Skip to content

Micky Yoo-chun’dan haberler

Şubat 27, 2011

“Yine mi?” dediğinizi duyar gibiyim. Çok üzgünüm gerçekten ama dayanamayacağım. Normalde bu haberi Şefin Tavsiyesi bölümüne yazıp geçecektim ama son günlerde az sonra bahsedeceğim videoyu günde bir kere izlemeyi alışkanlık haline getirdiğim için, beni bu kadar ilgilendiren bir konuyu yazayım istedim.

Micky Yoo-chun’u da, Sungkyunkwan Skandalı’nın Lee Seon-joon’unu da seviyorum (Temelde aynı insan olsa da, ayrı ayrı seviyorum hahahah). Yoo-chun’u sevmemin sebeplerinden biri de kıt aklına rağmen (belki de bu yüzden bilemiyorum) çok saf bir vatandaş olması.

Geçenlerde Yoo-chun’un eski pop grubu DBSK’yla ilgili bir video arşivi keşfettiğimden bahsetmiştim. İşte mutlu mesut o videoyu mu bu videoyu mu izlesem de gülsem diye gönül eğlendiriyordum o aralar. Sonra canım sıkkın olduğu bir ara dedim ki açayım bir Micky videosu da günüm şenlensin, gülme krizine gireyim. Baktım Micky’nin hayat hikayesi videosu var, oooo çocukluk hikayelerinden komik ne vardır zaten diyerek balıklama atladım. Meğer ben ne sazanmışım! Meğer ben mutsuz olduğum zamanlarda izlediğim en komik videoların bile hüzünlü hale dönüştüğünü ne çabuk unutmuşum. Benim tepemdeki Murphy kanunu bulutunun dağıldığını sanmıştım ama nerdee!

Velhasıl yaklaşık 5 dakikalık şu videoyu nasıl izlediğimi hayal edebilirsiniz sanırım. Videonun başında Yoo-chun’un birkaç sene önceki çaylak dönemini görüp gevrek bir gülümsemeyle bekleyen bunusevdim… Videonun sonunda Yoo-chun’un titreyen sesini ilk defa duymanın verdiği şaşkınlıktan ne yağacağını şaşırmış bir bunusevdim…aglak ahjumma seni bulacagim kadiin Ayrıca yine aynı bunusevdim, video boyunca ağlak bir suratla Çunçun’un hikayesini dinleyen ahjummayı gerçekten öldürmek istedi! Evet işte bu cani ruhum, o an mümkün olsa o kadının kafasına uygun ebatta bir kova bulup yarısına kadar su doldurup (miktar çok önemli) kafasını tüm güçle suya bastırıp, bir yandan da çırpınan vücuduyla eş zamanlı olarak bir Kakılmış muamelesiyle kafasını sallarken “Hieyyyytt bunu hakettin leyn, senin yüzünden ne izlediğimi anlayamadım!” şeklinde haykırmak istedi. Oh rahatladım şimdi.

Anlayacağınız Yoo-chun’un hayatı hiç de beklendiği gibi afilli değilmiş. Bu zavallı 6. sınıftayken ailesi para kazanmak için Amerika’ya göç etmiş, ama daha beter hale gelmişler ve sonunda anne babası boşanmış. Yoo-chun ve erkek kardeşi Yoo-hwan da annesinin de babasının da çocuklara bakmaya pek hevesli olmamaları yüzünden arada savrulup gitmişler. Bu yüzden Yoo-chun Amerika’dan resmen nefret ediyor. İşin kötü yanı Kore’ye ilk geldiğinde kardeşi Yoo-hwan orada kalmış. Daha sonra grubuyla beraber iş için Amerika’ya gittiklerinde bir süre kardeşiyle kalmış ve ayrılırken kardeşi bayağı ağlamış falan..

micky ağlarmış daYoo-chun videonun sonunda kardeşine sesleniyor: “Sana bakabilmek için şu an çok çalışıyorum”

Neyse işte. Normal şartlar altında ben bu videonun linkini sağ üst köşeye yazar ve geçer, sizi hiç uğraştırmazdım :) Ama yine geçenlerde şöyle bir haber okudum. Yoo-chun’un kardeşi de Kore’ye dönmüştü zaten. Hatta bir dizide de oynuyormuş şu an. Kardeşi bir arabayı çok beğendiğini abisi Yoo-chun’a söylemiş. Bir BMW’ydi yanlış hatırlamıyorsam. Yoo-chun da kardeşine o arabayı satın almış.

Bu kadardı.

Yoo-chun’u şaklabanlık yaparken daha çok seviyorum doğrusu, ama bu kadar yufka yürekli olmasını da sevdim.

7 Yorum leave one →
  1. Şubat 28, 2011 7:51 pm

    Çok etkileyici ya! Gözlerim doldu. Micky komiktir,eğlencelidir haricinde pek bir şey bilmiyordum ama bu video ona bakış açımı tamamıyla değiştirdi. Biz sanıyoruz ki iyi yerlere gelmiş insanların hayatında hiç acı olmaz, hep mutludurlar. Oysaki öyle olmadığına bir kez daha şahit oldum.. Teşekkürler bunusevdim, sayende Micky’i ayrı bir sevdim..

    • bunusevdim permalink*
      Mart 4, 2011 11:42 am

      Bu gösteri sektörü insanların aile hayatları genelde paramparça olmuyor mu zaten, yine de Çunçun’dan böyle bir hikaye duymayı ben de hiç beklemezdim, videoda da söyledikleri gibi, Yoo-chun pek sıkıntılı bir hayatı varmış gibi gözükmez hiçbir zaman. Komik adam olmak böyle birşey işte. Yav bu konuyla ilgili bir film tavsiye edecektim ama vazcaydm, keyfinizi kaçırmayayım şimdi, benim mazoşist zevklerim sizi üzmesin :)

  2. Mart 2, 2011 10:06 pm

    hahah çok iyimiş ya :)

  3. zehra permalink
    Mart 9, 2011 1:22 pm

    ya ben çok mu duygusuzum ne…bunu sevdim ajummaya yapmak istediğin işkence micky nin yaptığı işkencenin yanında hiç birşey bence…zavallı kadın bir dokun bin ah işit hesabı nasıl bi şekle girsin bilemedi…eğlence programına micky i muhtemelen programı kaldırsın ,bi şabalaklık yapsında gülelim diye çağrmışlardır…:))micky aldı sazı eline uzun havadan girdi olaya…:))programında eğlenilecek yanı kalmadı…ajumma dersen bu programdan sonra bir kaç estetik, botoks vs..operasyonu gerektirecek deformasyona uğradı…:))ruhunda oluşan büyük erozyonu saymıyorum bile…:))

  4. zehra permalink
    Mart 9, 2011 1:34 pm

    aslında micky hakkındaki tutumunu biliyor ve ajummaya yapmak istediğin tüm işkenceyi banada yapmak isteyebileceğini bilmeme rağmen kendimi tutamadım…ağzıma geleni burayada yazdım…bu ajummayıda affet…micky ler ağlamasın…:))

  5. jagga permalink
    Nisan 23, 2011 11:11 am

    cok begendim burayi..gamsahabnida ^_^*

Trackbacks

  1. Mim, En Şükela Harem Erkekleri « Bunu Sevdim

Yorumunu sevdim

