks

  1. Mim, En Şükela Harem Erkekleri « Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

