Skip to content

Mustafa Sandal vs Song Seung-heon

Ocak 29, 2011

mustafa sandal onun arabası olduğu için genç

                                                                              VS.

song seung-heon ölene kadar aynı

Ah “Versus” bölümümü ne kadar çok özlemişim. Neyse ki bugün yeni bir versus’la karşınızdayım :)

Hep merak etmişimdir, Mustafa Sandal hayatı boyunca niye bir gram değişmedi? Gerçi filmi için sakal bıyık bıraktı ama at o ayrıntıyı, adam yaşlanmadı yahu! Geçen Koreli oyuncuların resimlerine bakarken farkettim de Song Seung-heon’un tipi de hiç değişmemiş. İnsan en azından büyür dimi, beyler siz ne yiyip içiyorsunuz ayıptır sorması?

Şimdi bu üstteki resimleri bu beylerin 15 sene öncesi, ara dönem ve şimdi olarak sıraladım. Ha ilk bakışta hangi resimde daha genç oldukları anlaşılmıyor hahah.

Yaşlanmayan, tipi aynı kalan insanları seviyorum.

11 Yorum leave one →
  1. Ocak 29, 2011 5:48 pm

    tek değişiklik büyüdükçe yüz hatları daha çok oturmuş, kemikleşmiş ama ne bir kırışık ne bir göz altı torbası helal!

  2. bunusevdim permalink*
    Ocak 29, 2011 6:03 pm

    Kore sevdasından önce hep bu Mustafa Sandal insan mı? Niye hiç değişmiyor derdim. Şimdi Korelileri gördükçe biz insan mıyız demeye başladım hahahah. Hayatları mı stressizdir nedir, neden geç yaşlanıyorlar acaba :)

  3. Ocak 29, 2011 7:17 pm

    bir de yaşlandıkça tipleri oturup, karizma üzerine karizma kazananlar var.. işte onlardır benim favorilerim.. :)) yani yaşlanmayıp tip bakımından da level atlamamış Mustafa Out, yaşlandıkça seksileşen abiler In.. :D

    ha ama aşağıdaki Koreli abi hoşmuş bak.. ona bişey diyemem.. :)

  4. bunusevdim permalink*
    Ocak 29, 2011 7:19 pm

    Örnek alalım şizo :) Mesela kim?

    • Ocak 29, 2011 8:07 pm

      ooo yazsam sayfalar yetmez bunusevdim.. :) ama accık bahsedeyim.. mesela Çetin Tekindor’dur, Haluk Bilginer’dir, Al Pacino’dur, So Ji Sub’dur(evet eski halini beğenmiyorum), George Clooney’dir, Mehmet Aslantuğ’dur(gerçi onun her hali ayrı bir güzel), Rutkay Aziz’dir, Mel Gibson’dır… dır dir dur dürdür yani işte.. :D

      • bunusevdim permalink*
        Ocak 30, 2011 9:58 am

        Hım, olgun insanlar tercihimdir diyorsun hahaha. Liste iyiymiş yalnız :)

  5. Ocak 29, 2011 8:09 pm

    bence bu konuda rekor mustiden önce hakan peker’in! gönül isterdi ki yaşlandıkça tipi değişmese de en azından sesi değişsin, ama sevgili hakan sinek gibi vızıldamaya devam etti.
    urallar yani selçuknan oğlu hakan da bu konuda song ve mustiyi aratmazlar.
    song’un yaşlandıkça daha taş olduğu ise tecrübeyle sabittir^^

  6. evisirtinda permalink
    Ocak 30, 2011 9:47 am

    evet ya bunu daha önce farketmemiştim ben, muhtemelen fotograflarla cok vakit gecirmediğimdendir ama şimdi bakınca farkettim gerçekten insanda bi tane bile kırısıklık olmaz mı ! photoshopla düzeltmişlerdir onlar yoksa vardır vardır :P

  7. bunusevdim permalink*
    Ocak 30, 2011 10:04 am

    ~~Kim’cim, ben de bayağı düşündüm, Mustafa Sandal, Serdar Ortaç, bir de biri daha vardı, senelerdir hayretle niye yaşlanmadılar diye takip ediyordum diye. Bak sen söyleyince Hakan Peker geldi aklıma :) Çok yerinde bir tespit.
    Song’la ilgili nasıl bir tecrüben var, kaslarını görmek dışında, merak ettim, ehem öhöm, hahhahahha
    ~~akustik’cim, bence de kırışıklıkları vardır da, ama annenin babanın 20 ve 40 yaşlarındaki fotoğraflarını karşılaştır mesela (ya da kendinin 15 sene öncesiyle hahah), photoshop’la düzeltsen bile tipte bir çökme oluyor, bu adamlarda o yok :)

  8. Ocak 30, 2011 6:00 pm

    benim de aklıma direk hakan peker gelmişti! kimbap benden önce davranmış. cidden bu adamlarda değişik bir olay var yau… nasıl genleri var anlayamadım anasını satiyim… kıskanmaktan yeşile döndüm şu anda :P

    bi de değişik tedaviler varmış; mikro enjeksiyon (hayır, tüp bebek için olanı diil, bu kırışıklıklar için yapılıyo :P) plazmalite, dolgu tedavisi, bilmem ne… şahsen yaklaşık on sene içinde araştırmayı ve uygulamayı düşünüyorum :D belki bunlardan da faydalanıyorlardır, kim bilir?

    • bunusevdim permalink*
      Ocak 30, 2011 6:21 pm

      Bir yerde Mustafa Sandal bir zamanlar yüz cildini kazıtmış diye okumuştum, nasıl bir dermatolojik işlemi kastettiklerini bilemeyeceğim hahahaahh. Birşeyler yapıyor bu hınzırlar ama ne? :)
      O enjeksiyonlarla kırışık olan yerdeki cilt altı bağ dokusunu doldurduklarını biliyorum ama ne kadar süre etkilidir hatırlamıyorum, en iyisi olmadan uyguladıkları şeyleri öğrenmek, heheh, ben de özendim şimdi :)

Yorumunu sevdim

