Skip to content

Hotaru no Hikari 2

Şubat 4, 2011

Hotaru no Hikari

Eteği gördünüz mü, eşofman altlarından yapmışlar :)

Yakın geçmişte Hotaru no Hikari’nin 1. sezonu ile ilgili bir yazı yazmış bulunduğum içün ne kadaaaar çok güldüğümü, eğlendiğimi, kendimden geçip dünyayı unuttuğumu bu yazıda tekrar anlatmayacağım.

Konumuz aynı, Hotaru’nun himono-onna hayatı, Buchoooou’su ile yeni ilişkileri (evliliğe uzanıyor gibi gözüken) ve ofisteki işler. İlk sezona göre 2. sezondaki en önemli değişimi Hotaru’nun iş yeri olarak düşünebiliriz. Keza ben şok oldum o vurdumduymaz yeni çalışanları görünce. Aslında o tablo bana çok tanıdık geldi. İş söz konusu olunca çok çeşitli insanlarla çalışıyorsunuz ve tüm grupların çalışma tarzı farklı oluyor cidden, ama eninde sonunda işler bir şekilde yapılıyor. Anlayacağınız biraz fazlaca kendi deneyimlerimi düşünmeye itti beni bu iş yeri.

Adamlar 3 sene sonra dizinin 2. sezonunu çekiyorlar ve birincisinden de çok izleniyor. Bu kesinlikle Hotaru büyüsü bence. Bol kavgalı Hotaru-müdür ikilisinin Hacivat-Karagöz ilişkisi gibi olması da en büyük etkenlerden. Yine de 2. sezon olayı genelde balondan hızlı sönerken aksini başaran bu dizinin ekibini kutlamak lazım. (Ahomiya zayıflamayaydı daha iyiydi ama neyse)

Muhteşem site yeppudaa’dan bu dizinin de Türkçe altyazılı bölümlerini indirebilirsiniz diyor ve en elzem bölümüme bodoslama bir dalış yapıyorum.

Sevdiğim Bölümler

  • Seno, ah bu şirin adam 2. sezonun en büyük kozlarından biriydi. Anladığım kadarıyla onu herkes sevmiş, özellikle de 1. sezondaki erkek arkadaşla kıyaslayınca.. Kendisi bir himono-otoko ve özellikle kaprileriyle, gülüşüyle, kafasına estiğine göre hareket etmesiyle harika bir karakter olmuş. “Dokuynko dokuynko!”

seno-san

  • Müdür Hotaru’dan bir harcama listesi yapmasını istiyor. Sonuç: “Bira: İçmek istediğim kadar. Abur cubur: Yemek istediğim kadar. Manga-dergi: Okumak istediğim kadar”
  • Hotaru’nun çoğu zaman akıl hocalığını yapan ikili…

akıl hocalığı

  • Hotaru normalde anlayışı kıt bir kızdı, sarhoşken varın siz düşünün.

sırtına bin, kaşımakus kus bir o kalmıştı

  • Festival zamanı! Palmiyeli ada

gönderilen tek kartbuchou işte budur

  • 1. sezondaki esprilere atıfta bulundukları sahneler süperdi. Mesela kız internetten yemek tarifi bakarken bir haber görüyor: “Aaaa, Yamaguchi Momoe sahnelere veda etmiş..” İlk sezonun final bölümünde hatırlarsınız, üstündeki gazetelerin birinden okumuştu haberi :)
  • Efsanevi çopra balığı dansı, yine yeni yenideeeen!!

çopra balığı dansı

  • Müdürü ırzına geçirmek!! “Benim gibi bir kadın bile evlenmeyi düşünebildi en azından ve terk edilmedim. Müdür’ün hâlâ benim olduğuna şüphe yok. Bekle bir dakika. Benim mi? Daha benim değil! Buldum! Uyuyorken ırzına geçecek ve onu benim yapacağım! Benim dışımda kimseyle evlenememesi için vücudumu kullanacağım! Senin akşam yemeğin miso çorbasıydı. Benimki de sen olacaksın!” Ninja
  • Bu çift de ayrı manyaktı.. Kadın çift tişörtlerine gıcık oluyordu :)

bu çift!

  • Bir de iş eğlencesi mevzusu var ki, insanın bahsedesi bile gelmiyor! Zaten bu Japonların iş yemeği anlayışını oldum olası kabullenemedim ama bu dizide de bu konuya bayağı bir parmak basmışlar. Gözlerini oymuşlar hatta :)

göbek dansı bu ne yaaiş eğlencesinin suyunu çıkarmak

  • Domuz kumbara, Hotaru’nun paramparça olmuş ekonomi şuurunu biraraya getirmek için!
  • Su kabağı geyiği, başlı başına süperdi. Hotaru’nun kaşınması, bovlingde bile kuka yerine su kabaklarını görmesi, müdürünse bunlardan habersiz kendini kötü hissetmesi, Hotaru ile yakınlaşma çabaları falan, çok komikti çook.

 su kabağı böyle başladıyakalanmak

  • Himono-onna yine aynen devam, hala sosyal zeka yerlerde sürünüyordu… Uzaylı

bu ne hal senpaiben moron olduğum için böyle sevinebilirim

  • Şu baba çok komikti yav. “Buchou” “Senin bana Buchou deme hakkın yok” “Sachou”(Başkan) “Başkan değilim ben” “Kachou”(Şef) “?!?”
  • Seno neler de yaparmış öyle… İyi şans işareti

arkadaşlar el ele tutuşmaz mıydıo zaman ben e.t.yimsaldırı zamanısenonun esnek cildi

  • Bunu koymasam ölürüm, hahahahah.

afferim hotaru

  • Mükemmeliyetçi müdür yine takıntılarını bir bir döktü ortaya :) Bir keresinde gömleğinde bir yemek lekesi gördü de nasıl telaşlandı, benim ağzımdan yemek mi döküldü, nasıl olur diye.. Bir de biriktirdiği kuponlar var, bu ne takıntıdır aman yarabbim, hahahah. Hatta okuduğu 3 adet kitabı dağınık bıraktı diye Hotaru’ya alışıp olgunlaştığını iddia etmişti…
  • Hotaru’nun bir ara baş gösteren öpme manyaklığı! Espriler çok komikti ama.
  • Bu kadına mı aşık oldun?

bu kadınçok şirin di mikafayı yemiş olmalısın takanocum

  • Ve tabii ki goru goru goru’lar!!

devam etsiiin

Bu da böyle resim manyağı bir yazı oldu ama inanın burada daha koyamadığım bir sürü resim için ah vah ediyorum :) Neyse ya! Hahahahha. Çok daha komik sahneler var, farkettiyseniz Buchou-Ahomiya sahnelerinden hiç resim koymadım, onlar da izlerken gülünüyor zaten, yazınca saçma olur.

Aslında bazı konular bu sezonda o kadar üstünkörü geçildi ki dedim keşke daha ayrıntılı bahsetselerdi. Mesela Hotaru’nun ailesi.. Ben ailesinden bahsedilince çok sevinmiştim, nasıl tiplerdir diye bayağı hayal kurdum, sonra fos çıktı. Bence 3. sezon yapıp bahsedilmeyen şeylerden bahsetsinler. Ne bileyim evlilik sonrası da çok sorun var, işte çocuk falan yapmaya kalksın, nasıl komedi olur, ahhahaha.

Bunlar ve çok daha fazlası için izliyoruz, eğleniyoruz.

Hotaru’yu 2. kez sevdim, on sezon olsa onunu da izlerdim.

9 Yorum leave one →
  1. Şubat 4, 2011 11:04 pm

    eğlenceli bir yazı olmuş.. eline sağlık.. :)) izlemesem de güldüm bayağı.. özellikle de şu osurma mevzusu beni benden aldı.. :D

    indirmeye başlayayım bari.. izlemek gerek.. :))

    • bunusevdim permalink*
      Şubat 4, 2011 11:12 pm

      Sen 1. sezonu izlemiş miydin şizo? Anaaam, yoksa daha hiç izlemeden 2. sezonun yazısını mı okudun? Bak yalancıktan bayılıyormuş gibi yapacağım şimdi, ahhahaahh :)
      Neyse, zararın neresinden dönülse kardır, bak ben de izlemek için geç kalmıştım ama önemli olan sonunda bitirmek, yok önemli olan yarışmaktı galiba ahahahha

      • Şubat 4, 2011 11:19 pm

        utanarak söylüyorum ki izlemedim.. :P :D neyse önemli olan bilmemek değil geç olmadan izlemektir.. :D

        zaten ben ilk sezonu indirip izleyesiye bu okuduklarımı unuturum.. sorun değil yani.. :D

      • bunusevdim permalink*
        Şubat 4, 2011 11:23 pm

        Tamam o zaman şizo, unutmakla ilgili sözünde sana güveniyorum, aslında sen bu sayfaya hiç gelmedin, böyle bir şey hiç yaşanmadı :) Sen mutlu mesut acaba neler olacak diye 1. sezonu izleyeceksin, evet böyle olacak hahahah

  2. fox rain permalink
    Şubat 6, 2011 12:41 pm

    hotarunun şu anda 10.bölümünü indiriyorum.bu yazıyı görünce yorum yapmadan edemiycem.aslında 1.sezonla ilgili yazdıklarını gördükten sonra izlemeye başladım.oldukça eğlenceliydi.itiraf ediyorum hepimizin içinde bir himonoonna yatıyor(tabi onun kadar değil:)).sanırım ben teshimayı senodan daha çok sevdim.birde ahomiyanın iki de bir mıcho(müdür)demesi çok komikti.kore dizilerinde genelde başrol kızımız pis ,pasaklı, tembel erkek te bir o kadar titiz olur demek japonlarda böyleymiş:)
    ahomiya yı sevimli,şaşkın,jetonu biraz geç düşen,saf aşık olarak görüyorum.ayrıca iç çatışmalarıda eğlenceliydi.sayende güzel bir diziyle tanıştım kumao bu :)))

  3. bunusevdim permalink*
    Şubat 6, 2011 1:37 pm

    Tabii Teshima’yla aralarında bir şeyler yaşanmıştı Seno’nun aksine, o yüzden ilk sezonda o ikilinin eğlenceli sahneleri boldu, ama benim tercihim Seno’dan yana :)
    Rica ederim fox rain, beğenmen güzel olmuş. Hotaru gerçekten güzel vakit geçirtti bize

  4. zehra permalink
    Mart 8, 2011 4:29 pm

    Hotaru benim için tüm mantık kurallarımı yerle bir eden dizi karakteri…işinde üstün nitelikli ve delicesine adanmış olabiliyorken nasıl oluyorda evinde böylesine salaklaşıp kalabiliyor anlıyamadım…Evet pijamalarını giyip tüm tatil anlarını manga okuyup abur cubur yiyerek geçirmek her çalışan kadının 1. isteği olabilir ama bunda çok abartılıydı…hele öpüşme konusundaki tuhaf hareketleri…hotaru bir kadın olamaz…:))kesin japonların gülmek için icat ettikleri bi androit falan olmalı..evet evet gerçektende bi androit gibi hareket etmiyo muydu??

  5. Ocak 30, 2017 2:38 am

    Ya dizi çok güzeldi de ben buchou ile ilişkilerinin işlenişini çok zayıf buldum. Kız birinci sezonda diğer oğlanı nasıl seviyordu bizim buchou ya o kadar ilgi göstermedii.. Ne demek 3 sene sadece tek bir kart yollamak?? Allahtan kızı iyi sevdirdiler bize:) Buna benzer dizi öneriniz varsa almak isterim. Bulamadım böyle sıcacık bir tane..

Trackbacks

  1. Mim, En Şükela Harem Erkekleri « Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

